Στο εργοστάσιο της Mercedes-AMG, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας δημιούργησαν ένα μοτέρ-διαμάντι, με «211 ίππους στο λίτρο». Πως λειτουργεί ο κινητήρας της Mercedes-AMG A45 S.
Κινούμενα μέρη όπως ο στροφαλοφόρος άξονας και τα πιστόνια έχουν δεχθεί σφυρηλάτηση, με αποτέλεσμα να ανταπεξέρχονται στην υψηλή πίεση καύσης της τάξης των 160 bar και ταυτόχρονα να στροφάρουν μέχρι τις 7.200 σ.α.λ..
Με turbo στα 2,1 bar & στοιχεία από τον V8 της AMG GT
Συναρμολογείται αποκλειστικά με το χέρι
Από την πρώτη κιόλας γενιά της Mercedes-AMG A45, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας απέδειξαν ότι μπορούν από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, σήμα κατατεθέν του downsizing, να εξασφαλίσουν την απόδοση που θα ζήλευαν πολυκύλινδρα μηχανικά σύνολα μεγάλου κυβισμού.
Τα βραβεία του διαγωνισμού «International Engine of the Year» ήρθαν με το καλημέρα επιβεβαιώνοντας ότι είχε γίνει σοβαρή δουλειά. Αυτή τη φορά, όμως, ο κινητήρας που αντικατέστησε τον 2λιτρο M 133 ξεπέρασε κάθε προσδοκία, μιας και από το εργοστάσιο του Αφάλτερμπαχ, την έδρα της AMG, βγαίνει πλέον ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας παραγωγής του πλανήτη, με την επιβλητική ειδική ισχύ των 211 ίππων στο λίτρο.
Πρόκειται για τον M 139, έναν ολοκαίνουριο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «απλή» με 386 ίππους και την «S» με τους 421, ενώ τον συναντάμε στις κορυφαίες εκδόσεις των A 45, CLA 45 και GLA 45. Οι καινοτομίες του είναι πολλές, ώρα να τις αναλύσουμε!