Η τρίτη γενιά του Toyota Auris έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, έχοντας ένα νέο εξωτερικό σχεδιασμό και δύο υβριδικά σύνολα, εκ των οποίων το ένα είναι ολοκαίνουργιο με ισχύ 180 ίππων.
Βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture), το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του έχοντας αυξήσει το συνολικό του μήκος κατά 40 χιλιοστά, τα οποία έχουν απορροφηθεί σε όλο το μήκος του μεταξόνιου. Το ύψος του hatchback έχει μειωθεί κατά περίπου 25 χιλιοστά και το καπό είναι τοποθετημένο χαμηλότερα έχοντας προσδώσει σύμφωνα με την εταιρεία την ασφάλεια καθώς η ορατότητα είναι καλύτερη.
Σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε το νέο Auris να έχει νέα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν το σχηματισμό του «Λ», όπου είναι ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας. Το πάνω μέρος της γρίλιας που φιλοξενείται το σήμα της φίρμας είναι αρκετά στενό, ενώ χαμηλότερα ο προφυλακτήρας τονίζεται από το σπόιλερ αλλά και τον μεγάλο αεραγωγό.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι δυναμικές γραμμές που βρίσκονται και το καπό, διαρρέουν όλο το πλαϊνό μέρος του αμαξώματος και καταλήγουν στο πίσω μέρος, όπου είναι τοποθετημένα τα φωτιστικά σώματα τύπου «μπούμερανγκ», ενώ τα βλέμματα τραβούν οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί η μικρή αεροτομή στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ, η οποία είναι σε μαύρο χρώμα, όπως και όλη η οροφή για να δίνει στο αυτοκίνητο το στοιχείο της διχρωμίας.
Σε ότι αφορά το εσωτερικό η εταιρεία δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα κάποιες εικόνες, ωστόσο και αυτό αναμένεται να έχει ένα διαφορετικό σχεδιασμό, ο οποίος λέγεται πως θα συνάδει με το εξωτερικό. Τέλος, περνώντας στα μηχανικά σύνολα, η φίρμα θα προσφέρει το Auris σύμφωνα με τα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας με τρεις επιλογές. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που προφέρει 116 ίππους, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις: μία με τον 1,8 λίτρων κινητήρα συνολικής ισχύος 122 ίππων που έχουμε συναντήσει και στο C-HR και η δεύτερη ολοκαίνουργια επιλογή με τον δίλιτρο κινητήρα που σε συνεργασία με το ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδει 180 άλογα.
Eλπίζω οι άνθρωποι της TOYOTA να προνόησαν για την εξάλειψη των αδυναμιών του απερχόμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα οι χώροι για τα γόνατα των πίσω επιβατών, η μέτρια χωρητικότητα του χώρου αποσκευών σε σχέση με πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού, η περιορισμένη ορατότητα πίσω και η αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά… Πλέον ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πιο έντονος από ποτέ με τους Κορεάτες να κάνουν την αντεπίθεσή τους με πολύ αξιόλογα μοντέλα (i30 και CEED).
Πολύ πιο ισορροπημένο αισθητικά από από το υπάρχον το οποίο απλά δεν βλέπεται.
Πιό όμορφο από το τωρινό αλλά πιο αδύναμος ο 1.8 lt hybrid , 122hp vs 136hp.
Eλπίζω οι άνθρωποι της TOYOTA να προνόησαν για την εξάλειψη των αδυναμιών του απερχόμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα οι χώροι για τα γόνατα των πίσω επιβατών, η μέτρια χωρητικότητα του χώρου αποσκευών σε σχέση με πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού, η περιορισμένη ορατότητα πίσω και η αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά… Πλέον ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πιο έντονος από ποτέ με τους Κορεάτες να κάνουν την αντεπίθεσή τους με πολύ αξιόλογα μοντέλα (i30 και CEED).
Μια χαρά το βρίσκω προσωπικά... με το 2λιτρο μοτέρ ειδικά... περί ορέξεως...