To μήκος και το πλάτος του έχoυν αυξηθεί κατά 20 χιλιοστά στα 4.740 και 1.855 χιλιοστά αντίστοιχα.
Νέο Τοyota Harrier
10.557 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2020)
Αυτή είναι η νέα προσθήκη της Toyota στην γκάμα των SUV, με την ίδια να δηλώνει πως έγιναν βελτιώσεις στο κομμάτι της οδηγικής συμπεριφοράς. Θα θέλατε να το δείτε στην Ελλάδα;
Τις πρώτες επίσημες πληροφορίες και εικόνες για το νέο τέταρτης γενιάς Harrier, που θα προσφερθεί μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας, έκανε γνωστές η Τοyota, λέγοντας παράλληλα πως το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες από τον Ιούνιο.
Το νέο Harrier βασίζεται στο δάπεδο του γνωστού μας RAV4 και σύμφωνα με την φίρμα, επωφελείται από μεγάλη στρεπτική ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους «στο κυνήγι της ποιοτικότερης κύλισης και των επιδόσεων».
Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος και το πλάτος του έχουν αυξηθεί κατά 20 χιλιοστά στα 4.740 και 1.855 χιλιοστά αντίστοιχα ενώ το μεταξόνιό του έχει επιμηκυνθεί κατά 30 χιλιοστά στα 2.690 χλστ. Χαρακτηριστικό της πιο δυναμικής του εμφάνισης είναι ότι το ύψος του έχει μειωθεί κατά 30 χιλιοστά.
Το μοντέλο προσφέρεται είτε με έναν 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα Dynamic Force απόδοσης 171 ίππων και 207 Nm ροπής σε συνδυασμό με Direct Shift-CVT κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς είτε με το υβριδικό κινητήριο σύνολο THS II που συνδυάζει έναν 2,5 λίτρων κινητήρα ατμόσφαιρας απόδοσης 120 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με την συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τα 218 άλογα στην εμπροσθιοκίνητη έκδοση. Στην τετρακίνητη, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με άλλο ένα ηλεκτρικό μοτέρ 54 ίππων, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 222 άλογα.
Θεωρω οτι η εκδοση των 222 ειναι ικανοποιητικη περαν των 171 ιππων. θα επρεπε να υπηρχε μια εκδοση ακομα για την ευρωπη με 0 CO2 και καταναλωση γυρω στα 4-5λιτρα ανα 100 χλμ.. Μια εκδοση 280 ιππους π.χ κατι που να ειναι πρωτογνωρο και φιλικο συμφωνα με τους νεους Ευρωπαικους κανονισμους. Μου θυμιζει Toyota Venza με αλλο ονομα. πιστευω οτι μετα το CH -R ,ετσι και κυκλοφορησει θα εχει πολυ καλη απηχηση στο κοινό. Η να εκδοθει αμιγως ηλεκτρικο με υβριδικο κινητηρα με χαμηλη καταναλωση
Θεωρω οτι η εκδοση των 222 ειναι ικανοποιητικη περαν των 171 ιππων. θα επρεπε να υπηρχε μια εκδοση ακομα για την ευρωπη με 0 CO2 και καταναλωση γυρω στα 4-5λιτρα ανα 100 χλμ.. Μια εκδοση 280 ιππους π.χ κατι που να ειναι πρωτογνωρο και φιλικο συμφωνα με τους νεους Ευρωπαικους κανονισμους. Μου θυμιζει Toyota Venza με αλλο ονομα. πιστευω οτι μετα το CH -R ,ετσι και κυκλοφορησει θα εχει πολυ καλη απηχηση στο κοινό. Η να εκδοθει αμιγως ηλεκτρικο με υβριδικο κινητηρα με χαμηλη καταναλωση
΄Οχι δεν χρεάζεται να έρθει! Το Rav4 πρέπει να αποκτήσει λογικούς χρόνους παράδοσης, γιατί με 8-11 μήνες αναμονή δεν θα το παραγγέλνει κανένας