4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο πρώτος κινητήρας είναι ο Si4 240, ο οποίος παράγει 240 άλογα και 340Nm ροπής.
Νέοι κινητήρες Land Rover
6.422 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2017)
Νέους κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου προσθέτει στη γκάμα της η Land Rover, όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία.
το Evoque θα προσφερθεί και με μία νέα παλέτα χρωμάτων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο πρώτος κινητήρας είναι ο Si4 240, ο οποίος παράγει 240 άλογα και 340Nm ροπής, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο GTDi που είχε το Evoque. Κύκλοι της φίρμας αναφέρουν πως ο νέος κινητήρας θα είναι 15% πιο αποδοτικός, ενώ μικρότερα θα είναι και τα επίπεδα εκπομπών ρύπων αλλά και θορύβου.
Επιπλέον η ναυαρχίδα του ίδιου κινητήρα, ο Si4 290, παράγει 290 άλογα και 400Nm ροπής, με τελική ταχύτητα 231 χλμ./ώρα. Οι δύο επιλογές αναμένεται να είναι διαθέσιμες μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε ότι αφορά τον πετρελαιοκινητήρα εκεί βρίσκουμε τον twin-scroll turbo SD4, ο οποίος αποδίδει 237 άλογα και ροπή 500 Nm. Να σημειώσουμε πως το Evoque θα προσφερθεί και με μία νέα παλέτα χρωμάτων, ενώ στο εσωτερικό του θα υπάρχουν σπορ καθίσματα με διάτρητο δέρμα.
Όσον αφορά το Discovery Sport, ο νέος βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων παράγει 240 άλογα με τις εκπομπές ρύπων να ανέρχονται στα 182 γρ./χλμ., ενώ η έκδοση των 287 αλόγων αυξάνει τις εκπομπές στα 186 γρ./χλμ. Αξίζει να αναφέρουμε πως στην έκδοση με τον δεύτερο κινητήρα τα πρώτα 97 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,5 δλ.
Ο ντίζελ κινητήρας SD4 των 240 αλόγων είναι ικανός να πραγματοποιήσει το ίδιο σπριντ σε 7,1 δευτερόλεπτα και εκπέμπει 169 γρ./χλμ. Τέλος να σημειώσουμε πως το κιβώτιο ταχυτήτων που το συνοδεύει είναι και εδώ αυτόματο.
Οι εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης μεγαλύτερης ισχύος συνοδεύονται από ένα δυναμικό στυλιστικό πακέτο, με μεγαλύτερους αεραγωγούς, γυαλιστερό μαύρο εσωτερικό και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό του Discovery Sport υπάρχουν νέα καθίσματα, επανασχεδιασμένα για να βελτιώσουν, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της μάρκας, την άνεση των επιβατών. Όλα τα ηλεκτρικά καθίσματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί για βέλτιστη πλευρική στήριξη, χωρίς ωστόσο να υπολείπονται σε άνεση.