Στην επίσημη παρουσίαση του νέας γενιάς BRZ προχώρησε η Subaru μετά από μια μεγάλη καμπάνια προμοταρίσματος του καινούριου της αυτοκινήτου. Αυτό είναι απόλυτα δικαιολογημένο καθώς ο ερχομός του sportscar φέρνει νέο αέρα στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας, η οποία, είναι γεγονός, πως έχει έλλειψη από καινούρια σπορ αυτοκίνητα.
Όπως και το προηγούμενο BRZ, η νέα γενιά υιοθετεί πολύ μυώδες σχεδιασμό με φουσκωμένους θόλους πάνω από τους τέσσερις τροχούς και με μια σμιλεμένη coupe οροφή που καταλήξει αρμονικά σε μια, λιγότερο διακριτική, πίσω αεροτομή. Τόσο ο πρόβολος όσο και το πίσω μέρος είναι αρκετά διαφορετικά σε σχέση με πριν, αφού το νέο BRZ λαμβάνει τώρα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, νέο εμπρός προφυλακτήρα, και πιο επιθετικό διαχύτη που συνοδεύεται με δύο μεγάλες στρογγυλές «μπούκες» για το σύστημα εξάτμισης.
Στο εσωτερικό, το BRZ διαθέτει νέο σύστημα ψυχαγωγίας που συνδυάζεται με οθόνη 8,0 ιντσών με λογισμικό Starlink, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς και πάνω από τα μπουτόν για τον έλεγχο του κλιματισμού. Το τιμόνι είναι πολυάκτινο και έχει πάνω του αρκετές λειτουργίες ενώ από πίσω, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών.
Η ισχύς του νέας γενιάς BRZ πηγάζει από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 2,4 λίτρων που παράγει 231 άλογα και 249 Nm ροπής, κάτι που το κάνει περίπου 11% πιο ισχυρό από το 2λιτρο της προηγούμενης γενιάς. Η μετάδοση θα είναι είτε χειροκίνητη 6 σχέσεων είτε αυτόματη με paddles πίσω από το τιμόνι ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό.
Το νέο BRZ είναι μόλις 17 κιλά πιο βαρύ από τον προκάτοχό του (γύρω στα 1.300 κιλά) αλλά την ίδια στιγμή η Subaru ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και ότι η ακαμψία του έχει βελτιωθεί κατά 50%. Η εμπρός ανάρτηση έχει γόνατα MacPherson ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια, όπως στο πρώτης γενιάς BRZ.
Το νέο Subaru BRZ δεν θα έρθει στις αντιπροσωπείες πριν το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Αγαπητό autotriti, ούτε η Bugatti δε ζυγίζει 2,8 τόνους! και όχι το «κακόμοιρο» το Subaru.
Σπορ αυτοκινητάκι με σχεδόν 3 τόνους??
Βγάζει μάτι....!
2.800 λίβρες μάλλον.
Θα συμφωνήσω με τους προλαλησαντες τον ζιου ζιτσου και τον άλλον που δεν θυμάμαι το όνομα του και θα συμπληρώσω ότι πρόκειται για μια ιαπωνική μηχανή διπλού διαφορικού συμπλέκτη τέσσερα επί τέσσερα στα τέσσερα,με καθοδηγούμενη ολιστική προσέγγιση της νέας γενιάς κινητήρων της Subaru ,δυναμικής πολλών ίππων ορμομενης από τον samurai που πρεσβεύει η συγκεκριμένη φίρμα.
Πολυ ωραιο, σχεδιαστικα τουλαχιστον μου φαινεται σαν facelift του προηγουμενου μοντελου το οποιο εμενα προσωπικα μου αρεσει. Ειναι παντως κριμα που δεν ερχεται στην ευρωπη και δεν προσφερεται σε διαφορετικες εκδοσεις. Το καινουριο outback χτησιμοποιει τον FA24 turbo με 260hp, οποτε απο τεχνικη σκοπια θα μπορουσε και το BRZ να προσφερεται τοσο σε ατμοσφαιρικη οσο και σε turbo εκδοση.
Αγαπητό autotriti, ούτε η Bugatti δε ζυγίζει 2,8 τόνους! και όχι το «κακόμοιρο» το Subaru. Σπορ αυτοκινητάκι με σχεδόν 3 τόνους?? Βγάζει μάτι....! 2.800 λίβρες μάλλον.
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο, διορθώθηκε.
Θα συμφωνήσω με τους προλαλησαντες τον ζιου ζιτσου και τον άλλον που δεν θυμάμαι το όνομα του και θα συμπληρώσω ότι πρόκειται για μια ιαπωνική μηχανή διπλού διαφορικού συμπλέκτη τέσσερα επί τέσσερα στα τέσσερα,με καθοδηγούμενη ολιστική προσέγγιση της νέας γενιάς κινητήρων της Subaru ,δυναμικής πολλών ίππων ορμομενης από τον samurai που πρεσβεύει η συγκεκριμένη φίρμα.
Πολυ ωραιο, σχεδιαστικα τουλαχιστον μου φαινεται σαν facelift του προηγουμενου μοντελου το οποιο εμενα προσωπικα μου αρεσει. Ειναι παντως κριμα που δεν ερχεται στην ευρωπη και δεν προσφερεται σε διαφορετικες εκδοσεις. Το καινουριο outback χτησιμοποιει τον FA24 turbo με 260hp, οποτε απο τεχνικη σκοπια θα μπορουσε και το BRZ να προσφερεται τοσο σε ατμοσφαιρικη οσο και σε turbo εκδοση.