4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR Vs VW Tiguan
105.169 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)
Τα Nissan Qashqai, Toyota C-HR και VW Tiguan είναι τρία «ψαγμένα» οικογενειακά, τα οποία ακόμη και στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους αποτελούν την απτή απόδειξη στο ερώτημα «γιατί όλοι έχουν τρελαθεί με τα crossover;».
Τα τρία μικρομεσαία σε μέγεθος μοντέλα της συγκριτικής αυτής παρουσίασης δείχνουν στην πράξη πως μόνο τυχαία δεν είναι η θεαματική αύξηση της ζήτησης για crossover αυτοκίνητα και φυσικά η τάση των κατασκευαστών να επενδύουν σε αυτά. Με μια λογική αύξηση στη τιμή, διαθέτουν σαφή συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των κλασικών χάτσμπακ, όπως η υψηλότερη θέση οδήγησης, που προσφέρει καλύτερο οπτικό έλεγχο του περιβάλλοντος, αλλά και υψηλότερη απόσταση από το έδαφος, ευνοώντας ένα ανέβασμα σε πεζοδρόμιο ή μια χωμάτινη διαδρομή.
Επιλέξαμε να συγκρίνουμε λοιπόν το Best Seller της κατηγορίας Nissan Qashqai με το «διαφορετικό» Toyota C-HR και το VW Tiguan, όλα στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους, που τα καθιστούν πιο προσιτά. Tα δυο πρώτα έχουν τούρμπο μοτέρ 1,2 λτ., απόδοσης 135 (εργοστασιακά η ισχύς του Qashqai είναι 115 ίπποι, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει με έξτρα εγκέφαλο κόστους 500 ευρώ, ο οποίος αυξάνει κατά 20 άλογα την ισχύ) και 115 ίππων, ενώ ο Γερμανός εκπρόσωπος διαθέτει επίσης τούρμπο κινητήρα, 1,4 λτ. με 125 άλογα.
Σχεδίαση: Τουλάχιστον εντυπωσιακό το C-HR
Είναι πασιφανές ότι το Toyota C-HR έχει ξεφύγει από τις «αυστηρές» νόρμες σχεδιασμού της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover, αλλά και της ίδιας της Toyota. Το πιο φρέσκο crossover της Toyota κατάφερε να ενσωματώσει στο μήκους 4.360 χλστ. αμάξωμά του φουτουριστικά στοιχεία με αποτέλεσμα κάποιοι ήδη να το μισούν και κάποιοι άλλοι να το ξεχωρίζουν (σε αυτούς και εμείς). Όπως και να έχει το C-HR προκαλεί, όντας άκρως δυναμικό με αιχμηρές ακμές, coupe ύφος και πίσω φώτα από το… μέλλον, ανεβάζοντας στα ύψη τον WOW factor. Δίπλα του το, μήκους 4.377 χλστ., Nissan Qashqai, δείχνει να βαδίζει με μια σαφώς πιο εύπεπτη λογική, παρά τον δυναμισμό που απέκτησε η εικόνα του -ειδικά μπροστά- μετά από την πρόσφατη ανανέωση. Πλέον δείχνει να συνδυάζει πιο αρμονικά τις ακμές του αμαξώματός με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και ενδιαφέρον, αισθητικά, προφίλ. Το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά είναι το VW Tiguan, το οποίο είναι και μεγαλύτερο με το μήκος του να πλησιάζει τα 4,5 μ.. Είναι «σοβαρό», αλλά και αρκούντως δυναμικό ταυτόχρονα χωρίς να ξεφεύγει πάντως από την VW σχεδιαστική λογική.
Ο κινητήρας του VW Tiguan είναι πιο «γεμάτος» σε όλη την κλίμακα των στροφών και σε συνδυασμό με το έξυπνα κλιμακωμένο κιβώτο το γερμανικό crossover υπερτερεί στις κρίσιμες για την καθημερινότητα ρεπρίζ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Επιλέξαμε να συγκρίνουμε λοιπόν το Best Seller της κατηγορίας Nissan Qashqai με το «διαφορετικό» Toyota C-HR και το VW Tiguan, όλα στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους, που τα καθιστούν πιο προσιτά. Tα δυο πρώτα έχουν τούρμπο μοτέρ 1,2 λτ., απόδοσης 135 (εργοστασιακά η ισχύς του Qashqai είναι 115 ίπποι, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει με έξτρα εγκέφαλο κόστους 500 ευρώ, ο οποίος αυξάνει κατά 20 άλογα την ισχύ) και 115 ίππων, ενώ ο Γερμανός εκπρόσωπος διαθέτει επίσης τούρμπο κινητήρα, 1,4 λτ. με 125 άλογα.
Σχεδίαση: Τουλάχιστον εντυπωσιακό το C-HR
Είναι πασιφανές ότι το Toyota C-HR έχει ξεφύγει από τις «αυστηρές» νόρμες σχεδιασμού της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover, αλλά και της ίδιας της Toyota. Το πιο φρέσκο crossover της Toyota κατάφερε να ενσωματώσει στο μήκους 4.360 χλστ. αμάξωμά του φουτουριστικά στοιχεία με αποτέλεσμα κάποιοι ήδη να το μισούν και κάποιοι άλλοι να το ξεχωρίζουν (σε αυτούς και εμείς). Όπως και να έχει το C-HR προκαλεί, όντας άκρως δυναμικό με αιχμηρές ακμές, coupe ύφος και πίσω φώτα από το… μέλλον, ανεβάζοντας στα ύψη τον WOW factor. Δίπλα του το, μήκους 4.377 χλστ., Nissan Qashqai, δείχνει να βαδίζει με μια σαφώς πιο εύπεπτη λογική, παρά τον δυναμισμό που απέκτησε η εικόνα του -ειδικά μπροστά- μετά από την πρόσφατη ανανέωση. Πλέον δείχνει να συνδυάζει πιο αρμονικά τις ακμές του αμαξώματός με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και ενδιαφέρον, αισθητικά, προφίλ. Το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά είναι το VW Tiguan, το οποίο είναι και μεγαλύτερο με το μήκος του να πλησιάζει τα 4,5 μ.. Είναι «σοβαρό», αλλά και αρκούντως δυναμικό ταυτόχρονα χωρίς να ξεφεύγει πάντως από την VW σχεδιαστική λογική.