Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan X-Trail vs Ariya: Και όμως το ηλεκτρικό είναι 5.000 ευρώ φθηνότερο από το υβριδικό

1.493 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2024)
Nissan X-Trail vs Ariya: Και όμως το ηλεκτρικό είναι 5.000 ευρώ φθηνότερο από το υβριδικό
2 Φωτογραφίες »

- To Nissan X-Trail Hybrid κάνει 45 χιλιάρικα, το Ariya (αντίστοιχο σε ηλεκτρικό) κάνει 40
- Πληρώνεις 7,5 ευρώ λιγότερα για κάθε 100 χλμ.(σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ariya
- Έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι το υβριδικό X-Trail (700 αντί για 350 χλμ.)
- Χωράει μια βαλίτσα παραπάνω το πορτ-μπαγκάζ του X-Trail

To Nissan X-Trail Hybrid κάνει 45 χιλιάρικα, το Ariya (αντίστοιχο σε ηλεκτρικό) κάνει 40

Τα τελευταία χρόνια συνηθίσαμε να βλέπουμε να έρχονται καινούρια ηλεκτρικά με τιμή αρκετά έως πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχουν αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι εταιρίες υπόσχονταν πως οι τιμές τους θα πέσουν αλλά πολλοί παρέμειναν σκεπτικοί. Τώρα, εξετάζοντας τον τιμοκατάλογο της Nissan βλέπουμε πως το Ariya, το ηλεκτρικό μεσαίο SUV της μάρκας, είναι 5.000 ευρώ φθηνότερο από το υβριδικό X-Trail. Πώς άλλαξαν έτσι οι εποχές; Πάμε να δούμε πως συγκρίνονται τα δύο αυτά μοντέλα αναλυτικά:

Αναλυτικότερα, το ηλεκτρικό Ariya με τη μπαταρία χωρητικότητας 63 kWh και τα 218 άλογα στην βασική του έκδοση (Advance), χάρη στην διπλή έκπτωση με την οποία επωφελείται (9.000 ευρώ από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 και 5.000 ευρώ από την ειδική έκπτωση της Nissan) κοστίζει 5.000 ευρώ λιγότερα -39.900 ευρώ συγκεκριμένα- από το φουλ υβριδικό X-Trail e-Power με τους 204 ίππους, το οποίο ξεκινάει από τις 45.190 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Acenta.

Πληρώνεις 7,5 ευρώ λιγότερα για κάθε 100 χλμ.(σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ariya

H Νissan ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση ενέργειας στο Ariya είναι 17,6 kWh/100 χλμ. (WLTP), νούμερο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αφού στην δοκιμή μας στο Ariya με τη μεγαλύτερη μπαταρία και τα 242 άλογα, η μέση κατανάλωση ήταν 19 kWh/100 χλμ.. Αυτό σημαίνει πως αν φορτίζεις το Ariya σπίτι, για κάθε 100 χιλιόμετρα που κάνεις σε πόλη και στο ταξίδι θα βγάζεις από την τσέπη 3 ευρώ. Πολύ οικονομικό σε κατανάλωση είναι το Χ-Trail, με τη Nissan να ανακοινώνει 5,8 λτ./100 χλμ. νούμερο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αφού συμβαδίζει με τα όσα διαπιστώσαμε στην δοκιμή μας στο τετρακίνητο υβριδικό X-Trail. Με τιμή βενζίνης στα 1,82 ευρώ, για κάθε 100 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης θα χρειαστεί να δίνει 10,5 ευρώ, ενώ, αντίθετα, με το ηλεκτρικό, δεν χρειάζεται πρίζα για να φορτίσει και έτσι απαλλάσσεται από αυτή την... ταλαιπωρία.

Έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι το υβριδικό X-Trail (700 αντί για 350 χλμ.)

Το ηλεκτρικό Ariya προσφέρει οικονομικότερες μετακινήσεις από το X-Trail E-Power, ωστόσο, αν θελήσεις να κάνεις ένα μακρύ ταξίδι, το Χ-Trail είναι πιο πρακτική επιλογή. Το λέμε αυτό γιατί η αυτονομία του ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ, την ίδια στιγμή που το Ariya, όταν κινείται στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να κάνει περίπου 350 χιλιόμετρα (πριν σταματήσει για φόρτιση).

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Hyundai