Tην ευκαιρία να οδηγήσει στα άκρα την ισχυρή GR έκδοση του επερχόμενου νέου Yaris είχε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Fernando Alonso στην πίστα του Estoril στην Πορτογαλία υπό βρόχινες συνθήκες.
Ο Iσπανός πιλότος έμεινε πολύ ευχαριστημένος με το πώς ανταποκρίθηκε το ιαπωνικό hot hatch λέγοντας: «To αυτοκίνητο αυτό είναι ο τέλειος συνδυασμός. Είναι ένα σπορ όχημα που μπορείς να το οδηγείς καθημερινά αλλά οι προσδοκίες σου από αυτό αλλάζουν σε κάθε αλλαγή σχέσης και σε κάθε στροφή. Είναι πάντα λίγο καλύτερο από όσο περιμένεις αρχικά. Δεν είναι μόνο η ισχύς και η σταθερότητα αλλά για μένα, και τα φρένα ήταν ευχάριστη έκπληξη. Έκανα λίγους γύρους αλλά ήταν πολύ ωραίο!».
Για την τροφοδοσία του μοντέλου η Toyota κατασκεύασε και εγκατέστησε ένα νέο 3κύλινδρο 12βάλβιδο τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων, το οποίο προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.
Τρία προφίλ οδήγησης είναι διαθέσιμα, τα οποία αλλάζουν την κατανομή της ισχύος στους δύο άξονες. Σε κανονική λειτουργία, η κατανομή της ισχύος εμπρός / πίσω είναι 60:40. Στο προφίλ Sport μετατοπίζεται προς τα πίσω, σε 30:70, ενώ στο προφίλ Track η βασική ρύθμιση είναι 50:50. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει όποιο προφίλ οδήγησης επιθυμεί μέσω ενός μπουτόν 4WD.