10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με στοιχεία που παραπέμπουν στο μοντέλο 1ης γενιάς και το Renault 5, το νέο Twingo είναι 10 εκ. πιο κοντό από το παλιό.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Renault Twingo
13.230 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2014)
Το νέο Renault Twingo 3ης γενιάς, συνεχίζει την παράδοση της φίρμας στα ευέλικτα και χαριτωμένα μίνι μοντέλα. Αυτή τη φορά, όμως, το κάνει για 1η φορά ως πισωκίνητο, πισω(κέντρο)μήχανο και 5θυρο.
Παράλληλα, σε όλες τις εκδόσεις του το βάρος είναι αρκετά κάτω του τόνου, με το ατμοσφαιρικό μοντέλο να ζυγίζει μόλις 865 κιλά (εμπρός, το καπό και τα φτερά είναι πλαστικά). Η ευελιξία βοηθιέται ιδιαίτερα από τη δυνατότητα περιστροφής των εμπρός τροχών (κατά 45ο-αποτέλεσμα ή στόχος της τοποθέτησης του κινητήρα πίσω), ενώ υπάρχουν και κάποια επιπλέον ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας. Το ESP είναι στάνταρ, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στις ανηφόρες (Hill Start Assist), αλλά και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα (Lane Departure Warning).
Το τελευταίο έχει επιλεγεί, έναντι κάποιου συστήματος που φρενάρει μόνο του το αμάξωμα, για να τονίσει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του νέου μοντέλου, ενώ το ESP έχει ειδική ρύθμιση για τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τους πλευρικούς ανέμους. Έτσι, το νέο Twingo, αποδεικνύεται πολύ άνετο, με κορυφαία κύλιση και ελάχιστους θορύβους από τον αέρα ή τον κινητήρα, ενώ μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους (στα πολλά χιλιόμετρα), είναι αναμενόμενη, καθώς έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (και ψηλό δάπεδο εσωτερικά), κάτι που έχει γίνει ηθελημένα για τη μελλοντική τοποθέτηση μπαταριών κάτω από το πάτωμα του μοντέλου.
Εδώ το μόνο που θα θέλαμε είναι λίγο καλύτερη ακρίβεια από το (κατά τα άλλα θετικό) τιμόνι, που είναι λίγο αδρανές στη θέση γύρω από την ευθεία. Γενικά το μοντέλο είναι ρυθμισμένο με στόχο την άνεση και την ευελιξία, αφού και η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη, φέροντας στο νου περισσότερο την εμπειρία ενός smart, παρά του Twingo 2ης γενιάς.
Η οδήγησή του, σε όλες τις περιστάσεις, είναι ευχάριστη, μη θυμίζοντας μίνι, αλλά μικρό. Είναι πραγματικά πολύ ευκίνητο, ήσυχο και ασφαλές, με τα φρένα να μεταφέρουν μια αίσθηση σιγουριάς και το πλαίσιο να δείχνει ικανό για περισσότερη ισχύ (πράγμα που θα γίνει στο μέλλον, αφού οι άνθρωποι της εταιρείας δεν μπορούν να αφήσουν παραπονεμένους τους νοσταλγούς του R5 turbo).
Με κύκλο στροφής 8,6 μέτρα, το νέο Twingo ευαγγελίζεται μέγιστη ευελιξία στην πόλη.