2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέοι προφυλακτήρες και συνολικά πιο «επιθετική» εμφάνιση για το κορυφαίο Yaris, το οποίο θα εφοδιάζεται με κινητήρα 210 ίππων.
Νέο «καυτό» Yaris με 210PS
18.459 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2017)
Ανακοινώθηκε και επίσημα από την Toyota η άφιξη της κορυφαίας έκδοσης του Yaris, που για πρώτη φορά θα ξεπερνά τους 200 ίππους. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.
Η ιαπωνική φίρμα θα αποκαλύψει στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα ανοίξει τις πόρτες του στις 9 Μαρτίου, μια νέα ισχυρή σπορ έκδοση του Yaris. Αυτό σημαίνει αφενός την ολοκλήρωση της γκάμας του μοντέλου της, αφετέρου τη δημιουργία μιας έκδοσης που θα αποτελέσει το συνδετικό κρίκο με το Yaris WRC.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Toyota το νέο «καυτό» Yaris θα βασίζεται σε τρίθυρο αμάξωμα, ενώ κάτω από το καπό του θα κρύβει έναν βενζινοκινητήρα απόδοσης 210 ίππων. Έντονη φημολογία υπάρχει γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμά του με μια downsized έκδοση του 1.600άρη turbo κινητήρα του Yaris WRC, ωστόσο δεν αποκλείεται να κάνει το ντεμπούτο του με μια βελτιωμένη turbo έκδοση του 1.500άρη κινητήρα (1NZ-FE), που έχουμε συναντήσει και παλιότερα στο Yaris TS.
Εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Toyota το νέο «καυτό» Yaris θα βασίζεται σε τρίθυρο αμάξωμα, ενώ κάτω από το καπό του θα κρύβει έναν βενζινοκινητήρα απόδοσης 210 ίππων. Έντονη φημολογία υπάρχει γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμά του με μια downsized έκδοση του 1.600άρη turbo κινητήρα του Yaris WRC, ωστόσο δεν αποκλείεται να κάνει το ντεμπούτο του με μια βελτιωμένη turbo έκδοση του 1.500άρη κινητήρα (1NZ-FE), που έχουμε συναντήσει και παλιότερα στο Yaris TS.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα. Εντύπωση προκαλεί τέλος, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
Περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά του ιαπωνικού μοντέλου αναμένεται να ανακοινωθούν κοντά στο επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, τον προσεχή Μάρτιο.
Αρθρογραφοι του Autotriti μην ανεβαζετε τετοια θεματα και τα κανετε και κεντρικα κιολας γιατι πολλοι γερμανοφιλοι εδω θα παθουν κοκομπλοκο που εχει μεινει η γνωση τους περι ιαπωνικων στην εποχη του 80! χαχαχα Πολλα τα αλογα και προπαντως ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!
@Νικολαος Ναστος ξεχασες μια ...λεπτομερεια. Τη λεξη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Εγω θα ειμαι εδω να σας την υπενθυμιζω γιατι οσα κατεβατα και να γραφετε ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ!!!!!!!!!!! Και η ποιοτητα που αναφερεις εχει να κανει με την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!!! Οι γερμανοι εχουν αλλαξει το νοημα της λεξης σε οτι αφορα αλλα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΑ μερη του αυτοκινητου οπως σαλονια και ποιοτητα κυλισης και ποιοτητα ηχομονωσης και ποιοτητα συνεργειων και κολοκυθια τουμπανα...
Μην βιαζεσαι τυπε...εδω και χρονια οι ιαπωνες με λιγοτερα αλογα περνουσαν πανω απο τα γερμανικα. το typer (fn2) που με 201 αλογα (6,6) ηταν γρηγοροτερο απο golf gti (με 200 αλογα 7,1 0-100) και ο ιδιος κινητρας με άλλες ρυθμισεις στο σενταν αμαξι στην ιαπωνια βγαζει 225 αλογα και πιανει τα 0-100 κρατησου σε 5,9...δλδ 0,5 δευτερα γρηγορετα απο το cupra με 240αλογα(6,4 δευτερα εδινε δινει ο κατασκευαστεις) sti focus me225 αλογακια. αν δεν κανω λαθος πιανει τα 0-100 στον ιδιο χρονο με το nissan 350z.....οποτε ασε τον παπα...πες οτι εχεις παρει γερμανικο αμαξι το γουσταρεις και τελειωσε...ειναι τιμιοτερο να πεις οτι υστερει το αμαξι σου σε καποια πραγματα αλλα το γουσταρεις τοσο πολυ που δεν πειραζει η καζούρα... φιλικα Διομηδης
Aς χαλαρωσουν λιγο οι απανταχου Γερμανοτσολιαδες που θα μας που οτι ο Japan δεν βγαζει αλογα και καλητερη ποιοτητα και κουραφεξαλα. Επειδη δεν ερχονται εδω πολλα μοντελα απο αυτα που βγαινουν στην Ιαπονια (και λογο ΕUROρυπων) μην λετε οτι κατεβαζει η κουτρα σας! Ασε μας καλη μου, παρε τον γερμανο να τον ξαναπληρωσεις σε ανταλλακτικα ακομα μια φορα μεσα σε 10 χρονια και ασε τους χαζους να περνουν Japan που δεν βγαζουν ζημιες (για να Japan απο Japan εργοστασια)!
@cool Εχουμε δοκιμασει (τουαχιστον εγω προσωπικα) και τις δυο σχολες και δυστυχως υπαρχει και μαυρο (γερμανικες εταιρειες) και ευτυχως υπαρχει και ασπρο (ιαπωνικες εταιρειες)! @Νικολαος Οι εγγυησεις ειναι μαρκετινιστικα κολπα των εταιρειων οχι μονο στα αυτοκινητα αλλα και στα ρολογια, στα ηλεκτρικα ειδη και παντου ωστε να κανουν τον καταναλωτη να νιωθει μια καποια ...ασφαλεια! Το ΒΑΣΙΚΟ ειναι να ΜΗΝ επισκεπτεσαι συχνα το συνεργειο ειτε εντος ειτε εκτος εγγυσης και να ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ! Καλα ειναι δυνατον να μου φερνεις ως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ επιχειρημα αυτα που λεει ο γερμανικος TUV? ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ! Ο πλανητης Γη αποτελειται (ευτυχως) και απο αλλες χωρες εκτος της γερμανιας......
ΦΙΛΕ ΝΑΣΤΟ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ TOYOTA,ASTON MARTIN KAI AMG ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η LEXUS ΑΝ ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ...ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ,ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ AMG,M ΚΑΙ RS,ΕΧΟΥΝ ΞΕΥΤΙΛΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING.ΜΙΑ MERCEDES 1.6 BLUEEfficiency ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ 37000 ΚΑΙ Η A45 AMG 58000.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ?
ΚΑΤΑΡΧΙΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 210 ΙΠΠΩΝ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ (ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ) ΤΟ YARIS ΤΩΝ 150 ΙΠΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΜΟΝΟ 3 ΑΜΙΓΩΣ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΝΙSSAN GTR, NISSAN 370Z KAI SUBARU WRX. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 50 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ Η MAYBACH, H ASTON MARTIN, TIΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ MERCEDES AMG, PORSCHE, BENTLEY KΛΠ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ. Η MERCEDES A45 AMG ΚΑΝΕΙ ΤΟ 0-100 ΣΕ 4.2 SEC, ΔΗΛΑΔΗ 1.5 SEC ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CIVIC TYPE R. ΕΠΙΣΗΣ Η Α45AMG ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ STANDARD, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ AUDI RS3. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗ FORMULA 1 ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, MERCEDES, RENAULT, FERRARI. Η ΤΟΥΟΤΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ FORMULA 1 KAI ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΛΟΣΣΟ. ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΟΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ.
Ωραιο και προσεγμενο και με δυνατο μοτερ που ξυριζει,στανταρ θα εχει αξιοπιστια και ποιοτητα με το μοναδικο ζητουμενο να ειναι ο αγνωστος Χ της τιμολογησης. Αν το προσεξουν αυτο το τελευταιο θα γινει αναρπαστο το πυραυλακι της toyota!!
ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ AUDI S1 QUATTRO ME 231 IΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ, ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ
Ανουσια εκδοση αφου οι κάτοχοι θα πρεπει να κινουντε με κατω από 20 χλμ/ωρα ούτως ώστε αν κολλησει κανα πενταλ να το ριξουν στην αντιπροσωπεια και να ακινητοποιηθεί χωρις να τραυματιστουν...
ΤΟ ΤUV REPORT EIXE ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ 2016 ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΠΡΩΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΟ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΔΗΛΑΔΗ; ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΠΛΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ, ΤΙΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΝΙΚΟΣ ΝΑΣΤΟΣ
Τι; Δεν θα υπάρχει έκδοση του συγκεκριμένου με dieseloκινητήρα.....κουβάς θα είναι . Πέρα από την πλάκα ...τί σας πιάνει και <<φαγώνεστε σε κάθε άρθρο με τη Γερμανία και την Ιαπωνία ρε παιδιά...περι ορέξεως κολοκυθόπιτα....Δεν υπάρχει μόνο άσπρο ή μόνο μαύρο έλεος ..καλό είναι να τα δοκιμάσουμε όλα σε αυτή τη ζωή.... Χαιρετίσματα από τη ρημαγμένη Ξεsalonica
ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. PREMIUM ETAIΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ MERCEDES KAI AUDI ΔΙΝΟΥΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΙΓΕΤΕ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ TUV REPORT ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΑΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ
Καιρός ήταν οι εκδόσεις που παλιότερα της ονόμαζε η toyota, t-sport, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ T-SPORT!!!