ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο ΤΤ: Ίδιος ρόλος, αλλά τελείως διαφορετικό. Γίνεται;

5.851 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2019)

Πως μπορεί ένα δίπορτο, διθέσιο, προσθιοκίνητο ρόουντστερ ή κουπέ να μεταμορφωθεί σε ένα ηλεκτροκίνητο τετράπορτο πενταθέσιο SUV και παρόλα αυτά να έχει το ίδιο όνομα, και τον ίδιο ρόλο στη γκάμα της Audi;

Το TT έκανε τον κύκλο ζωής του και στην Audi παραλίγο να μην ξέρουν τι να το κάνουν. Από τη μία οι πωλήσεις να φωνάζουν «κόφτο» από την άλλη το όνομα είναι «βαρύ» και χρειάζεται στη μάρκα. Έτσι μετά από διάφορες ιδέες που έπεσαν στο τραπέζι, με πιο σοβαρή αυτή του να γίνει ένα τετράθυρο κουπέ, σαν το Α5 αλλά πολύ πιο προχωρημένο, τελικά η Audi καταστάλαξε.
 
Το ΤΤ πρέπει να παραμένει ένα μοντέλο «φωτοστέφανο» που ξεχωρίζει από τα άλλα της γκάμας. Ένα μοντέλο που μιλάει στους νέους αλλά και (κυρίως) στους μεσήλικες σε κρίση ηλικίας. Ένα μοντέλο με χαρακτήρα, καινοτόμο, και έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα. Ένα μοντέλο στην αιχμή των εξελίξεων της αυτοκίνησης. Και σήμερα αυτή η αιχμή είναι τα SUV. Και τα ηλεκτροκίνητα. Οπότε το νέο ΤΤ θα είναι κι απΆτα δύο.
 
Με κωδικό eTTron, που παραπέμπει στην ηλεκτρική γκάμα της Audi, το επόμενο ΤΤ θα είναι ένα επιθετικό τετράθυρο κουπέ SUV με ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ. Ένα μοντέλο που θα γυρίζει τα βλέμματα και θα λανσάρει κάθε φορά τη σχεδιαστική γλώσσα εντός και εκτός, αλλά και τη νέα τεχνολογία της μάρκας. Ακριβώς, δηλαδή ότι έκανε και το τρέχον μοντέλο.
 
Το ΤΤ βλέπεις είχε πάντα την άνεση να δίνει το παραπάνω, με το αζημίωτο. Ακόμη και όταν πατούσε στην πλατφόρμα του Skoda Octavia, στην πρώτη γενιά του, με καμία εξεζητημένη τεχνολογία πάνω του, και με μόνο όπλο τη σχεδίαση, το ΤΤ πουλούσε ακριβά. Και το νέο ΤΤ, με όλα αυτά που θα έχει πάνω του, δεν θα είναι φθηνό. Θα είναι κορυφαίο σε όλα, και σε τιμή.
 
Σε πρώτη φάση θα είναι το πιο ακριβό μοντέλο στην πλατφόρμα MEB, στις διαστάσεις του Q3 και με τη βασική έκδοση να έχει την κίνηση πίσω, όπως και το VW ID.3 που μοιράζεται το ίδιο πάτωμα και θα έρθει πρώτο.
 
Και όπως και στις προηγούμενες γενιές του, η λίστα των μηχανικών του μερών δεν θα είναι αυτή που θα καθορίζει το μοντέλο, αλλά η σχεδίαση. Είναι όμως ένα SUV με κουπέ σχήμα ικανό να πάρει τα σκήπτρα του ΤΤ και να κάνει το ίδιο «μπαμ» που έκανε το πρώτο μοντέλο;
 
Εσείς τι λέτε; Αρκεί το όνομα και το σηματάκι για να διατηρήσει το ΤΤ αυτό που μας αρέσει, όταν όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει τελείως;

Hyundai
Citroen