12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τι νέο φέρνει το Nissan Juke;
32.888 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2019)
Η νέα, δεύτερη γενιά του Nissan Juke αποκαλύφθηκε και αλλάζει αισθητά µε στόχο να ξαναμπεί στο επίκεντρο της κατηγορίας στην οποία ήταν πρωτοπόρος. Με ποιες αλλαγές θα το καταφέρει;
Είναι ο πρωτοπόρος της κατηγορίας των crossover πόλης και ένα μοντέλο που δίχασε όσο κανένα µε την εκκεντρική του σχεδίαση. Σήμερα, 8 χρόνια μετά, το Juke μπαίνει στη δεύτερη γενιά του µε στόχο να βρεθεί ξανά στο επίκεντρο της κατηγορίας που έχει πλέον πάμπολλες προτάσεις και σκληρότατο ανταγωνισμό. Ποιες είναι λοιπόν οι σημαντικότερες αλλαγές και τι νέο φέρνει;
Πιο εύπεπτη και πολύ δυναμική σχεδίαση
Όπως είπαμε το Juke δίχασε µε την σχεδίασή του και είτε το αγαπούσες, είτε το μισούσες. Σε αυτήν τη γενιά οι σχεδιαστές της Nissan επέλεξαν µια λιγότερο εκκεντρική και πιο «εύπεπτη» σχεδίαση, η οποία θεωρούμε ότι θα κερδίσει περισσότερο το κοινό γιατί τώρα το ιαπωνικό μοντέλο δείχνει στο µάτι δυναμικό, μοντέρνο, αθλητικό και µε έντονες δόσεις από κουπέ. Με άλλα λόγια, ακολουθεί τη νέα, σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan και αρέσει πιο πολύ…
Μεγάλωσε όσο πρέπει
Ενώ τώρα τελευταία οι νέες γενιές των B-SUV που παρουσιάζονται μπαίνουν στα χωράφια των C-SUV ξεπερνώντας τα 4,3 μέτρα (βλ. Peugeot 2008, Renault Captur), το Nissan Juke μεγάλωσε όσο πρέπει. Πήρε 75 χλστ. σε μήκος, 35 σε πλάτος, 30 σε μήκος και 106 (!) σε μεταξόνιο. Ταυτόχρονα είναι και πιο ελαφρύ κατά 23 κιλά (οι διαστάσεις του: 4.210x1.800x1.595, 2.636 χλστ.). Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες, και πλέον ένας χώρος αποσκευών που καλύπτει τι ανάγκες μιας οικογένειας. Έτσι, ενώ μέχρι τώρα τα 354 λτ. ήταν για κάποιους αποτρεπτικά, τώρα τα 422 λίτρα θα φτάσουν και µε το παραπάνω.
Ένας µόνο κινητήρας
Αναφορικά µε τους κινητήρες, η Nissan δεν άφησε επιλογές. Τουλάχιστον για αρχή μιας και το Juke θα φορά έναν µόνο βενζινοκινητήρα, τον 1.000άρη turbo µε τα 117 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται είτε µε 6άρι χειροκίνητο, είτε µε 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο. Τώρα αν στο μέλλον υπάρξει κάποια έκδοση ακόμα, δεν το ανακοινώνουμε επίσημα. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να δούμε µια ηλεκτρική έκδοση, καθώς η τεχνολογία e-power υπάρχει στα ράφια της Nissan. Τολμούμε να προβλέψουμε ότι δεν θα αργήσει μάλιστα. Όσο για το αν θα υπάρχει έκδοση Nismo; Το ευχόμαστε, αλλά δεν…
Φέρνει ακόμα σε μοτοσικλέτα;
Για όσους δεν το θυμούνται, να υπενθυμίσουμε ότι στην πρώτη γενιά το εσωτερικό του Juke είχε γοητευτικές επιρροές από τον κόσμο των 2 τροχών (συγκεκριμένα το κεντρικό τούνελ έφερνε σε ντεπόζιτο μοτοσικλέτας). Τώρα πάντως είναι πιο «αυτοκινητιστικό» και για εμάς πιο αρεστό. Διαθέτει μοντέρνες γραμμές και στοιχεία από τα μεγαλύτερα Nissan, η οθόνη στην κονσόλα είναι τεράστια ώστε να κερδίσει το νεανικό κοινό, ενώ και ποιοτικά οι πρώτες ενδείξεις από την επαφή µας κατά τις δοκιμές εξέλιξης δείχνουν ότι ανεβάζει τον πήχη.
Full στην τεχνολογία
Και φυσικά, για να παίξει «µπάλα» στην κατηγορία δεν εννοείται το Juke να µην είναι full στην τεχνολογία. Έτσι, η νέα γενιά προσφέρεται µε περισσότερες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας των επιβατών έχοντας μάλιστα για πρώτη φορά στη φαρέτρα της την τεχνολογία ProPilot της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση.
Η άποψή µας
Η νέα γενιά του Nissan Juke θα µπει δυνατά στα B-SUV. Έχει εμφάνιση που αρέσει, είναι τεχνολογικά πλήρης και έχει τις σωστές εσωτερικές διαστάσεις. Η οδική συμπεριφορά, όπως την είχαμε δει ακόμη από τις δοκιμές εξέλιξης, έχει βελτιωθεί όντας το μοντέλο ευθύβολο και ασφαλές, και έτσι το κυριότερο που έχει να βελτιώσει είναι η γκάμα των κινητήρων. Εικάζουμε όμως ότι γρήγορα θα έχουμε νεότερα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο εύπεπτη και πολύ δυναμική σχεδίαση
Όπως είπαμε το Juke δίχασε µε την σχεδίασή του και είτε το αγαπούσες, είτε το μισούσες. Σε αυτήν τη γενιά οι σχεδιαστές της Nissan επέλεξαν µια λιγότερο εκκεντρική και πιο «εύπεπτη» σχεδίαση, η οποία θεωρούμε ότι θα κερδίσει περισσότερο το κοινό γιατί τώρα το ιαπωνικό μοντέλο δείχνει στο µάτι δυναμικό, μοντέρνο, αθλητικό και µε έντονες δόσεις από κουπέ. Με άλλα λόγια, ακολουθεί τη νέα, σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan και αρέσει πιο πολύ…
Μεγάλωσε όσο πρέπει
Ενώ τώρα τελευταία οι νέες γενιές των B-SUV που παρουσιάζονται μπαίνουν στα χωράφια των C-SUV ξεπερνώντας τα 4,3 μέτρα (βλ. Peugeot 2008, Renault Captur), το Nissan Juke μεγάλωσε όσο πρέπει. Πήρε 75 χλστ. σε μήκος, 35 σε πλάτος, 30 σε μήκος και 106 (!) σε μεταξόνιο. Ταυτόχρονα είναι και πιο ελαφρύ κατά 23 κιλά (οι διαστάσεις του: 4.210x1.800x1.595, 2.636 χλστ.). Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες, και πλέον ένας χώρος αποσκευών που καλύπτει τι ανάγκες μιας οικογένειας. Έτσι, ενώ μέχρι τώρα τα 354 λτ. ήταν για κάποιους αποτρεπτικά, τώρα τα 422 λίτρα θα φτάσουν και µε το παραπάνω.
Ένας µόνο κινητήρας
Αναφορικά µε τους κινητήρες, η Nissan δεν άφησε επιλογές. Τουλάχιστον για αρχή μιας και το Juke θα φορά έναν µόνο βενζινοκινητήρα, τον 1.000άρη turbo µε τα 117 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται είτε µε 6άρι χειροκίνητο, είτε µε 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο. Τώρα αν στο μέλλον υπάρξει κάποια έκδοση ακόμα, δεν το ανακοινώνουμε επίσημα. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να δούμε µια ηλεκτρική έκδοση, καθώς η τεχνολογία e-power υπάρχει στα ράφια της Nissan. Τολμούμε να προβλέψουμε ότι δεν θα αργήσει μάλιστα. Όσο για το αν θα υπάρχει έκδοση Nismo; Το ευχόμαστε, αλλά δεν…
Φέρνει ακόμα σε μοτοσικλέτα;
Για όσους δεν το θυμούνται, να υπενθυμίσουμε ότι στην πρώτη γενιά το εσωτερικό του Juke είχε γοητευτικές επιρροές από τον κόσμο των 2 τροχών (συγκεκριμένα το κεντρικό τούνελ έφερνε σε ντεπόζιτο μοτοσικλέτας). Τώρα πάντως είναι πιο «αυτοκινητιστικό» και για εμάς πιο αρεστό. Διαθέτει μοντέρνες γραμμές και στοιχεία από τα μεγαλύτερα Nissan, η οθόνη στην κονσόλα είναι τεράστια ώστε να κερδίσει το νεανικό κοινό, ενώ και ποιοτικά οι πρώτες ενδείξεις από την επαφή µας κατά τις δοκιμές εξέλιξης δείχνουν ότι ανεβάζει τον πήχη.
Full στην τεχνολογία
Και φυσικά, για να παίξει «µπάλα» στην κατηγορία δεν εννοείται το Juke να µην είναι full στην τεχνολογία. Έτσι, η νέα γενιά προσφέρεται µε περισσότερες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας των επιβατών έχοντας μάλιστα για πρώτη φορά στη φαρέτρα της την τεχνολογία ProPilot της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση.
Η άποψή µας
Η νέα γενιά του Nissan Juke θα µπει δυνατά στα B-SUV. Έχει εμφάνιση που αρέσει, είναι τεχνολογικά πλήρης και έχει τις σωστές εσωτερικές διαστάσεις. Η οδική συμπεριφορά, όπως την είχαμε δει ακόμη από τις δοκιμές εξέλιξης, έχει βελτιωθεί όντας το μοντέλο ευθύβολο και ασφαλές, και έτσι το κυριότερο που έχει να βελτιώσει είναι η γκάμα των κινητήρων. Εικάζουμε όμως ότι γρήγορα θα έχουμε νεότερα.
Πολύ ποιο όμορφο από το προηγούμενο, θα το αγόραζα άνετα.