3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nέο πολυμορφικό Prius
6.730 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2017)
Το αντι-Yaris Hybrid στην Αμερική ανανεώνεται και ετοιμάζεται να περάσει τον Ατλαντικό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ελλείψει του Yaris Hybrid η Toyota διαθέτει από το 2012 το Prius C, την κόμπακτ πολυμορφική εκδοχή του υβριδικού best seller. Για φέτος οι Ιάπωνες ανανεώνουν τη βάση της «πράσινης» γκάμας τους, δίνοντας της πιο επιθετική εμφάνιση. Σε αυτό συμβάλουν οι νέοι εμπρός προφυλακτήρες, τα σκούρα φωτιστικά σώματα και οι μαύρες λεπτομέρειες που παρατηρούνται σε όλη την επιφάνεια του αμαξώματος. Ο πίσω προφυλακτήρας έχει χαμηλώσει σε ύψος και σκαλοπάτι, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι ιδιαίτερα προσεγμένος, έχοντας ως στάνταρ το Safety Sense-C. To σύστημα αποτελείται από λειτουργία πρόληψης πρόσκρουσης και λειτουργεί μέχρι τα 135 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την Toyota, η ταχύτητα πριν ενδεχόμενη πρόσκρουση μπορεί να μειωθεί κατά 31 χλμ./ώρα χωρίς ο οδηγός να χρειαστεί να πατήσει το πεντάλ του φρένου. Σε ταχύτητες πόλης (μέχρι τα 40 χλμ./ώρα) μπορεί να ακινητοποιηθεί τελείως. Επιπλεόν υπάρχει έλεγχος διατήρησης λωρίδας και φώτα που αλλάζουν τις "σκάλες" αυτόματα για να μην τυφλώνεται ο απέναντι.
Μηχανικά παραμένει αναλλοίωτο, έχοντας τον 1.500αρη βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson να αποδίδει 73 ίππους και να συνεπικουρείται από άλλους 26 του ηλεκτροκινητήρα. Η μέση κατανάλωση μετά βίας ξεπερνά τα 5 λτ./100 χλμ, η αυτονομία τα 600 χλμ. και υπάρχει η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για 2 χλμ. με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα.
Παρόλο που στην Ευρώπη το Yaris Hybrid τα πηγαίνει εξαιρετικά, οι Ιάπωνες εξετάζουν το ενδεχόμενο να φέρουν προς τα εδώ το Prius C στα πλαίσια της διεύρυνσης της υβριδικής του οικογένειας. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσει το υπερατλαντικό ταξίδι, το περιμένουμε στα τέλη του έτους.
Μηχανικά παραμένει αναλλοίωτο, έχοντας τον 1.500αρη βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson να αποδίδει 73 ίππους και να συνεπικουρείται από άλλους 26 του ηλεκτροκινητήρα. Η μέση κατανάλωση μετά βίας ξεπερνά τα 5 λτ./100 χλμ, η αυτονομία τα 600 χλμ. και υπάρχει η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για 2 χλμ. με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα.
Παρόλο που στην Ευρώπη το Yaris Hybrid τα πηγαίνει εξαιρετικά, οι Ιάπωνες εξετάζουν το ενδεχόμενο να φέρουν προς τα εδώ το Prius C στα πλαίσια της διεύρυνσης της υβριδικής του οικογένειας. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσει το υπερατλαντικό ταξίδι, το περιμένουμε στα τέλη του έτους.