Έως 350 άλογα και αυτονομία 750 χιλιόμετρα.
Οθονάρα 16 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα μπρος/πίσω στην καμπίνα.
Λεπτά LED φώτα και κλειστή φωτιζόμενη γρίλια.
Στις αγορές στα μέσα του 2025.
Το πρώτο DS στην πλατφόρμα STLA Medium
Η DS προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του νέου N°8, λίγες μόλις ώρες μετά τη διαρροή εικόνων οι οποίες έδειχναν πλήρως το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας. Το N°8 φέρνει μαζί του μία σειρά από πρωτιές. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που λαμβάνει την ονομασία του από τη νέα στρατηγική της μάρκας, αλλά και το πρώτο μοντέλο της μάρκας που χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική STLA Medium της Stellantis. Θα προσφέρεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, σε τρεις εκδόσεις και υπόσχεται ισχύς έως 350 άλογα και αυτονομία έως 750 χιλιόμετρα.
Λεπτά LED φώτα και κλειστή φωτιζόμενη γρίλια
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου DS N°8 είναι εμπνευσμένη από το DS Aero Sport Lounge concept, που είχε παρουσιάσει η μάρκα το 2020. Το αποτέλεσμα των σχεδιαστών της γαλλικής φίρμας έδωσε στο μοντέλο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 cd, χαρακτηριστικό που συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας. Οι διαστάσεις του νέου γαλλικού ηλεκτρικού έχουν ως εξής: μήκος 4,82 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα, ύψος 1,58 μέτρα και μεταξόνιο 2,90 μέτρα. Ως εκ τούτου, το DS N°8 είναι 12 εκατοστά πιο μικρό από το σεντάν DS 9.
Αναφορικά με την εμφάνιση, οι εικόνες που είχαν διαρρεύσει νωρίτερα μας είχαν δείξει ξεκάθαρα το παρουσιαστικό του DS N°8. Το μπροστινό μέρος κλέβει τις εντυπώσεις χάρη στην κλειστή μάσκα, η οποία φωτίζεται, όπως και το λογότυπο της DS. Οι προβολείς LED Pixel Vision συνδυάζονται LED φώτα ημέρας, τα οποία κατεβαίνουν πολύ χαμηλά στον μπροστινό προφυλακτήρα. Από κει και πέρα, στο πλάι παρατηρούμε τις ζάντες των 21 ιντσών και τις χωνευτές χειρολαβές των θυρών, ενώ η πίσω κολόνα αποκτά μία απότομα κεκλιμένη σχεδίαση, παραπέμποντάς μας στο πίσω μέρος. Εκεί, βλέπουμε να δεσπόζει μια ενσωματωμένη αεροτομή, η οποία έρχεται ως συνέχεια του παρμπρίζ, αλλά και λεπτά LED φωτιστικά σώματα, που ομοίως με τα μπροστά συνεχίζουν να εκτίνονται προς τα κάτω στον προφυλακτήρα.
Οθονάρα 16 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα μπρος/πίσω στην καμπίνα
Στόχος της DS είναι να δώσει στην καμπίνα μία premium αισθητική. Το νέο N°8 αποκτά ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω από ένα πολυλειτουργικό τιμόνι που κοσμείται με τέσσερις ακτίνες και ενσωματώνει τα μπουτόν όχι πάνω στις ακρινές όπως τα περισσότερα, αλλά δεξιά και αριστερά του κεντρικού τμήματος. Το ψηφιακό στοιχείο στην καμπίνα του N°8 συνεχίζεται από την πολύ μεγάλη οθόνη αφής 16 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στη μέση του ταμπλό, αλλά και ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Ιδιαίτερη σχεδίαση έχει και η πλωτή κεντρική κονσόλα, που είναι σχεδιασμένη με δύο πατώματα. Οι σχεδιαστές της DS ενσωμάτωσαν φωτισμό περιβάλλοντος μέσα στο ταμπλό, που συνεχίζει μέχρι και τα πάνελ των θυρών. Τα τελευταία ενσωματώνουν μερικά από τα 14 ηχεία του ηχοσυστήματος Electra 3D της Focal, ενσωματωμένα στην αλουμινένια επένδυση.
Τα μπροστινά καθίσματα έχουν λειτουργίες μασάζ, ψύξης και θέρμανσης, αλλά και οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων επωφελούνται επίσης από θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα. Οι επιλογές για την ταπετσαρία περιλαμβάνουν Alcantara και δέρμα Nappa, τα οποία κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά. Η πανοραμική γυάλινη οροφή είναι και αυτή διαθέσιμη, όπως και η σουίτα συστημάτων ασφαλείας της DS Drive Assist 2.0. Τέλος, αναφορικά με την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, αυτή ορίζεται στα 620 λίτρα.
Έως 350 άλογα και αυτονομία 750 χιλιόμετρα
Το DS N°8 βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, όπως άλλα αυτοκίνητα από μάρκες της Stellantis (Peugeot 3008/5008, Opel Grandland). Αν και η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει και υβριδικά κινητήρια σύνολα, η DS θα προσφέρει το N°8 μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αρχικά, η γαλλική μάρκα ανακοίνωσε τρεις εκδόσεις. Οι εμπροσθιοκίνητες τροφοδοτούνται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 230 ή 245 ίππους. Κορυφαία έκδοση είναι η τετρακίνητη, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και συνδυαστική ισχύ 350 άλογα. Να σημειωθεί πως και οι τρεις εκδόσεις διαθέτουν λειτουργία boost που για λίγα δευτερόλεπτα αυξάνει την ισχύ σε 260, 280 και 375 άλογα αντίστοιχα. Αναφορικά με τις επιδόσεις, η DS αναφέρει πως το 4κινητο μοντέλο φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα. Σε όλες τις εκδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 190 χλμ./ώρα.
Οι επιλογές μπαταριών περιλαμβάνουν μονάδες 74 kWh και 97,2 kWh. Η πρώτη εφοδιάζει μόνο το μοντέλο με τα 230 άλογα και προσφέρει αυτονομία 572 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη μπαταρία εφοδιάζει τα μοντέλα με 245 και 350 άλογα, τα οποία μπορούν να κινηθούν για 750 και 686 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Η τάση και των δύο μπαταριών είναι 400V, όντας αμφότερες συμβατές με γρήγορη φόρτιση έως 200 kW (DC), με τη φόρτιση 20-80% να ολοκληρώνεται σε 27 λεπτά.