Στο δρόμο, η Giulietta Sprint ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό με την σταθερότητα και την ασφάλειά της, χωρίς παράλληλα να χάνει τον «πολιτισμένο» της χαρακτήρα.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Giulietta Sprint
9.687 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)
60 χρόνια από την πρώτη αποκάλυψη της Giulietta, ταξιδεύουμε μέχρι την Ιταλία για να γιορτάσουμε μαζί με την Alfa Romeo την επέτειο της, αλλά και για να οδηγήσουμε τη νέα, σπορτίφ, Giulietta Sprint.
Με μια ματιά- Πιο σπορτίφ design- Και με νέο 1,4 turbo 150 PS- Αναβίωση της Giulietta Sprint του 1954- Στην Ελλάδα στις αρχές του 2015Η Alfa Romeo είναι μια μάρκα περήφανη για την ιστορική της κληρονομιά. Και δεν χάνει ευκαιρία σε κάθε περίσταση να το δείχνει και μάλιστα, με τον πλέον εμφατικό τρόπο. Έτσι λοιπόν, το 2014, τη χρονιά που συμπληρώνονται 60 χρόνια από την πρώτη παρουσίαση της Giulietta, η ιταλική φίρμα εντάσσει στη γκάμα της υπάρχουσας «Ιουλιέττας» τη νέα Giulietta Sprint. Πρόκειται για ένα μοντέλο που αποτείνει φόρο τιμής στην Alfa Romeo Giulietta Sprint του 1954, την πρώτη δηλαδή Giulietta, και το οποίο τονίζει με τις αισθητικές και μηχανικές του αλλαγές, ακόμη περισσότερο τη σπορτίφ φιλοσοφία της μικρομεσαίας ιταλίδας. Στη χώρα μας, τη νέα Giulietta Sprint θα την υποδεχτούμε στις αρχές του 2015, διαθέσιμη τόσο με τον καινούργιο 1,4 turbo βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, όσο και με τον 1,6 diesel των 105 ίππων.«Sprint» στο designΑισθητικά, η νέα Alfa Romeo Giulietta Sprint ενσωματώνει συγκεκριμένες επεμβάσεις, που τονίζουν το έτσι κι αλλιώς θελκτικό της design. Έτσι, στο πίσω τμήμα αλλάζει ο διαχύτης και ενσωματώνει μια μεγαλύτερη και πιο σπορτίφ απόληξη της εξάτμισης (μια ή δύο, ανάλογα με την επιλογή κινητήρα), ενώ οι ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών έρχονται με νέα σχεδίαση 5 οπών. Οι αλλαγές στο αμάξωμα ολοκληρώνονται με τα λογότυπα «Sprint» στο πλάι, τα ανθρακί φινιρίσματα σε εμπρός γρίλια, λαβές, καθρέπτες και προβολείς ομίχλής, αλλά και τα πλαϊνά σπόιλερ. Στο εσωτερικό της Giulietta Sprint, συναντούμε και εδώ συγκεκριμένες αισθητικές επεμβάσεις που τονίζουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης, με λογότυπο «Sprint» στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων, δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, αλλά και επένδυση σε χρωματισμό ανθρακονήματος στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών.Κινητήρας-Κιβώτιο: «Ψυχωμένος» και γρήγορος ο νέος 1.400άρης turboΗ νέα Alfa Romeo Giulietta Sprint θα διατεθεί στη χώρα μας με το γνωστό 1,6 diesel κινητήρα των 105 ίππων της Giulietta, αλλά και κυρίως, με τον νέο 1,4 turbo MultiAir βενζινοκινητήρα των 150 ίππων. Ο τελευταίος, θα έλθει για να τοποθετηθεί στη γκάμα κάτω από την έκδοση των 170 ίππων, προσφέροντας όμως σημαντικά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τον μικρότερο 1,4 turbo (T-Jet) των 120 ίππων. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί πλήρως με την ελαστικότητά του σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, προσφέρει πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και παράλληλα, δεν χάνει ευκαιρία σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού, να δείξει τα υψηλά αποθέματα ισχύος του. Φυσιολογικά θα λέγαμε, η Alfa Romeo υπόσχεται 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., όντας μόλις 0,4 δλ. πιο αργό από του «170άρη», ενώ και η τελική ταχύτητα φθάνει στα πολύ καλά 210 χλμ./ώρα. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Alfa Romeo ανακοινώνει μέση τιμή 5,7 λτ./100 χλμ. (131 γρ./χλμ.), ένα νούμερο που στην πράξη θέλει… αυτοσυγκράτηση για να επιτευχθεί.Στο δρόμο: Σπορτίφ και απολαυστικήΑπολαυστική οδηγικά αποδεικνύεται και αυτή η Giulietta, διατηρώντας στο δρόμο την παραδοσιακή σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo και συνδυάζοντάς την με ένα πολιτισμένο και παράλληλα ποιοτικό πάτημα. Το εγνωσμένης αξίας πλαίσιο μαζί με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά (π.χ. το διαφορικό e-Q2) προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, τη στιγμή που το πρόγραμμα Alfa DNA, με τρεις επιλογές set-up (Natural, Dynamic, All Weather), δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επέμβει σε απόκριση κινητήρα, αίσθηση τιμονιού και διαφορικό, ώστε να προσαρμόσει οδηγικά τη Giulietta στις απαιτήσεις του. Στο κομμάτι της άνεσης, η Giulietta Sprint έδειξε μεν σφιχτή, αλλά όχι κουραστική κατά το πέρασμα από τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος στον ιταλικό Βορρά, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν για μια ακόμη φορά άκρως αποτελεσματικά.60 χρόνια Giulietta: Η Alfa Romeo γιορτάζει!Το 2014 συμπληρώνονται 60 χρόνια από την αποκάλυψη της 1ης Alfa Romeo Giulietta (Type 750) και αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγο εορτασμού για την Alfa Romeo. Βλέπετε, η Giulietta, το 1954 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, ήταν ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη φίρμα από το Μιλάνο, αφού πάνω σε αυτή η Alfa Romeo επένδυσε σχεδόν όλη την στροφή της από μια γνήσια αγωνιστική φίρμα, σε μια μάρκα που θα έφερνε αυτή την αγωνιστική της κληρονομία και τεχνογνωσία, σε μοντέλα που προορίζονταν για το ευρύ κοινό. Για να το καταφέρει αυτό, η Giulietta προικίστηκε με μοναδικό στυλ, κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά για την εποχή, αλλά και έναν από τους πλέον ιστορικούς κινητήρες στην πορεία της Alfa Romeo, τον περίφημο 4κύλινδρο, 1300άρη, αλουμινένιο Twin Cam (με διπλούς εκκεντροφόρους). Χαρακτηριστικό μάλιστα της πρώτης παρουσίασης της Giulietta, ήταν ότι το 1954 αυτή που παρουσιάστηκε πρώτη ήταν η κουπέ εκδοχή (Giulietta Sprint), ώστε το 1955 να ακολουθήσει η κάμπριο (Giulietta Spider) και η σεντάν (Giulietta berlina). Το 1965, η Giulietta 1ης γενιάς σταμάτησε την παραγωγή της για να αντικατασταθεί από τη Giulia, συμπληρώνοντας 177.700 πωλήσεις, ενώ το 1977 ήρθε η 2η γενιά της (380.000 μονάδες έως το 1985) και το 2010 η τωρινή, 3η της γενιά.Alfa Romeo 750 CompetizioneΟ εορτασμός των 60 ετών από την πρώτη Giulietta, μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην πίστα της Fiat στο Μπαλόκο της Βόρειας Ιταλίας, δύο μοναδικές Alfa Romeo: Την εικονιζόμενη 750 Competizione που ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή, αλλά και τη θρυλική Giulietta SZ του 1960 των 100 ίππων και 200 χλμ./ώρα τελικής. Εμείς, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι «Grazie Alfa…».
Με σπορτίφ επεμβάσεις το άκρως ποιοτικό εσωτερικό της νέας Alfa Romeo Giulietta Sprint.