30.597 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2015
Το νέο Opel Corsa OPC με τα 207 άλογα και μπόλικα από τα «καλούδια», που αξίζουν σε ένα «σκληροπυρηνικό» μοντέλο, βάζει φωτιά στη μάχη των «καυτών» μικρών. Το οδηγούμε στο Μπιλμπάο και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.
Mε μια ματιά • 1,6 turbo με 207 άλογα • 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. • Τελική 230 χλμ./ώρα • Έξτρα Corsa OPC Perfomance Package • Από 22.500 ευρώ (χωρίς απόσυρση) • Τον Ιούλιο στην Ελλάδα
Mε περίπου 23.000 Corsa ΟPC να έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα, ο μικρός πύραυλος της Opel αποτελεί πάντα μια υπολογίσιμη ποσότητα στην γαργαλιστική κατηγορία των μικρών GTi. Των μοντέλων, δηλαδή, που συνδυάζουν το μικρό μέγεθος με ισχυρούς κινητήρες, σπορ εμφάνιση και τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά για να καλέσουν, ως άλλες οδηγικές Σειρήνες, τους νέους (στο σώμα ή την καρδιά) οδηγούς να μπουν στον κόσμο των επιδόσεων και της οδηγικής έξαψης.
Το νέο Corsa δεν θα μπορούσε να μην δεχθεί τις περιποιήσεις του Opel Performance Center. Όπερ και εγένετο λοιπόν το νέο Opel Corsa OPC των 207 ίππων είναι το ισχυρότερο Corsa OPC που έχει γίνει ποτέ, αν φυσικά εξαιρεθεί η ειδική έκδοση Nurburgring με τα 210 άλογα, που εμφανίστηκε στο τέλος της εμπορικής καριέρας του προηγούμενου μοντέλου. Το νέο Opel Corsa OPC αναμένεται στην Ελλάδα τον Ιούλιο, ωστόσο οι παραγγελίες για το «καυτό» μικρό της Opel έχουν ανοίξει με τιμή 22.500 ευρώ.
Κάνει «μπαμ» από μακριά Ακόμη και σταματημένο το νέο Corsa OPC ξεχωρίζει και φυσικά δεν είναι μόνο το νέο αποκλειστικό χρώμα «flash Blue», που είχαμε στη διάθεσή μας. Το Corsa OPC κερδίζει την μάχη των οπτικών εντυπώσεων χάρη στο επιθετικό body kit, τη μεγάλη αεροτομή και τις δύο παχυλές απολήξεις της εξάτμισης, που βρίσκονται εκατέρωθεν του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος και φέρουν την υπογραφή της Remus. Ιδιαίτερα δυναμικοί είναι οι προφυλακτήρες, όπου εμπρός ενσωματώνονται αλουμινένια πλαίσια για τους προβολείς ομίχλης. Στάνταρ είναι τα bi-Xenon φώτα, αλλά αυτό που βγάζει μάτι είναι το «δόντι» στο καπό, εν είδη αεραγωγού, όπως συμβαίνει στην Porsche 911 GT3. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι μόνο οπτικό μιας και υπάρχει μαύρο πλαστικό κάλυμμα και δεν γίνεται ροή αέρα. Ψιλοξενέρωμα, αλλά και οι βελτιωτές κλέφτες θα γίνουν;
Εσωτερικό: Τα μπάκετ της Recaro κάνουν τη μεγάλη διαφορά Τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ποιοτικό εσωτερικό κόσμο των απλών Corsa κάνουν τα καταπληκτικά σε εμφάνιση, αλλά και αποτελεσματικότητα, καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν άφθονη στήριξη όταν τα πλευρικά g ανεβαίνουν. Από εκεί και πέρα υπάρχουν φυσικά άλλα γραφικά στον πίνακα οργάνων, λογότυπο OPC, αλουμινένια πεντάλ, χαρακτηριστικός λεβιές ταχυτήτων και τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος (flat bottom). Η ποιοτική αρτιότητα της κατασκευή δεν αμφισβητείται, αλλά σίγουρα θα θέλαμε το κάτι παραπάνω, από το σκουρόχρωμο μουντό διάκοσμο του ταμπλό. Έναν hi-tech τόνο δίνει φυσικά το σύστημα infotainment IntelliLink με έγχρωμη οθόνη αφής, το οποίο φέρνει τον κόσμο των smartphone, στο Corsa OPC.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Πυροβολεί με 207 άλογα Ο 1,6 λτ. Turbo Ecotec κινητήρας βασίζεται σε αυτόν, που υπήρχε και στο προηγούμενο μοντέλο, ωστόσο χάρη στο νέο intercooler, τα μεγαλύτερα μπεκ, την αναχαρτογράφηση και τη νέα εισαγωγή έφτασε στα επίπεδα απόδοσης της έκδοσης Nurburgring με τα 210 άλογα. Ωστόσο για να καλύψει και τις προδιαγραφές Euro6 η απόδοση είναι 207 άλογα στις 5.800 σ.α.λ. με 245 Nm ροπής, ωστόσο η τελευταία χάρη στη λειτουργία overboost για 10 δλ. σκαρφαλώνει στα 280 Nm από τις 1.900-5.800 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς εξασφαλίζεται από ένα βελτιωμένο σε σχέση με πριν χειροκίνητο 6ταχυτο κιβώτιο, με 13% μικρότερες διαδρομές του επιλογέα και καλύτερο κούμπωμα σχέσεων. Η Opel υπόσχεται καυτές επιδόσεις με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,8 δλ. και την τελική του ταχύτητα να φτάνει στα 230 χλμ./ώρα (+5 σε σχέση με το προηγούμενο). Σύμφωνα με την Opel, oι προσπεράσεις με 5η σχέση ολοκληρώνονται κατά τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα (80-120 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ.). Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση βενζίνης είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ.
«Ψαγμένο» και με έξτρα Perfomance Package Tο νέο Corsa OPC διαθέτει εξελιγμένα αμορτισέρ της ΚΟΝΙ με τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD), μέσω της οποίας αναζητείται η ιδανική σχέση ανάμεσα στην σπορ συμπεριφορά και στην άνεση. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., οι αντιστρεπτικές πάχυναν και οι ελαστικοί σύνδεσμοι σκλήρυναν κατάλληλα, ενώ η Opel έχει τοποθετήσει ένα πιο άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι εξελιγμένα από το τμήμα OPC, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 308 χλστ.
Για να ενισχυθεί ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, το λογισμικό του ESP είναι νέο περιλαμβάνοντας «Competition Mode». Σε αυτό τα ESP και Traction Control παραμένουν σε κατάσταση αναμονής (stand-by mode) και δεν παρεμβαίνουν ακόμα και με δυναμικό στυλ οδήγησης. Ωστόσο, εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν κρίσιμες καταστάσεις, τα συστήματα ενεργοποιούνται και υποστηρίζουν τον οδηγό. Έμπειροι οδηγοί που θέλουν να πιέσουν στα όρια, μπορούν ακόμα και να απενεργοποιήσουν πλήρως το ESP. Το νέο Corsa OPC διαθέτει φυσικά όλα τα μοντέρνα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που γνωρίσαμε στο 5ης γενιάς μικρό της Opel, όπως Σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη σύγκρουση, Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας, Opel Eye, κτλ.
Η Opel προσφέρει έξτρα το πακέτο Performance Package, το οποίο κοστίζει 2.500 ευρώ και υπόσχεται ακόμη πιο σπορ αίσθηση και συμπεριφορά καθώς περιλαμβάνει ένα μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, τροχούς 18 ιντσών με μαλακά ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, ακόμα πιο σπορ ρύθμιση στις αναρτήσεις, αλλά και φρένα της Brembo με δίσκους 330 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες μπροστά.
Στο δρόμο: ΌP(λι)C(έ) το Βρεθήκαμε στο Mπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa OPC και δεν κρύβουμε πως το ευχαριστηθήκαμε χάρη στις «στριφτερές» διαδρομές που ακολουθήσαμε. Με τα μπάκετ της Recaro να σε αγκαλιάζουν και τις εξατμίσεις να παράγουν έναν βαρύ και στακάτο ήχο δύσκολα μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες για προσοχή λόγω της αυστηρής παρουσίας αστυνομικών στην περιοχή. Καθηλωμένος στο μπάκετ γρήγορα συνηθίζεις το «πρόβλημα» με τις φαρδιές εμπρός κολόνες, που δεν επιτρέπουν τέλεια προς τα πλάγια και εμπρός ορατότητα, κατεβάζεις δυο σχέσεις και ορμάς.
Όλα τα μοντέλα της παρουσίασης διέθεταν το Perfomance Package, το οποίο «δουλεύει» πραγματικά και μάλιστα χωρίς να ταλαιπωρηθούμε ιδιαίτερα στις ανωμαλίες ή με ακραίες αντιδράσεις και τραβήγματα στο τιμόνι ελέω μπλοκέ διαφορικού. Σίγουρα τα φώτα πέφτουν στον κινητήρα, ο οποίος είναι αρκούντως ελαστικός, αλλά και παραγωγικός όταν οι στροφές ανεβαίνουν. Ιδιαίτερα γραμμικός, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ξέσπασμα, μπορεί να μην το δείχνει, αλλά σε λίγο χρόνο φέρνει ενδείξεις στο κοντέρ, που σε στέλνουν φυλακή. Επίσης δεν έχει το λυσσαλέο ήχο, που ξέραμε (και που κακά τα ψέματα θα θέλαμε), αλλά δεν σε ξενερώνει κιόλας. Το αντίθετο μάλιστα οι μπάσες νότες που παράγει έχουν αρκετό ενδιαφέρον. Το ίδιο και η αίσθηση από τον επιλογέα, που όντως είναι βελτιωμένος, χωρίς όμως να μπορεί να χαρακτηριστεί και «ποίημα».
Η όλη ουσία του νέου Corsa OPC είναι ο μαγικός τρόπος, που περνάει τη δύναμη στο δρόμο. Τα μαλακά ελαστικά της Michelin και το μπλοκέ κάνουν θαύματα, στην εξαιρετική βασκική άσφαλτο τουλάχιστον, που θυμίζει σμυριδόπανο. Χωρίς κλίσεις, χωρίς οξείες αντιδράσεις στο τιμόνι, το Corsa OPC στρίβει αποτελεσματικά και δίνοντας την αίσθηση σε κάθε στροφή, πως είχες τη δυνατότητα για πιο γρήγορο πέρασμα. Σημαδεύεις το apex, νιώθεις το μπλοκέ κρατάει τη μούρη μέσα και χωρίς ιδιαίτερα δράματα αφήνεις πίσω μία-μία τις στροφές. Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC δεν θα σε απογοητεύσει. Το αντίθετο μάλιστα, θα σε μεταφέρει τάχιστα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με προβλέψιμες αντιδράσεις και ανάλογη συμπεριφορά. Κορυφαία σε απόδοση είναι και τα φρένα, αλλά είναι αλήθεια πως θα θέλαμε και καλύτερη αίσθηση.
Σταθερή αξία αξία το opel opc, μαζί με το ford, το peugeot, το renault, το suzuki, το citroen, το alfa romeo το mini που είναι ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της κατηγορίας για όσους το οδηγήσαν και ξέρουν από οδήγηση και όχι από ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ εκφράσεις με 100 nick name εδώ στο auto triti.
Όμορφο σε εμφάνιση, μονοδιάστατο, αλλά κάνει αυτά που υπόσχεται πολύ καλά.Στην κατηγορία βέβαια και σε συγκριτικά με όλες τις μάρκες, οδηγικά δεν ξεπερνάει το μίνι και το σιτροέν σε οδηγική αίσθηση.Μπορείτε να δείτε εδώ στον υπολογιστή σας, κάποιες μετρήσεις από διάφορες μάρκες για να έχετε μία ιδέα, βέβαια αλλιώς είναι στην οδήγηση, καθείς τι απαιτήσεις, τι ιδιοσυγκρασία, πως στέκεται το όχημα, κ.τ.λ. στην δική του προσωπικότητα.
http://www.zeperfs.com/en/duel4504-5622.htm
Δεν ειπε "πολυ ανωτερο σε ολα", αλλα οτι ειναι ξεκαθαρα πιο απολαυστικο οδηγικα. Ουτε αυτο σημαινει οτι ειναι χαλι. Μην μεταφραζουμε τα πραγματα οπως θελουμε και οπως μας αρεσει...
φαντασου για τι μιλαμε ετσι? τωρινης γενιας αμαξι με 182hp( FIESTA ST ) ειναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ απο το νεας γενιας κορσα . . ΤΟΣΟ ΧΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ !! ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ FIESTA RS , ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ . .
Όλα τα OPC ανέκαθεν ήταν βαριά και χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές αρετές. Σκοπός τους ήταν να εντυπωσιάζουν 18άρηδες και τα κατάφερναν μια χαρά σ'αυτό. Η Ford απ' την άλλη έχει πολύ καλύτερη παράδοση σε sport κατασκευές και φροντίζει να το επιβεβαιώνει...
δε γνωριζω αν καποιοι απο τους φιλους οδηγησαν ποτε clio rs.μετα απο αυτο αντε και το τωρινο φιεστα..ολα τα αλλα-μαζι και το opc-υπαρχουν για ευθειες μονο που μονο ο 18χρονος θα εντυπωσιαστει.παρεπιπτοντως,το προηγουμενο opc δεν ηταν και τοσο καλα ζυγισμενο....μονο δυναμη δε φτανει...
7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ-> Για μικρό, 1.6 κυβικά και 207 Hp το έτος 2015 μεταφράζεται σαν παλιάς τεχνολογίας κινητήρα (το πιο πιθανό) ή πολύ χάλια αερδυναμική. Υπάρχουν μικρομεσαία 2.0L, ή ακόμη και 3.0L μεσαία με αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη και χαμηλότερη ονομαστική μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2.
ΣΤΑ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ GTI ( AN ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΤΣΙ ) , ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, EINAI ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ TO FIESTA ST ΑΠ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ !!Η ΦΟΡΝΤ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΠΙΟ LIGHT ( ST )ΕΙΤΕ ΠΙΟ HARD ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ (RS ) !! ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ OPC KATI CLIO KATI 208GTI KATI ΚΟΥΠΕΡΑΚΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ !!ΛΥΠΑΜΑΙ . . FIESTA ST IS BY FAR N.1 SO PLEASE TRY HARDER . . .
Mεταξυ οpc και fiesta ,ειναι πολυ πιο αξιολογη επιλογη το fiesta,ελπιζω και η alfa romeo να βγαλει την mito GTA 1750cc 240hp για να εχουμε τρελα γλεντια
Είναι βαρύ, μεταξύ άλλων, διότι χρησιμοποιούν πλαίσιο του grande punto απο το 2005. Έλεος.
Όμορφο, sexy, αλλα ως εκεί. Νομίζω οι ψεύτικοι αεραγωγοί στο καπό και στα φωτα ομίχλης δηλώνουν και το κοινό που απευθύνεται.
Eτοιμοι ολοι να θαψουν χωρις να το εχουν οδηγησει...
Μια ζωη ακουμε τα ιδια και τα ιδια...Ford RS, Renault sport κλπ κλπ.
Κανεις δεν αμφισβητει οτι ειναι καλα αυτοκινητα.
Ομως οι νεοφερμενοι καμμια φορα αποδυκνυονται καλυτεροι οπως στο τεστ εδω
https://www.youtube.com/watch?v=20MxScd4eLY
που το "παλιο" Corsa τρωει λαχανο το νεο Clio...και οχι σε ευθειες κυριοι!
Για να μην πιασουμε το Astra που καταπινει απο διαφημισμενους "οδηγικους παραδεισους"
https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw
μεχρι ακριβοτερες κατασκευες με ανωτερα pedigree
https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw επισης οχι σε ευθειες...
Aλλα δεν εχει σημασια. Εσεις ξερετε καλυτερα.
Μενει να βρει το Corsa το St σε μικτη διαδρομη για να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακκος...
https://www.youtube.com/watch?v=KNNcQ1t7XPY
Ολα αυτα τα κουβαδακια που ειναι παραφορτωμενα με αλογα και λοιπα καλουδια ειναι για να κονομανε τα λαμογια οι εταιρειες αφου καγκουρες να τα πληρωνουν θα υπαρχουν παντα.Αμα τρακαρεις με δαυτο γινεσαι με την μια αλοιφη για καλλους.Το site να δω αν το fiesta ειναι ταχυτερο 0.2 σε καποια μετρηση και χειροτερο 0.3 σε αλλη μετρηση ειναι μονο για 18χρονα που την εχουν ολη μερα σηκωμενη.
Παιδιά το 'χετε ήδη οδηγήσει τέλη Απριλίου θυμάμαι. Πολύ ωραίο δυναμικό και πολεμικό το νέο Corsa OPC. Αν και θα επέλεγα το Fiesta ST, είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!
Σταθερή αξία αξία το opel opc, μαζί με το ford, το peugeot, το renault, το suzuki, το citroen, το alfa romeo το mini που είναι ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της κατηγορίας για όσους το οδηγήσαν και ξέρουν από οδήγηση και όχι από ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ εκφράσεις με 100 nick name εδώ στο auto triti. Όμορφο σε εμφάνιση, μονοδιάστατο, αλλά κάνει αυτά που υπόσχεται πολύ καλά.Στην κατηγορία βέβαια και σε συγκριτικά με όλες τις μάρκες, οδηγικά δεν ξεπερνάει το μίνι και το σιτροέν σε οδηγική αίσθηση.Μπορείτε να δείτε εδώ στον υπολογιστή σας, κάποιες μετρήσεις από διάφορες μάρκες για να έχετε μία ιδέα, βέβαια αλλιώς είναι στην οδήγηση, καθείς τι απαιτήσεις, τι ιδιοσυγκρασία, πως στέκεται το όχημα, κ.τ.λ. στην δική του προσωπικότητα. http://www.zeperfs.com/en/duel4504-5622.htm
Δεν ειπε "πολυ ανωτερο σε ολα", αλλα οτι ειναι ξεκαθαρα πιο απολαυστικο οδηγικα. Ουτε αυτο σημαινει οτι ειναι χαλι. Μην μεταφραζουμε τα πραγματα οπως θελουμε και οπως μας αρεσει...
φαντασου για τι μιλαμε ετσι? τωρινης γενιας αμαξι με 182hp( FIESTA ST ) ειναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ απο το νεας γενιας κορσα . . ΤΟΣΟ ΧΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ !! ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ FIESTA RS , ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ . .
Όλα τα OPC ανέκαθεν ήταν βαριά και χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές αρετές. Σκοπός τους ήταν να εντυπωσιάζουν 18άρηδες και τα κατάφερναν μια χαρά σ'αυτό. Η Ford απ' την άλλη έχει πολύ καλύτερη παράδοση σε sport κατασκευές και φροντίζει να το επιβεβαιώνει...
οποιος οδηγησε clio rs δε δοκιμαζει κατι αλλο.το opc μονο για ευθεια.....αλλιως τα τριημερα κοντα....
δε γνωριζω αν καποιοι απο τους φιλους οδηγησαν ποτε clio rs.μετα απο αυτο αντε και το τωρινο φιεστα..ολα τα αλλα-μαζι και το opc-υπαρχουν για ευθειες μονο που μονο ο 18χρονος θα εντυπωσιαστει.παρεπιπτοντως,το προηγουμενο opc δεν ηταν και τοσο καλα ζυγισμενο....μονο δυναμη δε φτανει...
7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ-> Για μικρό, 1.6 κυβικά και 207 Hp το έτος 2015 μεταφράζεται σαν παλιάς τεχνολογίας κινητήρα (το πιο πιθανό) ή πολύ χάλια αερδυναμική. Υπάρχουν μικρομεσαία 2.0L, ή ακόμη και 3.0L μεσαία με αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη και χαμηλότερη ονομαστική μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2.
ΣΤΑ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ GTI ( AN ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΤΣΙ ) , ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, EINAI ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ TO FIESTA ST ΑΠ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ !!Η ΦΟΡΝΤ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΠΙΟ LIGHT ( ST )ΕΙΤΕ ΠΙΟ HARD ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ (RS ) !! ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ OPC KATI CLIO KATI 208GTI KATI ΚΟΥΠΕΡΑΚΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ !!ΛΥΠΑΜΑΙ . . FIESTA ST IS BY FAR N.1 SO PLEASE TRY HARDER . . .
Mεταξυ οpc και fiesta ,ειναι πολυ πιο αξιολογη επιλογη το fiesta,ελπιζω και η alfa romeo να βγαλει την mito GTA 1750cc 240hp για να εχουμε τρελα γλεντια
Είναι βαρύ, μεταξύ άλλων, διότι χρησιμοποιούν πλαίσιο του grande punto απο το 2005. Έλεος. Όμορφο, sexy, αλλα ως εκεί. Νομίζω οι ψεύτικοι αεραγωγοί στο καπό και στα φωτα ομίχλης δηλώνουν και το κοινό που απευθύνεται.
Eτοιμοι ολοι να θαψουν χωρις να το εχουν οδηγησει... Μια ζωη ακουμε τα ιδια και τα ιδια...Ford RS, Renault sport κλπ κλπ. Κανεις δεν αμφισβητει οτι ειναι καλα αυτοκινητα. Ομως οι νεοφερμενοι καμμια φορα αποδυκνυονται καλυτεροι οπως στο τεστ εδω https://www.youtube.com/watch?v=20MxScd4eLY που το "παλιο" Corsa τρωει λαχανο το νεο Clio...και οχι σε ευθειες κυριοι! Για να μην πιασουμε το Astra που καταπινει απο διαφημισμενους "οδηγικους παραδεισους" https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw μεχρι ακριβοτερες κατασκευες με ανωτερα pedigree https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw επισης οχι σε ευθειες... Aλλα δεν εχει σημασια. Εσεις ξερετε καλυτερα. Μενει να βρει το Corsa το St σε μικτη διαδρομη για να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακκος... https://www.youtube.com/watch?v=KNNcQ1t7XPY
Ολα αυτα τα κουβαδακια που ειναι παραφορτωμενα με αλογα και λοιπα καλουδια ειναι για να κονομανε τα λαμογια οι εταιρειες αφου καγκουρες να τα πληρωνουν θα υπαρχουν παντα.Αμα τρακαρεις με δαυτο γινεσαι με την μια αλοιφη για καλλους.Το site να δω αν το fiesta ειναι ταχυτερο 0.2 σε καποια μετρηση και χειροτερο 0.3 σε αλλη μετρηση ειναι μονο για 18χρονα που την εχουν ολη μερα σηκωμενη.
Παιδιά το 'χετε ήδη οδηγήσει τέλη Απριλίου θυμάμαι. Πολύ ωραίο δυναμικό και πολεμικό το νέο Corsa OPC. Αν και θα επέλεγα το Fiesta ST, είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!