Πενήντα χρόνια μετά το ιστορικό 1-2-3, η αγωνιστική ομάδα της Ford Chip Ganassi επικράτησε του συναγωνισμού στην κατηγορία GTE.Το αγωνιστικό Ford GT με τον αριθμό 68 που οδηγήθηκε από τους Sebastian Boudaix, Joey Hard και Dirk Müller πέρασε πρώτο τη γραμμή τερματισμού μπροστά από τη Ferrari. Στην τρίτη θέση ήταν το Ford GT με αριθμό 69 με οδηγούς τον Ryan Briscoe, Scott Dixon και Richard Westbrook, ενώ το Ford GT νούμερο 66 των Johnson, Stefan Mücke και Olivier Pla τερμάτισε ακριβώς πίσω του, στην τέταρτη θέση. Το Ford GT #67 που οδηγήθηκε από τους Marino Franchetti, Andy Priaulx και Harry Tincknell τερμάτισε στην ένατη θέση.Η αγωνιστική ομάδα της Ford Chip Ganassi θα επιστρέψει στο Le Mans το 2017 για να υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλητή της κατηγορίας GTE που κατέκτησε στον φετινό αγώνα.«Είναι μία ιστορική στιγμή για τη Ford Motor Company» δήλωσε ο Bill Ford, executive chairman, της Ford Motor Company. «Είχαμε την τόλμη να ονειρευτούμε την επιστροφή μας στο Le Mans, 50 χρόνια μετά την απίστευτη νίκη του 1966, και να αναμετρηθούμε με τους πιο σκληρούς αντιπάλους. Η περηφάνεια που νιώσαμε όταν το Ford GT διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στο Le Mans είναι απερίγραπτη. Η ομάδα που σχεδίασε, κατασκεύασε και έτρεξε το Ford GT εργάστηκε ακούραστα για να μας φέρει αυτό το αποτέλεσμα και είμαι περήφανος για όλους και για τον καθένα ξεχωριστά. Η ομάδα Ford Chip Ganassi Racing κατέδειξε το πνεύμα καινοτομίας, αποφασιστικότητας και αληθινής ομαδικής προσπάθειας της Ford. Αγαπάμε την ιστορία και την κληρονομιά μας, αλλά σήμερα γράψαμε και πάλι ιστορία και είμαι περήφανος όσο δεν πάει.»Το Ford GT αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πέρσι στο Le Mans, και η νίκη του σημειώθηκε 395 ημέρες από τότε που το αυτοκίνητο λειτούργησε για πρώτη φορά, στις 20 Μαΐου, 2015, στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά. Μία Ηράκλεια προσπάθεια από την ομάδα Ford Chip Ganassi μεταμόρφωσε το όχημα σε νικητή του Le Mans μέσα σε ένα χρόνο.Μετά από μία τιτάνια μάχη με τη Ferrari, το Ford GT τέθηκε επικεφαλής για το φινάλε του αγώνα των 20 ωρών. Ο Hand ήταν πίσω από το τιμόνι και στις τρεις περιπτώσεις που το Ford πέρασε τη Ferrari, αναζωπυρώνοντας έναν ανταγωνισμό 50 χρόνων μεταξύ των δύο κατασκευαστριών.«Είναι μεγάλη υπόθεση να επιστρέφεις εδώ 50 χρόνια μετά τη νίκη της Ford το 1966,» δήλωσε ο Hand. «Είχαμε εκφράσει την επιθυμία μας να κερδίσουμε αλλά η υλοποίηση είναι τεράστιος άθλος. Αυτή η ομάδα έχει πετύχει τόσα πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όλοι εργάστηκαν σκληρά, ακόμα και κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και μας παρέδωσαν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που αντέχει στην πίεση. Το οδηγήσαμε σε ρυθμούς αγώνα ταχύτητας επί 24 ώρες. Έχω κερδίσει σε πολλές αγωνιστικές διοργανώσεις αλλά αυτή εδώ είναι πραγματικά σπουδαία. Νιώθω τιμή που αποτελώ μέρος του προγράμματος. Είμαι "βαμμένος" στα αγωνιστικά χρώματα της Ford, και είναι υπέροχο να ανήκεις την οικογένεια της όπου σε αντιμετωπίζουν σαν δικό τους άνθρωπο.»
«Είναι απίστευτο συναίσθημα να μπορέσεις να το κάνεις πραγματικότητα,» δήλωσε ο Bourdais. «Υπήρξε τόση προσπάθεια, τόσο συναίσθημα, και το να είσαι αυτός που κερδίζει το τρόπαιο για να το προσφέρεις στην οικογένεια Ford και σε όλους τους συντελεστές είναι πολύ ξεχωριστό. Τα πάντα δούλεψαν ρολόι για εμάς – η ιστορία, η μάχη Ferrari/Ford, τα 50 χρόνια και η παρουσία της οικογένειας Ford εδώ. Το να τελειώσεις με μια νίκη είναι ένα εκπληκτικό συναίσθημα.»Με την 175η νίκη του σαν ιδιοκτήτης ομάδας, ο Chip Ganassi γίνεται ο μοναδικός στην ιστορία που έχει κερδίσει στους αγώνες Indianapolis 500, Daytona 500, Brickyard 400, Rolex 24 At Daytona, 12 Hours of Sebring και Le Mans 24 Hours.Το Ford GT κέρδισε τη μέγιστη βαθμολογία για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA από αυτό τον αγώνα, που αυξάνει τον ανταγωνισμό για το υπόλοιπο της σεζόν του WEC. Η ομάδα IMSA Ford Chip Ganassi Racing επιστρέφει στις ΗΠΑ για τον επόμενο γύρο του Πρωταθλήματος WeatherTech SportsCar στο Watkins Glen στις 3 Ιουλίου.