Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της SEAT, κ. Wayne Griffiths, αναλαμβάνει και τη θέση του CEO της CUPRA. Με αυτή την κίνηση εδραιώνεται η οργανωτική δομή της νέας, υπό της σκέπη της SEAT, μάρκας.
Τον Φεβρουάριο του 2018 με ανακοίνωση της, η ισπανική φίρμα ανακοίνωσε το λανσάρισμα της CUPRA ως νέας αυτόνομης μάρκας, που θα δραστηριοποιείται υπό τη σκέπη της SEAT. Έκτοτε έχουν παρουσιαστεί νέες προτάσεις με ξεχωριστή ταυτότητα από εκείνες της SEAT, οι οποίες ωστόσο βασίζονται μέχρι στιγμής στα μοντέλα της ισπανικής φίρμας.
Επικεφαλής της νεοσύστατης μπράντας χρίστηκε ο εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της SEAT, κ. Wayne Griffiths, αναλαμβάνοντας τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της CUPRA. Ο Griffiths θα καθοδηγήσει, σύμφωνα με την ανακοίνωση της μάρκας, την ομάδα ανθρώπων που εργάζονται πάνω στη μοναδικότητα, τη φινέτσα και τις κορυφαίες επιδόσεις της νέας μάρκας προκειμένου να κατακτήσουν το κοινό που αναζητά ξεχωριστά αυτοκίνητα για μοναδικούς ανθρώπους.
Σημειώνεται πως, υπό την καθοδήγηση του Προέδρου της SEAT, Luca de Meo, τα άλλα τέσσερα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της CUPRA είναι ο Αντιπρόεδρος Οικονομικών, Holger Kintscher, ο Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης, Dr. Matthias Rabe, ο Αντιπρόεδρος Νομικών Θεμάτων, Luis Comas και ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, Wayne Griffiths.
Κλείνουμε με τις δηλώσεις του Wayne Griffiths, ο οποίος επεσήμανε ότι «η CUPRA είναι συνώνυμο της φινέτσας και της μοναδικότητας. Είναι μια μάρκα που δημιουργήθηκε από λάτρεις των αυτοκινήτων και όσους αισθάνονται πάθος για τη σχεδίαση, την αγωνιστικότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις. Η CUPRA ξεπερνά όλες τις προσδοκίες μας και θέλουμε να συνεχίσουμε την εδραίωση αυτής της νέας μάρκας, κατακτώντας και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις αυτοκινήτων. Τώρα είναι η ώρα να πατήσουμε το γκάζι».