Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο γιος του Peter Solberg τεστάρει τη νέα Skoda Octavia RS στην πίστα

4.607 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
Ο γιος του Peter Solberg τεστάρει τη νέα Skoda Octavia RS στην πίστα
3 Φωτογραφίες »

- Η νέα Skoda Octavia RS διαθέτει 20 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά
- Τετρακύλινδρο κινητήρα όμοιο με αυτόν που χρησιμοποιεί στα ράλι φέρνει η Skoda
- Χαμηλότερο κέντρο βάρους και σταθερότητα στην οδήγηση υπόσχεται η Octavia RS

Η νέα Skoda Octavia RS διαθέτει 20 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά

Ο Oliver Solberg, γιος του σπουδαίου οδηγού ράλι Peter Solberg, βρέθηκε στo Mlada Boleslav της Τσεχίας με σκοπό να τεστάρει την Octavia RS. Ο νεαρός Solberg, όπως έκανε και ο πατέρας του, αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του WRC, με Fabia RS Rally2. Ο νεαρός οδηγός φάνηκε ικανοποιημένος από την δοκιμή την Octavia RS, η οποία διαθέτει νέο κινητήριο σύνολο με 265 άλογα, +20 από το προηγούμενο. Συγκεκριμένα δήλωσε: «Η διαθέσιμη ιπποδύναμη είναι υπέροχη. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για την ταχύτητα, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να ακουμπάς το γκάζι και το αυτοκίνητο πετάγεται μπροστά».

Τετρακύλινδρο κινητήρα όμοιο με αυτόν που χρησιμοποιεί στα ράλι φέρνει η Skoda

Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Octavia RS εντάσσεται στην ίδια οικογένεια με αυτόν που η Skoda χρησιμοποιεί στα ράλι. Επίσης διαθέτει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό το οποίο διαμοιράζει ισόποσα την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Ακόμα και σε πιο απότομες στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες στο κιβώτιο, το αυτοκίνητο δεν χάνει την πρόσφυσή του, τόνισε ο Solberg. «Το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου εισέρχεται πολύ φυσικά στην στροφή καθιστώντας την Skoda Octavia RS ιδιαίτερα σταθερή και προβλέψιμη», συνέχισε.


Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το Skoda Octavia RS εμφανίστηκε ο Σουηδός οδηγός
3 Φωτογραφίες »

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το Skoda Octavia RS εμφανίστηκε ο Σουηδός οδηγός

Χαμηλότερο κέντρο βάρους και σταθερότητα στην οδήγηση υπόσχεται η Octavia RS

Η νέα Skoda Octavia RS έχει μικρότερη απόσταση του από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με την απλή έκδοση, ώστε να πετυχαίνει χαμηλότερο κέντρο βάρους. «Αυτό είναι σημαντικό γιατί όταν ένα αυτοκίνητο αναπτύσσει ταχύτητα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να πηγαίνει ακριβώς εκεί που θέλει ο οδηγός χωρίς παρεκκλίσεις» σχολίασε ο Solberg.
Τέλος, δήλωσε: «Το βασικό προσόν της Skoda Octavia RS είναι ο συνδυασμός ταχύτητας και άνεσης στον δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι σταθερό και ακριβές στον δρόμο». 

FORD
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO