Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Hilux σε κερδίζει γιατί είναι επιβλητική και δυναμική, ενώ ταυτόχρονα είναι και πιο αεροδυναμική (ο συντελεστής Cd είναι 0,394).
Test: Νέο Toyota Hilux Double Cab
(10/11/2016)
Η 8η γενιά του Toyota Hilux κερδίζει τις εντυπώσεις σε όλους τους τομείς.
Καλύπτει τις ανάγκες του επαγγελματία και ταυτόχρονα είναι πιο… «επιβατική» από ποτέ!
Το Toyota Hilux μετρά 48 χρόνια ζωής και αποτελεί τον απόλυτο κυρίαρχο στην κατηγορία του τόσο παγκοσμίως, όσο και επί ελληνικού εδάφους. Πλέον, μπήκε στην 8η του γενιά και εμείς το δοκιμάζουμε σε όλα τα τερέν. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που μας εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή είναι η ποιότητα κύλισης και η καλή ηχομόνωση, οι οποίες είναι αντίστοιχες επιβατικού οχήματος. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά…
Δυναμικό σε εμφάνιση
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Hilux σε κερδίζει γιατί είναι επιβλητική και δυναμική, ενώ ταυτόχρονα είναι και πιο αεροδυναμική (ο συντελεστής Cd είναι 0,394), κάτι το οποίο σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση και θόρυβο στον αυτοκινητόδρομο. Αναφορικά με τις διαστάσεις, εμφανίζει οριακά μειωμένες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του (έναντι της προηγούμενης γενιάς του), ωστόσο, σε όλους ανεξαιρέτως τους υπόλοιπους τομείς έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά.
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα.
Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη.
Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα. Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη. Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !