ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέος ΚΟΚ: Ποινές στον οδηγό, όχι στο ΙΧ – Αλλαγές στα όρια ταχύτητας

Νέος ΚΟΚ: Ποινές στον οδηγό, όχι στο ΙΧ – Αλλαγές στα όρια ταχύτητας

3.410 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2022)

Στις αλλαγές που έρχονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, από το βήμα της Βουλής. Στον οδηγό η τιμωρία και όχι στο όχημα!

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ετοιμάζονται αλλαγές στον ΚΟΚ

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ετοιμάζει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, όπως επίσημα γνωστοποίησε από το βήμα της  Βουλής ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Το σημαντικότερο στοιχείο απ’ όσα ανέφερε ο Κ. Καραμανλής είναι πως ο αναθεωρημένος ΚΟΚ θα τιμωρεί τον οδηγό και όχι το όχημα, για όποιες παραβάσεις βεβαιωθούν. Παράλληλα, προωθείται η αυστηροποίηση των ποινών για παραβάσεις που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα, όπως είναι η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα, η αντικανονική προσπέραση και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
 
Μιλώντας χαρακτηριστικά επ’ αυτού ο Κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε πως θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης, βαθμοί ποινής και λοιπά, και όχι αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας. «Θα τιμωρείται δηλαδή ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έρχεται το Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας

Από κει και πέρα γνωστοποίησε πως η κυβέρνηση θα συστήσει το Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Το Ταμείο αυτό θα συλλέγει τα χρηματικά ποσά από τα πρόστιμα του ΚΟΚ και με τη σειρά του θα τα κατανέμει στους Δήμους της χώρας, αποκλειστικά και μόνο για την υλοποίηση δράσεων Οδικής Ασφάλειας. Αν οι δήμοι δεν μπορούν να τα χρησιμοποιούν δε θα παίρνουν τα χρήματα αυτά.

Οι επεμβάσεις που αναμένεται να γίνουν στις πόλεις

Τέλος ο Κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι το Εθνικό Σχέδιο θα περιλαμβάνει και μια σειρά από Συστηματικές Επεμβάσεις Οδικής Ασφάλειας στις Πόλεις. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η δημιουργία ζωνών με όριο 30 χλμ./ώρα σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές, η δημιουργία κυκλικών κόμβων, ο επανασχεδιασμός των διασταυρώσεων, η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων. 

Ετοιμάζονται αλλαγές στον ΚΟΚ!
- Περισσότερα και αυστηρότερα πρόστιμα, αφαίρεση άδειας οδήγησης και βαθμοί ποινής.
- Όχι αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδες!
- Έρχεται το Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας που θα μαζεύει τα χρήματα από τα πρόστιμα.
- Επεμβάσεις εντός πόλεων, αλλάζουν τα όρια ταχύτητας.
Θα είναι πιο αποτελεσματικός ο νέο ΚΟΚ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
Autotriti.gr