Μπορεί τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου να έγιναν στον Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο, ωστόσο σε δηλώσεις τους στελέχη της γερμανικής φίρμας ανέφεραν πως «έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει το φάσμα μοντέλων της Volkswagen και σε άλλες παγκόσμιες αγορές», χωρίς όμως να παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες.
Περνώντας στο Pick-Up να πούμε πως πρόκειται για ένα πρωτότυπο το οποίο θυμίζει αρκετά το Amarok και έρχεται με κομψά φωτιστικά σώματα, ενώ φωτιζόμενη είναι και ένα μέρος της γρίλιας. Πηγαίνοντας προς τα πίσω μπορεί κανείς να διακρίνει την ηλιοροφή που έχει εγκατασταθεί, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα ενώνονται μέσω μίας φωτιζόμενης λεπτής γραμμής.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την απλότητα που διαθέτει, έχοντας ωστόσο τα απαραίτητα σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως που συναντάμε στο Tarok Concept βρίσκεται στην καρότσα. Η διάταξη που έχει δώσει η μάρκα επιτρέπει στα πίσω καθίσματα να μαζευτούν με αποτέλεσμα να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο ο χώρος αποθήκευσης. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, σύμφωνα με τη VW η καρότσα έχει μήκος 1.206 χιλιοστά τα οποία με το που «πέσουν» τα καθίσματα επεκτείνονται σε 1.861 χιλιοστά. Το ωφέλιμο φορτίο του Tarok είναι περίπου 1.000 κιλά.
Τέλος στα μηχανικά σύνολα το Tarok Concept χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,4 λίτρων που προσφέρει 150 ίππους, ωστόσο το μοντέλο παραγωγής θα πάρει τον 2,0 λίτρων turbodiesel κινητήρα ίσης ιπποδύναμης.