O 1,0 λτ. κινητήρας του Juke θέλει λιγότερο καύσιμο μέσα στην πόλη αλλά και σε μεικτές συνθήκες.
Το μοτέρ του Nissan Juke είναι ο 1.000άρης DIG-T ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και 200 Nm ροπής και δεν συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία. Στην πράξη, ο κινητήρας τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα, εκμεταλλευόμενος και τη συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που φροντίζει για γρήγορες και απαλές αλλαγές. Ως προς την κατανάλωση, μέσα στην πόλη, το νούμερο είναι λίγο πάνω από τα 8 λτ./100 χλμ., στον αυτοκινητόδρομο πέφτει στα 5,7 λτ., ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. μια καλή τιμή, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κάποιο είδος ηλεκτρικής υποβοήθησης.
Από την άλλη πλευρά, ο 1,3 turbo του Nissan Qashqai συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V και αποδίδει 140 ίππους με μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, χωρίς περιττούς θορύβους και κραδασμούς, ενώ η κατανάλωση πέφτει χαμηλά με τη βοήθεια και της ήπια υβριδικής τεχνολογίας. Αν και σχετικά λιγότερο προηγμένη, βασιζόμενη σε ηλεκτρικό σύστημα 12V αντί για το πιο ισχυρό 48V που είναι ευρέως διαθέσιμο σήμερα, επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα) και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί. Έτσι η συνολική κατανάλωση δεν ξεφεύγει και η μέση τιμή της διατηρείται γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. (8,3 λτ. στην πόλη, λίγο πάνω από τα 6 λτ. στο ταξίδι) που είναι μια αξιοζήλευτη επίδοση για ένα οικογενειακό SUV.