ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Nissan: «Θέμα χρόνου ο ερχομός του αμιγώς ηλεκτρικού GT-R»

Nissan: «Θέμα χρόνου ο ερχομός του αμιγώς ηλεκτρικού GT-R»

1.772 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2022)

O επιχειρησιακός διευθυντής της Nissan δήλωσε πως αν και θα αργήσουμε να δούμε ένα ηλεκτρικό GT-R, ο ερχομός του είναι αναπόφευκτος.

Θα αργήσει πάντως...

Πριν λίγους μήνες, η Nissan προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου Ζ sportscar και πλέον είναι δεδομένο πως η μάρκα εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη του νέας γενιάς GT-R. To μοντέλο που έχει γίνει γνωστό και ως Godzilla λόγω των μεγάλων δυνατοτήτων του βρίσκεται σε παραγωγή από το 2007 και σύντομα αναμένεται να λάβει έναν διάδοχο. Αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουμε εάν θα συνεχίσει ως βενζινοκίνητο ή εάν θα εξηλεκτριστεί σε κάποιο βαθμό, το σίγουρο όμως είναι πως δεν θα γίνει αμιγώς ηλεκτρικό σύντομα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Δεν έχει έρθει ακόμη η στιγμή να γίνει ηλεκτρικό το GT-R»

Ο επιχειρησιακός διευθυντής της Nissan κ. Ashwani Gupta δήλωσε πως κάποια στιγμή το GT-R θα προσφερθεί μόνο με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο αλλά ξεκαθάρισε πως δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα αυτή. Συγκεκριμένα είπε: «Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς αλλά σίγουρα ένα ηλεκτρικό GT-R θα έρθει κάποια στιγμή. Αυτή την στιγμή, όταν κάνουμε τις προσομοιώσεις μας, δεν βλέπουμε πως ο ηλεκτρισμός είναι η κατάλληλος τρόπος για να ορίσουμε το νέο Ζ και το νέο GT-R. Στο κάτω-κάτω, δεν πρόκειται μόνο για δύο αυτοκίνητα αλλά για την κουλτούρα μας».

Ο Ashwani Gupta συνέχισε επισημαίνοντας πως το Z διαδραματίζει διαφορετικό ρόλο στην γκάμα της Nissan σε σχέση με το GT-R, κάνοντας παραλληλισμό με το παραμύθι «Η πεντάμορφη και το τέρας». Για τον Gupta, το «Ζ» είναι η πεντάμορφη και το GT-R το «τέρας».
 

Ήπια υβριδικό με έως 700 άλογα το GT-R R36

Όσον αφορά στo νέας γενιάς GT-R R36, οι πληροφορίες κάνουν λόγο η ισχύς του θα πηγάζει από τον ίδιο V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, ωστόσο θα λάβει ηλεκτρική βοήθεια από ένα 48V σύστημα. Γίνεται ακόμη λόγος πως επιλέχτηκε το ίδιο μοτέρ για να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης αλλά θεωρήθηκε απαραίτητο να προσφερθεί ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο με την προσθήκη του ηλεκτρικού συστήματος των 48V για να μειωθεί η κατανάλωση καύσιμου αλλά και για να προσφέρει το νέο GT-R καλύτερες επιδόσεις.

Στην Ιαπωνία αναφέρουν πως το ήπια υβριδικό GT-R δε θα μείνει για πολλά χρόνια στην παραγωγή καθώς η κατασκευή του θα ξεκινήσει στο τέλος του 2022 και θα ολοκληρωθεί περίπου δύο χρόνια μετά. Αυτό θα συμβεί διότι θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα του R35, η οποία εκείνη την εποχή θα είναι σχεδόν 17 ετών.

Είναι καθαρά θέμα χρόνου!
- Νissan: «Δεν έχει έρθει ακόμη η στιγμή να γίνει ηλεκτρικό το GT-R»
- «Πεντάμορφη» το Z, «τέρας» το GT-R
- Ήπια υβριδικό με έως 700 άλογα το GT-R R36
Είστε έτοιμοι να δείτε ένα ηλεκτρικό GT-R;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON