Σύμφωνα με την VW, το νέο σύστημα Twin-Dosing μειώνει τις εκπομπές ρύπων παραπάνω από 80% κάνοντας τον κινητήρα EA 288 EVO τον πιο «καθαρό» TDI στην ιστορία της μάρκας.
Τα τελευταία χρόνια έχουν ακουστεί πολλά σχετικά με τους TDI κινητήρες της Volkswagen όσον αφορά τους ρύπους που παράγουν αλλά πλέον, η εταιρεία ισχυρίζεται πως, χάρη σε ένα καινοτόμο σύστημα τεχνολογίας, είναι σε θέση τώρα να προσφέρει τους καθαρότερους κινητήρες diesel στην ιστορία της. Αξίζει άλλωστε να σημειωθεί πως παρά την κριτική που ασκήθηκε στον γερμανικό όμιλο, η εταιρεία έχει πολλές φορές υποστηρίξει την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης παρά την μεγάλη πρόοδο που κάνει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Η VW πρόσφατα αποκάλυψε τον ολοκαίνουριο EA 288 EVO diesel κινητήρα που εξοπλίζεται με την τεχνολογία Twin-Dosing. Συγκεκριμένα, το μοτέρ αυτό αποτελείται από δύο καταλύτες που ο καθένας από αυτούς εξοπλίζεται από το δικό του σύστημα ψεκασμού αμμωνίας. Η αμμωνία είναι σημαντική στο κομμάτι αυτό γιατί είναι απαραίτητη στο να μειωθούν τα επίπεδα του οξειδίου του αζώτου.
Σύμφωνα με την VW, το νέο σύστημα Twin-Dosing μειώνει τις εκπομπές αυτές παραπάνω από 80% με την φίρμα να υποστηρίζει επίσης το νέο EA 288 EVO μοτέρ θα προσφέρει ταυτόχρονα στους πελάτες όλα τα οφέλη των παλιών TDI.
Ο Markus Kohne, επικεφαλής Ανάπτυξης των diesel κινητήρων δήλωσε: «H νέα αυτή τεχνολογία σημαίνει πως τα diesel μοτέρ μας βρίσκονται κατά μεγάλο ποσοστό κάτω τόσο από τα τωρινά όρια όσο και από τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων. Πλέον, τα μοτέρ μας αυτά δεν είναι μόνο αποδοτικά και πανίσχυρα με μεγάλη ροπή αλλά φιλικά προς το περιβάλλον. Είμαστε πολύ περήφανοι.»
😬😒🤥👇👎