Όπως ανακοίνωσε η μάρκα το νέο όχημα μπορεί να θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το παλιό, όμως μοιράζεται μόνο το 3% των εξαρτημάτων του με τον προκάτοχό του, ενώ οι πιο προσεκτικοί θα παρατήρησαν πως άλλαξε και ο τρόπος γραφής της ονομασίας καθώς από Plus 4 έγινε Plus Four.
Έχοντας ως βάση ένα αλουμινένιο πλαίσιο της μάρκας, το διθέσιο καθίσταται ουσιαστικά το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα. Είναι ο γνωστός 2,0 λίτρων turbo κινητήρας της BMW, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι επιδόσεις δεν άλλαξαν έτσι το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,8 δευτερόλεπτά, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
Η Morgan αναφέρει ότι έχει αναβαθμίσει τη χαρτογράφηση του κινητήρα για να επιτρέψει τη βέλτιστη οδηγική ικανότητα και την ανταπόκριση, ενώ υπάρχει επίσης ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα που ενεργοποιεί τη λειτουργία Sport Plus, που αυξάνει την απόκριση του γκαζιού.
Η νέα γενιά του σπορ αυτοκινήτου είναι επίσης η πρώτη που θα έρθει με δύο διαφορετικές επιλογές στα κιβώτια. Η πρώτη είναι ένα εξάρι χειροκίνητο, ενώ η προαιρετική είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων. Παράλληλα η Morgan υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 7,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Οι παραγγελίες για το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ξεκινήσει και το κόστος απόκτησης ορίζεται στις 62.995 λίρες, δηλαδή περίπου 72.400 ευρώ.