Νέο εργοστάσιο γερμανικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα!
13.254 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2020)
Χαρμόσυνα νέα για την χώρα μας, η οποία σύμφωνα με εξαγγελίες του Πρωθυπουργού πρόκειται να φιλοξενήσει το νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της γερμανικής Next.e.GO.
Η αρχή έγινε με το επενδυτικό πλάνο της Volkswagen στην Αστυπάλαια και σήμερα έρχεται να γραφτεί μια νέα σελίδα για την χώρα μας όσον αφορά στην αυτοκίνηση. Ο Πρωθυπουργός προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής το βράδυ της Τρίτης την συμφωνία με την γερμανική εταιρεία Next.e.GO Mobile SE, που εδρεύει στο ΄Ααχεν της Γερμανίας, ούτως ώστε να δρομολογηθεί η δημιουργία ενός νέου εργοστασίου συναρμολόγησης ή και κατασκευής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην χώρα μας. Αυτή η κίνηση μόνο ως θετική εξέλιξη μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς από το 1995, όταν και έκλεισε το εργοστάσιο συναρμολόγησης μοντέλως της Nissan στον Βόλο δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα το μεσημέρι στις 13:00 θα υπογραφεί σε διαδικτυακή εκδήλωση μνημόνιο συναντίληψης από τον διευθύνοντα σύμβουλο της γερμανικής μάρκας, Ulrich Hermann, και τον υφυπουργό για την Οικονομική Διπλωματία, κ. Κώστα Φραγκογιάννη, ενώ το «παρών» θα δώσουν ο υπουργός Ανάπτυξης, κ, Αδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός κ. Νίκος Παπαθανάσης, κ.ά.
Χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν σαφείς πληροφορίες για την τοποθεσία που θα επιλεγεί, ιδανικές θεωρούνται εκείνες που συνδυάζουν κάποια βασικά κριτήρια όπως η άμεση σύνδεση με μεγάλο οδικό άξονα, λιμάνι, αεροδρόμιο ή σιδηροδρομική γραμμή προκειμένου να διευκολύνονται οι μεταφορές προϊόντων και εξαρτημάτων. Σύμφωνα με το capital.gr αυτή τη στιγμή εξετάζονται 3 περιοχές και μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα παρθεί η τελική απόφαση για την τοποθεσία. Έπειτα, σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει σε 24 μήνες, δηλαδή η πρώτη παραγωγή να βγει την Ανοιξη του 2023, υπό την προϋπόθεση ότι όλα θα κυλήσουν σύμφωνα με τον προγραμματισμό και δεν θα αλλάξει κάτι στην πορεία. Ο σχεδιασμός της Next e.go προβλέπει την παραγωγή 30.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το εργοστάσιο της Ελλάδας.
Όσον αφορά στην εταιρεία, αυτή ιδρύθηκε από τον καθηγητή μηχανολογίας Dr. Günther Schuh το 2015, ο οποίος πρωτύτερα δημιούργησε το best-seller StreetScooter πριν πουλήσει τα δικαιώματα του στην Deutsche Post το 2014. Με τα χρήματα αυτά ξεκίνησε την e.Go, ενώ λίγο αργότερα η γερμανική ZF Friedrichshafen επένδυσε στην καινούρια εταιρεία του Schuh 135 εκατομμύρια ευρώ για να κατασκευάσουν μαζί ένα αυτόνομο minibus.
To πρώτο μοντέλο της εταιρείας ονομάζεται Life, είναι λίγο μικρότερο από ένα Fiat 500, μπορεί να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες και προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η πρώτη και βασική έκδοση εξοπλίζεται με μια μπαταρία 14,9 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων με την ηλεκτρική του αυτονομία να φτάνει τα 121 χιλιόμετρα. Η τιμή ξεκινά στην Γερμανία από 15.900 ευρώ. Η μεσαία έκδοση εξοπλίζεται με μια μπαταρία 17,9 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 54 ίππων και αυτονομία 142 χιλιομέτρων με τιμή από 17.400 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση προσφέρεται με μπαταρία 23,9 kWh, ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων, αυτονομία 184 χιλιομέτρων και τιμή από 19.900 ευρώ.
....Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι οτι δεν υπαρχει πολιτικη συνεχεια. Μπορει μια κυβερνηση να ευνοει τις επενδυσεις, και η επομενη οχι. Για το λογο αυτο αναγκασαν την Νissan να φυγει το 1995, πιο πριν την Pirelli, σταματησαν το Pony, κλπ. Ας ελπισουμε να εχει καλυτερη τυχη αυτη η προσπαθεια.
Επειδή εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παιξε γέλασε δύσκολο το βλέπω το πρότζεκτ θα πρέπει να αντιμετωπίσεις πολεοδομίες αρχαιολογίες σχέδια πόλεων ΒΙΠΕ χρήσεις γης να εκδοθούν ΜΠΕ άδειες εγκατάστασης άδειες λειτουργίας ............ ωχ κουράστηκα !!!!! Α και το σημαντικότερο. Αν η τιμή αυτού του αμαξιού που απομιμείται το smart δεν πέσει κατά 5 000 τουλάστιχον τότε δεν βλέπω να μακροημερεύει η επένδυση ιδίως αν η DACIA βγάλει το SUV των 15.000 ευρω
Σαν ανέκδοτο ακούγεται. Έχω πολλές επιφυλάξεις δεδομένου ότι οι Γερμανοί προσπαθούν να γονατίσουν την Ελλάδα. Εκτός αν έχει ολοκληρωθεί ήδη το ξεπούλημα της χώρας και πρέπει τώρα να έρθει η ανάπτυξη ώστε να καρπωθούν οι νέοι ιδιοκτήτες τα κέρδη.
Η εν λόγω εταιρεία είναι 'ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ'... ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΟΤΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.- Ας έρθουν άλλες υγιείς εταιρείες να παράγουν ηλεκτρικά οχήματα... / ...η επενδύτρια εταιρεία Impacted by the unprecedented Covid-19 pandemic, e.GO Mobile AG, previously valued at more than one billion euros and the only independent German EV car manufacturer, filed for insolvency under its own administration on April 2, 2020... / αυτά γράφουν τα διεθνή περιοδικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή να χρειματοδοτούμε ως άλλον φορέα δημοσίου μήπως; Ε ΤΟΤΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ 5000 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ VR, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ...
....Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι οτι δεν υπαρχει πολιτικη συνεχεια. Μπορει μια κυβερνηση να ευνοει τις επενδυσεις, και η επομενη οχι. Για το λογο αυτο αναγκασαν την Νissan να φυγει το 1995, πιο πριν την Pirelli, σταματησαν το Pony, κλπ. Ας ελπισουμε να εχει καλυτερη τυχη αυτη η προσπαθεια.
Επειδή εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παιξε γέλασε δύσκολο το βλέπω το πρότζεκτ θα πρέπει να αντιμετωπίσεις πολεοδομίες αρχαιολογίες σχέδια πόλεων ΒΙΠΕ χρήσεις γης να εκδοθούν ΜΠΕ άδειες εγκατάστασης άδειες λειτουργίας ............ ωχ κουράστηκα !!!!! Α και το σημαντικότερο. Αν η τιμή αυτού του αμαξιού που απομιμείται το smart δεν πέσει κατά 5 000 τουλάστιχον τότε δεν βλέπω να μακροημερεύει η επένδυση ιδίως αν η DACIA βγάλει το SUV των 15.000 ευρω
Σαν ανέκδοτο ακούγεται. Έχω πολλές επιφυλάξεις δεδομένου ότι οι Γερμανοί προσπαθούν να γονατίσουν την Ελλάδα. Εκτός αν έχει ολοκληρωθεί ήδη το ξεπούλημα της χώρας και πρέπει τώρα να έρθει η ανάπτυξη ώστε να καρπωθούν οι νέοι ιδιοκτήτες τα κέρδη.
Αυτή η εταιρία η Next.e.GO Mobile SE δεν είναι που τη ρωτούσε η μάνα της: "Ποιανου εισι 'συ;"
Η εν λόγω εταιρεία είναι 'ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ'... ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΟΤΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.- Ας έρθουν άλλες υγιείς εταιρείες να παράγουν ηλεκτρικά οχήματα... / ...η επενδύτρια εταιρεία Impacted by the unprecedented Covid-19 pandemic, e.GO Mobile AG, previously valued at more than one billion euros and the only independent German EV car manufacturer, filed for insolvency under its own administration on April 2, 2020... / αυτά γράφουν τα διεθνή περιοδικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή να χρειματοδοτούμε ως άλλον φορέα δημοσίου μήπως; Ε ΤΟΤΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ 5000 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ VR, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ...