Το Mirai έγινε γνωστό για την τεχνολογία με κυψέλες υδρογόνου αλλά στην δεύτερη τώρα γενιά του θέλει να βάλει στην εξίσωση και την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.
Η Toyota καινοτόμησε με το λανσάρισμα του Mirai το 2014 λόγω της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου και τώρα είναι έτοιμη να κάνει ένα βήμα παρακάτω με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου.
Το νέο Mirai είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2020, αρχικά στην Ιαπωνία, στη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη ωστόσο αυτή την φορά το μοντέλο θα είναι κάτι περισσότερο από ένα οικολογικό αυτοκίνητο, γιατί στόχος του είναι να αποδείξει πως η τεχνολογία FCEV δεν αποτελεί εμπόδιο στη δημιουργία ενός οχήματος με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Η Toyota στοχεύει στην αύξηση της αυτονομίας του κατά 30% μέσω μιας σειράς από βελτιώσεις στο κυρίως σύστημα και τη χρήση μεγαλύτερων δεξαμενών υδρογόνου πάνω στο αυτοκίνητο.
Ο εξωτερικός του σχεδιασμός ξεχωρίζει χάρη στην υιοθέτηση κομψών αναλογιών στο πολύ μακρύ του αμάξωμα που μαζί με τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 20 ιντσών δημιουργούν μια ισχυρή και ξεχωριστή εμφάνιση. Το εσωτερικό από την άλλη πλευρά έχει σχεδιαστεί στα πρότυπα ενός απλού σύγχρονου χώρου μέσα στον οποίο ο οδηγός θα νιώθει άνετα για να πραγματοποιεί τις μετακινήσεις του. Τα βασικά στοιχεία περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και έναν πίνακα οργάνων που «αγκαλιάζει» τον οδηγό.
Τέλος, η Toyota ανακοινώνει πως οι βελτιώσεις στην απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου δίνουν στο νέο Mirai γραμμική και ομαλή απόκριση, ότι τα κρατήματα είναι πλέον καλύτερα στις στροφές, ότι η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο δίνει μια αίσθηση ισχύος ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες και ότι το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται τώρα χαμηλότερα.