Οι ολοένα και πιο αυστηροί κανόνες που ισχύουν για τις εκπομπές ρύπων έχουν φέρει σε δυσμενή θέση τα μεγάλου κυβισμού μοτέρ, όπως για παράδειγμα τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα της Aventador, αφού οι εταιρείες προσπαθούν να συμβαδίσουν με τους νέους κανόνες. Ωστόσο όπως φαίνεται η ιταλική μάρκα έχει βρει τον τρόπο για να συνεχίσει να έχει στη γκάμα της V12 μοτέρ.
Όπως λοιπόν υπαινίχθηκε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, η ιταλική μάρκα ετοιμάζει έναν ολοκαίνουργιο V12 υβριδικό κινητήρα για να εξοπλίσει το μοντέλο που θα αποτελέσει το επόμενο κορυφαίο supercar στη γκάμα της.
Μάλιστα υπογράμμισε πως το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που προορίζεται για τη νέα ναυαρχίδα της Lamborghini δεν θα μοιράζεται κοινά εξαρτήματα με την υβριδική Sian, αλλά θα πρόκειται για ένα εντελώς νέο V12 μοτέρ, με διαφορετική μπαταρία και υβριδικό σύστημα. Από κει και πέρα εξωτερικά το νέο μοντέλο πιθανότατα θα αντλήσει κάποια από τα χαρακτηριστικά της Sian και της Aventador, ενώ θα εξοπλίζεται επίσης με τετρακίνηση, ενεργό αεροδυναμικό πακέτο, τετραδιεύθυνση και ανθρακονήματα.
Θυμίζουμε πως στόχο της Lamborghini είναι να λανσάρει μια πλήρως υβριδοποιημένη γκάμα αυτοκινήτων το 2023, όταν και πιθανότατα θα αποκαλύψει τη νέα της ναυαρχίδα με τον νέο V12 κινητήρα. Μετά από αυτό, η εταιρεία θα συνεχίσει τη στρατηγική της για την ηλεκτροδότηση, με στόχο να έχει τουλάχιστον ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλα τα οχήματά της έως το 2024 ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αναμένεται επίσης να δούμε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.