Η Honda επιμένει στην κατασκευή αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ
Στα σκαριά ολοκαίνουργιοι βενζινοκινητήρες 1,5 λτ. και 2 λτ. για υβριδικά μοντέλα
Ετοιμάζεται νέα πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους γι΄ αυτά τα υβριδικά
Η Honda επιμένει στην κατασκευή αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ
Τον τελευταίο καιρό παρατηρούμε πολλές γιαπωνέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota, η Subaru και η Mazda να δεσμεύονται στην παραγωγή θερμικών κινητήρων για τα επόμενα χρόνια, με τη Nissan να αποτελεί μία από τις εξαιρέσεις, εφόσον ανακοίνωσε το καλοκαίρι πως σταματά να επενδύει σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Από την άλλη πλευρά, η Honda που πολύ πρόσφατα μάθαμε πως είναι σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευση με την Nissan, ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει να εστιάζει στην εξέλιξη τεχνολογιών για θερμικούς κινητήρες.
Στα σκαριά ολοκαίνουργιοι βενζινοκινητήρες 1,5 λτ. και 2 λτ. για υβριδικά μοντέλα
Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά, η ιαπωνική μάρκα δουλεύει στην ανάπτυξη δύο ολοκαίνουργιων τετρακύλινδρων μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 1,5 και 2,0 λίτρων, με τον μεγαλύτερο δίλιτρο να φημολογείται πως θα εφοδιάζει το νέο Prelude που η Honda επιβεβαίωσε την έλευσή του πολύ πρόσφατα. Και οι 2 κινητήρες θα συνεργάζονται με υβριδικό σύστημα, το οποίο θα βοηθά στο πεδίο της κατανάλωσης, συμβάλλοντας παράλληλα σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα της καύσης. Όσον αφορά το μοτέρ των 1,5 λίτρων, θα διευρυνθεί κατά 40% το φάσμα στροφών στο οποίο ο κινητήρας βγάζει το μεγαλύτερο ποσοστό της δύναμής του σε σχέση με τον κινητήρα που εφοδιάζει τα τωρινά μοντέλα, αυξάνοντας την οικονομία και την απόδοση. Η Honda σχεδιάζει του νέους της κινητήρες με στόχο να πετυχαίνουν την ιδανική αναλογία αέρα/καυσίμου. Όσο καλύτερη είναι αυτή η αναλογία, τόσο τελειότερη είναι η καύση με αποτέλεσμα να παράγεται περισσότερη ενέργεια, την ίδια στιγμή που μειώνονται οι επιβλαβείς ρύποι.
Ετοιμάζεται νέα πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους γι΄ αυτά τα υβριδικά
Στα πλάνα της εταιρείας είναι και η κατασκευή μίας νέας γενιάς πλατφόρμας, μεσαίου μεγέθους, στην οποία θα βασίζονται τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα. Χάρη στη μείωση του βάρους της πλατφόρμας κατά 90 κιλά, αναμένεται να μειωθεί και η κατανάλωση καυσίμου κατά 10%. Τέλος, η Honda θα φροντίσει ώστε τα μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα, να μοιράζονται τουλάχιστον το 60% των εξαρτημάτων μεταξύ τους, μειώνοντας το κόστος παραγωγής. Αυτή η μείωση βέβαια μένει να δούμε αν θα φτάσει και στις τιμές αγοράς των αυτοκινήτων.