Σε μια εποχή δύσκολη για την μεσαία κατηγορία, το νέο Passat έρχεται με περισσότερο από ποτέ hi-tech στοιχεία, δυναμισμό και πολυτέλεια.
Πιο hi-tech το νέο VW Passat
22.788 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2014)
Το εντελώς νέο VW Passat 8ης γενιάς είναι εδώ, τονίζοντας περισσότερο από κάθε άλλη φορά τον hi-tech χαρακτήρα του και φέρνοντας έναν πιο επιβλητικό «αέρα», με αποκλειστικό και μόνο στόχο την κορυφή της μεσαίας κατηγορίας.
Το Passat παραμένει αγέρωχο στην οικογενειακή γκάμα της VW από το 1973 μέχρι σήμερα και έχοντας ήδη ξεπεράσει τις 22 εκατομμύρια πωλήσεις. Και αυτό συμβαίνει σε μια εποχή στην οποία τα σεντάν δείχνουν να χάνουν τη δυναμική τους, όχι μόνο γιατί δέχονται έξτρα ανταγωνισμό από μοντέλα κατηγοριών όπως τα crossover και τα SUV, αλλά και γιατί το κοινό πλέον έχει στραφεί σε πιο compact λύσεις. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον λοιπόν, η VW παρουσιάζει το 8ης γενιάς Passat πριμοδοτώντας το με περισσότερη τεχνολογία, τονίζοντας το δυναμισμό και το κύρος του, αλλά προσφέροντας και πάλι κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Πιο δυναμικό από ποτέΣχεδιαστικά, το νέο Passat κερδίζει σε δυναμισμό τονίζοντας τις διαστάσεις του με σαφώς «κουπέ» προσανατολισμούς (π.χ. χαμηλώνει σε ύψος και πλαταίνει), ενώ στο ίδιο μοτίβο έρχεται και η ήπια κλίση της οροφής στο πίσω τμήμα. Μπροστά, ξεχωρίζει το επιμηκυμένο καπό που πέφτει πάνω στα «θυμωμένα» φωτιστικά σώματα, αλλά και τη χρωμιωμένη γρίλια της μάσκας. Επιπλέον αυτών, στοιχεία όπως τα πλήρως LED φωτιστικά εμπρός και πίσω, αλλά και οι διάφορες χρωμιωμένες επενδύσεις περιμετρικά του αμαξώματος, έρχονται για να τονίσουν την πολυτέλεια του μοντέλου. Σε ό,τι αφορά τέλος σε σχέση με το προηγούμενο Passat, το νέο μοντέλο είναι μικρότερο σε μήκος κατά 2 χλστ. (4.767 χλστ.), χαμηλότερο κατά 14 χλστ., πιο πλατύ κατά 12 χλστ., αλλά και με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 χλστ.
Η άποψή μας
Σε μια εποχή δύσκολη για την μεσαία κατηγορία, το νέο Passat έρχεται με περισσότερο από ποτέ hi-tech στοιχεία, δυναμισμό και πολυτέλεια, όντας σε θέση να καλύψει τις ανάγκες ενός ευρύτερου κοινού, εκτός βέβαια από των παραδοσιακών θιασωτών των σεντάν.
Στο νέο Passat, παρότι το μήκος είναι μικρότερο κατά 2 χλστ. (4.767 χλστ.), το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 80 χλστ. φθάνοντας στα 2.791 χλστ.