ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης να είναι ανύπαρκτοι, αν όμως η τάση των οδηγών να κινούνται από τον ένα στον άλλον συνεχιστεί, τότε δεν χρειάζεται καμία επένδυση σε υποδομές από το δημόσιο.

Μπορεί στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης να είναι ανύπαρκτοι, αν όμως η τάση των οδηγών να κινούνται από τον ένα στον άλλον συνεχιστεί, τότε δεν χρειάζεται καμία επένδυση σε υποδομές από το δημόσιο.

Νομίζετε πως ο λόγος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλάνε είναι η οικονομία; Μάλλον όχι.

4.062 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2014)

Ποιος θα ήταν ο πρώτος λόγος για να αγοράσει κανείς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Μα φυσικά η οικονομία και οι ανύπαρκτοι ρύποι. Όμως οι κατασκευαστές αντιλαμβάνονται τώρα πως δεν είναι ούτε το μικρό κόστος χρήσης, ούτε οι οικολογικές ανησυχίες των αγοραστών που πουλάνε τα ηλεκτρικά. Είναι η πόρωση με τα βιντεοπαιχνίδια.

Όταν η Honda παρουσίασε την τελευταία γενιά του Insight, του υβριδικού της μοντέλο, όλοι παραξενεύτηκαν με μία διαφορετική ένδειξη στο ταμπλό που είχε ένα λουλουδάκι. Πρασίνιζε όταν πετύχαινες να κινηθείς ηλεκτρικά ή με λίγη βενζίνη, κοκκίνιζε όταν πατούσες το γκάζι και έκανες το Insight βενζινοκίνητο. Εννιά στους δέκα οδηγούς Insight δήλωναν πως ο καλύτερος λόγος να οδηγούν το αυτοκίνητό τους οικονομικά ήταν η μανία τους να κρατήσουν το λουλουδάκι πράσινο.
Δέκα χρόνια σχεδόν αργότερα με τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά, οι κατασκευαστές έχουν πιάσει το νόημα. Η Mitsubishi στο υβριδικό της Outlander που μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά και να φορτίσει από την πρίζα, παρατήρησε και μία άλλη τάση των οδηγών. Όχι μόνο θέλουν να κινούνται «πράσινα» αλλά θέλουν να έχουν και τη μπαταρία γεμάτη. 
Η πόρωση των οδηγών είναι τέτοια που έχουν ανάγει σε επιστήμη το πώς να ρολάρουν στις κατηφόρες και τις ευθείες για να φορτίσουν τις μπαταρίες με την κύλιση, ενώ σε σπορ έχει αναδειχθεί η σχεδίαση διαδρομής που σε περνάει από δωρεάν σταθμούς φόρτισης ώστε να φορτίζουν τσάμπα.Μπορεί στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης να είναι ανύπαρκτοι, αν όμως η τάση των οδηγών να κινούνται από τον ένα στον άλλον συνεχιστεί, τότε δεν χρειάζεται καμία επένδυση σε υποδομές από το δημόσιο. Ήδη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες καταστήματα, εμπορικά κέντρα και εστιατόρια βάζουν σταθμούς φόρτισης για να προσελκύσουν αυτό το κοινό, με ιδιαίτερη επιτυχία. 
Το μόνο που μένει λοιπόν είναι να δούμε αυτή την «μόδα» και στην Ελλάδα. Το ερώτημα όμως είναι, εσείς θα παίρνατε ηλεκτρικό ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό μόνο για την αίσθηση βιντεοπαιχνιδιού; Ή για την οικονομία; Μήπως τελικά το ηλεκτρικό θα πιάσει γιατί θα προσφέρει ακόμη μία απόλαυση στους οδηγούς του; Την μεγαλύτερη δυνατόν απόδοση της μπαταρίας και την κίνηση με μηδενικά έξοδα; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto