ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Χαράτσι έως 3.000€ στο μτχ εισαγωγής: Τώρα θα προσέχεις τι Euro είναι!

Χαράτσι έως 3.000€ στο μτχ εισαγωγής: Τώρα θα προσέχεις τι Euro είναι!

4.218 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2022)

Εσύ κοιτάς τι νόρμα Euro είναι το μεταχειρισμένο εισαγωγής που κοιτάς να αγοράσεις; Και τι σημαίνουν τα νέα τέλη που εφαρμόζονται για να μειωθούν οι εισαγωγές παλαιών αυτοκινήτων;

Σαπάκια τέλος!

Χιλιόμετρα, κατάσταση, τιμή. Τα τρία βασικά χαρακτηριστικά που κοιτάς στα μεταχειρισμένα. Όμως η νόρμα Euro που πληροί ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι πλέον βασικό κριτήριο πριν αγοράσεις. Γιατί;

Με την ηλεκτροκίνηση να «χτυπάει την πόρτα» και τις πόλεις να κλείνουν τους δρόμους τους στα ρυπογόνα αυτοκίνητα, οι νόρμες ρύπων είναι το βασικό κριτήριο με βάση το οποίο θα αποκλείονται σταδιακά. Αρχικά από την κυκλοφορία, ίσως, τελικά, και από την μεταβίβαση.
 
Ειδικά για την Ελλάδα που γίνεται σταδιακά αλλά σταθερά νεκροταφείο αυτοκινήτων από άλλες χώρες, η εισαγωγή παλαιών αυτοκινήτων πρέπει να μειωθεί, και ο τρόπος με τον οποίο τον ελέγχει τώρα η κυβέρνηση είναι η εφαρμογή ενός έξτρα τέλους 1.000 ευρώ στα Euro 5a και τώρα και 5b αυτοκίνητα. Τα Euro 4 έχουν τέλος 3.000 ευρώ, και τα προηγούμενα Euro 1,2,3 έχουν πλέον απαγορευτεί για εισαγωγή.
 
Τι είναι όμως το Euro, και τι αλλάζει με τα τέλη στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα; To Euro καλύπτει τους ρύπους που είναι επικίνδυνοι για την υγεία. Δεν συνδέεται με τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, που έχουν να κάνουν με το περιβάλλον και την υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά μόνο με τον αέρα που αναπνέουμε. Και στις πόλεις οι νόρμες Euro είναι το μόνο που μας προστατεύει από βαριά νοσήματα λόγω των καυσαερίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η επέκταση των νέων τελών στα Euro5b έχει να κάνει με αυτοκίνητα ντίζελ (και βενζίνης με δυνατότητα καύσης και βιοαιθανόλης, αλλά αυτά δεν εισάγονται στην Ελλάδα). Από πλευράς έτους κατασκευής, το Euro5a, που μέχρι τώρα είχε «καπέλο» 1.000 ευρώ ήταν μοντέλα με έγκριση τύπου από τον Σεπτέμβριο του 2009, ενώ το Euro5b, από τον Σεπτέμβριο του 2011.
 
Που σημαίνει πως πλέον τα μόνα ντίζελ χωρίς «καπέλο» 1.000 ευρώ είναι τα Euro 6, δηλαδή μοντέλα με μετά  τον Σεπτέμβριο του 2014. Επειδή το έτος της έγκρισης τύπου ενός μοντέλου δεν είναι γνωστό στον αγοραστή, και η ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης δεν είναι δεσμευτική, όταν αγοράζεις, πρέπει να βλέπεις ξεκάθαρα τη νόρμα ρύπων.
 
Φυσικά αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα παλιότερα αυτοκίνητα μεχρι το 2014, αλλά πριν το Euro 6, τώρα θα είναι ακριβότερα ακόμη και αν είναι μεταγενέστερα του 2011, ως Euro5b, κατά 1.000 ευρώ. Ενώ τα νεότερα, Euro6, θα είναι ακριβά γιατί είναι νεώτερα αλλά και γιατί είναι Euro 6.
 
Ήδη στις μάντρες τα Euro6 μοντέλα έχουν και ανάλογο διακριτικό, αφού μιλάμε πλέον για ένα τεχνικό χαρακτηριστικό που έχει σημασία. Με τα παλιότερα μοντέλα να ακριβαίνουν λόγο «καπέλου», τα νεότερα Euro6 επίσης θα «τσιμπήσουν» προς τα πάνω, τόσο για να διατηρηθεί η απόσταση τιμής λόγω χρονιάς, αλλά και λόγω ρύπων.
 
Η ουσία είναι πως τα μεταχειρισμένα εισαγωγής θα ακριβύνουν κι άλλο, κάτι που παρότι θα τσούξει πολύ κόσμο που ψάχνει να αγοράσει αυτοκίνητο, θα ανακόψει τουλάχιστον την συνήθεια να αγοράζουμε ακριβά αυτά που η υπόλοιπη ευρώπη πετάει στα σκουπίδια.
 
Εσύ τι λες; Πως βλέπεις το νέο καπέλο στα νεώτερα ντίζελ; Και τελικά συμφωνείς με τη λογική του; Ή δε σε απασχολεί το μεταχειρισμένο εισαγωγής ούτως ή άλλως;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES