ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα σύστημα(Integrated Starter Generator) που συνδυάζει σε μία κατασκευή το δυναμό και τη μίζα και μπορεί να κάνει ανάκτηση ενέργειας  θα προσφέρει ένα υβριδικό προσωρινό boost  20 ίππων και 220Νm ροπ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα σύστημα(Integrated Starter Generator) που συνδυάζει σε μία κατασκευή το δυναμό και τη μίζα και μπορεί να κάνει ανάκτηση ενέργειας θα προσφέρει ένα υβριδικό προσωρινό boost 20 ίππων και 220Νm ροπής.

Bελτιωμένος κινητήρας ΑΜG

2.548 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2017)

H AMG έκανε το θαύμα της παίρνοντας τον επερχόμενο εξακύλινδρο Μ 256 κινητήρα της Μercedes και βελτιώνοντας τον. Σε ποια μοντέλα θα χρησιμοποιηθεί; Ποιές είναι οι καινοτομίες του;

Το αφεντικό της Μercedes-AMG, κ. Τοbias Moers επιβεβαίωσε ότι η είναι σε ανάπτυξη ένας ισχυρότερος κινητήρας από τον επερχόμενο εξακύλινδρο 3.0 λίτρων.

Ο  κινητήρας Μ 256 θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με πληροφορίες, στην πλειοψηφία της επερχόμενης γκάμας της Mercedes.

Ο κινητήρας Μ 256 θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με πληροφορίες, στην πλειοψηφία της επερχόμενης γκάμας της Mercedes.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σύμφωνα με διεθνή μέσα, ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος στις AMG εκδόσεις της Ε-Class Coupe και στην εργοστασιακή έκδοση του GT sedan concept. Το ήδη υπάρχον AMG GT θα έχει τον υπάρχων V8 κινητήρα και δεν θα αλλάξει στον εξακύλινδρο.

Το επερχόμενο AMG E50 4Matic θα χρησιμοποιήσει τον βελτιωμένο κινητήρα Μ 256 απόδοσης 435 ίππων και 530Nm ροπής. Επιπλέον, ένα σύστημα(Integrated Starter Generator) που συνδυάζει σε μία κατασκευή το δυναμό και τη μίζα και μπορεί να κάνει ανάκτηση ενέργειας  θα προσφέρει ένα υβριδικό προσωρινό boost  20 ίππων και 220Νm ροπής.
Ο Μ 256 έχει δύο πηγές υπερτροφοδότησης, έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα ή ένα ηλεκτρικό turbo μοτέρ που προσφέρει άμεσο boost. Το έξυπνο πακετάρισμα και η μοντέρνα τεχνολογία δίνει την δυνατότητα στην Mercedes να ταιριάξει τον εξακύλινδρο κινητήρα σε χώρο που θα χωρούσε ένα απλός τετρακύλινδρος. Περιφερειακά εξαρτήματα όπως η αντλία νερού είναι ηλεκτρικοτροφοδοτούμενα, κάτι που σημαίνει ότι ο ιμάντας δεν είναι απαραίτητος.

Πριν όμως η AMG βελτιώσει τον 3.0 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα, η εργοστασιακή έκδοση του Μ 256 θα χρησιμοποιηθεί για την S-Class. Σύμφωνα με την εταιρία, θα έχει απόδοση 413 ίππους και 500Νm ροπής. Θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας εξακύλινδρος diesel κινητήρας 317 PS.

Ο  κινητήρας Μ 256 θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με πληροφορίες, στην πλειοψηφία της επερχόμενης γκάμας της Mercedes.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto