Η ελληνική αντιπροσωπεία της Jeep ανακοίνωσε μερικά σημαντικά στοιχεία για το εξουσιοδοτημένο δίκτυο επισήμων διανομέων και επισκευαστών της μάρκας. Εντός των ημερών αναμένεται και ο επίσημος τιμοκατάλογος.
Από εκεί και έπειτα, το σύνολο των υπηρεσιών After Sales για τα μοντέλα της Jeep (συντήρηση, επισκευή, εγγυήσεις, κτλ.) είναι πλήρως ενεργοποιημένο, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρείας, και οι εργασίες που εμπίπτουν στους όρους εγγύησης μπορούν να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά στο νέο δίκτυο εξουσιοδοτημένων σημείων τεχνικής υποστήριξης της Jeep.
Κάνοντας μια συντόμη αναζήτηση, όμως, βλέπουμε πως αυτή τη στιγμή το δίκτυο δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως και δεν υπάρχει εκπροσώπηση σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας όπως σε Πάτρα, Λαμία, Λάρισα, Βόλο, Αγρίνιο κ.λπ.. Πιο συγκεκριμένα, τα σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά είναι 9 και υπάρχουν από 1 σημείο πωλήσεων και 1 σημείο service σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κοζάνη, Κέρκυρα, Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Χανιά, ενώ η Πελλοπόνησος εξυπηρετείται, προς το παρόν, αποκλειστικά από μια κάθετη μονάδα στην Αρχαία Κόρινθο.
Κλείνοντας, η ανακοίνωση αναφέρει πως, εντός των προσεχών ημερών θα ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος, θα ενεργοποιηθεί το σύστημα παραγγελιών νέων αυτοκινήτων και θα ολοκληρωθεί η νέα ιστοσελίδα της Jeep.
Εν αναμονή εξελίξεων, λοιπόν, από το ελληνικό «στρατόπεδο» της Jeep.