3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγήσαμε το νέο Audi Q2 και τα πρώτα συμπεράσματα βγήκαν. Πως είναι στο δρόμο;
Οδηγήσαμε το Audi Q2 και αναφέρουμε
(10/11/2016)
Με το νέο Q2 η Audi μπαίνει για πρώτη φορά στα χωράφια της κατηγορίας των compact SUV μοντέλων, προσφέροντας σε ένα μικρότερο πακέτο όλα τα πλεονεκτήματα των κορυφαίων «Q» μοντέλων της φίρμας.
Tο νέο Q2 ξεχωρίζει αρχικά από τα υπόλοιπα SUV της Audi λόγω του διαφορετικού χρωματισμού στις πίσω κολώνες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Compact διαστάσεις και μοντέρνο design- Κινητήρες βενζίνης και diesel από 1,0 έως 2,0 λτ.
- 4Χ2 και 4X4
- Πορτ-μπαγκάζ 405 λίτρων
- Στην Ελλάδα το Νοέμβριο
Η κατηγορία των crossover διάγει μέρες δόξας και η Audi, θέλοντας να εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο τη μεγάλη εμπορική επιτυχία των αυτοκινήτων του είδους, προλαβαίνει τον ανταγωνισμό λανσάροντας το πρώτο premium crossover της εποχής, το νέο Q2. Για το χτίσιμό του, η γερμανική φίρμα ανέτρεξε φυσικά στο πάτωμα-πασπαρτού, την περίφημη MQB πλατφόρμα του VW Group, πάνω στην οποία βασίζονται μια σειρά μοντέλων διαφορετικών κατηγοριών, από το Audi A3 και το VW Golf, μέχρι το VW Passat και το Audi TT. Το γεγονός αυτό της επέτρεψε από τη μια να κρατήσει χαμηλά τις διαστάσεις του νέου της μοντέλου (4.191 χλστ. μήκος το δεύτερο πιο «κοντό» μετά το Audi A1) μαζί με το βάρος του, αλλά και από την άλλη, να του προσδώσει μια μεγάλη γκάμα turbo κινητήρων χωρητικότητας από μόλις 1,0 έως και 2,0 λίτρα. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα αρκετά ενδιαφέρον νέο μοντέλο, για το οποίο ταξιδέψαμε μέχρι τη Ζυρίχη στην Ελβετία, από όπου και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Αρέσει…
Σχεδιαστικά, είναι εμφανής με την πρώτη ματιά η προσπάθεια των ανθρώπων της Audi να προσδώσουν στο νέο μικρότερο «Q» μια εμφάνιση που θα το διαχωρίζει αρκετά από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, την ίδια στιγμή που θα εξασφαλίζει την ομαλή ένταξή του στη γκάμα της μάρκας. Έτσι λοιπόν το νέο Q2 ξεχωρίζει αρχικά από τα υπόλοιπα SUV της Audi διαθέτοντας νέες μεγάλες πλαισιωμένες εισαγωγές αέρα στα άκρα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, διαφορετικής σχεδίασης αμυγδαλωτά εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες ημέρας LED, αλλά και μια οροφή η οποία στο πίσω μέρος δείχνει να αιωρείται, λόγω του διαφορετικού χρωματισμού στις πίσω κολώνες. Το στοιχείο της ομοιογένειας από την άλλη με τα υπόλοιπα Audi αποκαλύπτει η παρουσία της γνωστής μεγάλης γρίλιας της μάσκας της φίρμας στο εμπρόσθιο μέρος, η οποία και αυτή πάντως έχει ανανεωθεί. Δεν λείπουν και κάποια σπορ στοιχεία, όπως η αεροτομή στο πίσω τμήμα και ο διαχύτης με την αλουμινένια ποδιά, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δείχνει αρκετά ελκυστικό και συγκρατημένα σπορτίφ. Στο τελευταίο πάντως το ρόλο του παίζει και το χαμηλό σχετικά ύψος για αυτοκίνητο της κατηγορίας (1.508 χλστ.), μαζί και με την επίσης χαμηλή απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνά τα 14,5 εκατοστά.
περιμένουν να πουλήσουν σε τίποτα λοβοτημένους έλληνες που θεωρούν ότι τα προιόντα του γκρούπο είανι τα κορυφαία στον κόσμο,ευτυχώς για τα συνεργεία να έχουν δουλειά και μην κλέισουν.
Θελω να γνωριζω τον λογο γιατι να δωσω 23 χιλ. ευρω στο 1000αρι της audi...τοσο υπολογιζουν να το διαθεσουν στην ελληνικη αγορα...που μαλιστα το βρισκω υπερβολικα μεγαλο ποσο αλλα και αρκετα συνηθισμενο αφου καμια νεα προταση δεν φερνει γιατι δειχνει μικροτερο της σειρας Q και τιποτα περισσοτερο και να μην κοιταξω το διαστημικο και σαφως πανεμορφο toyota c-hr που και ποιοτητα αριστη θα εχει οπως εχουν κανει γνωστο απο την ιαπωνικη φιρμα και εφοδιασμενο στα σπλαχνα του με το τουρμπο 1.2 λιτρων του auris θα ειναι οπως και νεοτατο φινετσατο και σιγουρα ποιο φτηνο απο το γερμανικο? Μηπως ειναι σε αλλη κατηγορια,η εχουν αξια μεγαλυτερη οι τεσσερις κυκλοι σε ιματζ απο το οβαλ με της τρεις ελλειψης στην μασκα του μεγαλυτερου κατασκευαστη του πλανητη και μαλιστα σε ενα αριστο σχεδιαστικα περιτυλιγμα που θα το ζηλευουν ολοι? Να μην κανω φυσικα κουβεντα για το αναμενομενο και νεο suv της lexus το ct που θα ειναι και υβριδικο ισως ακομα και τουρμπο και θα χτυπηση στην καρδια το γερμανικο ανταγωνισμο σαν η προταση του πολυτελους μπραντ του ιαπωνικου κολοσσου. Εγω ψηφιζω χωρις κοπο δαγκωτο c-hr γιατι ετσι μου αρεσει!!
Θα ηθελα να ρωτησω αυτο ειναι το μελλον της audi? εγω βλεπω ενα καλα ρουστραρισμενο Polo με 10 εκ. μεγαλυτερο υψος.κανω λάθος?και τιμη διπλασια ενος polo. οσο για χωρους μη μου πει κανενας οτι εχει γιατι εχω οδηγησει το μεγαλυτερο q3 και τους ειδα οριακα επαρκεις...λυπαμαι για τα σχεδιαστικα τους μονοπατια απεχουν παρασαγγας απο alfa romeo και αλλες μάρκες!
to pio sidomo anekdoto einai toyota den xalane pote! to idame sto lm :) oso afora tin timi to amaksiou poli kakos pou den rotisane ton kathena sas prosopika poso dinete na to parete.... opos i idioi klapsarides einai kai sto honda pou einai akrivotero apo mia mercedes a45! otan vgeni ena amaksi den kitazoun tin ellada alla ton pagosmio xarti i ellada den vriskete stis protes agores opote den ipologizete gt einai mikri agora pou sinexos siriknonete....an einai xristiko ena tetio amaksi auto tha to krini o kathenas prosopika otan dialeksi na to agorasi.... to ti "tha" agorasete den exei kamia simasia me ti pas sto telos kai agorazi an agorasis kai den minis sto palio sou amaksi gt den iparxi salio.... i klapsa i mizeria kai i merolipsia den exei teliomo edo mesa!
@germanotsolias τη γκαμπουρα του γκρουπ την εχεις δει καθολου με τις ανακλησεις; το οτι και η premium audi ειχε προγραμματακι για τους ρυπους και τωρα κανει ανακληση το ειδες ή βλεπεις μονο οτι θελεις;;;
1)Δε σας υποχρεωσε κανεις να παρετε το 1000αρι,υπαρχει και ο 1.4 TSi με μικρη διαφορα τιμης! 2)Ναι πληρωνεις και το σηματακι(αν και ενα α3 ειναι μολις 2-3χιλ ακριβοτερο απο ενα γκολφ).Αλλο αουντι και αλλο η εταιρια-ανακληση,καθε απενταρος τζαμπατζης και γυφτος μπορει να εχει αυτοκινητο της εταιριας-ανακληση ενω τα αουντι ειναι για λιγους και καλους. 3)Για την ανακληση μαμουθ 4,2 εκατ οχηματων (μαντεψτε ποιας εταιριας) τα μαθατε;
Eτσι για να μην ξεχνιόσαστε εκεί στο λαμογιο-group.Mυνήσεις κάργα. http://www.autoblog.gr/2016/11/09/to-ilinois-mhnyse-thn-vw-logw-dieselgate/
Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το group. Βέβαια φίλος με πασσατ έβαζε στις 12 την νύχτα 1 λίτρο λάδι και πάντα αυτό κάνει ανά τακτά διαστήματα όπως μου έχει πει και βρίζει τα 40000 χιλιάρικα που έδωσε. Εγώ όμως συνεχίζω να υποστηρίζω το VW Group.
Πάλι καλά που υπάρχετε κι εσείς κι ενημερωνόμαστε σωστά γιατί αν περιμέναμε από τα άλλα μέσα στη χώρα θα ήμασταν βαθιά νυχτωμένοι.
germanotsolias μάλλον ρε φίλε έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Ποια η διαφορά της audi με wv και skoda?Ακριβώς τα ίδια είναι και ότι κινητήρα βγάλει η wv τα βάζουν και σε άλλα....Θα μας πεις για audi δεκαετία του 90 ρε φίλε ΑΣΕ μας....Όσο για ανακλήσεις για κοίτα καλυτερα ...Χα χα χα γέλασα να σαι καλά...Κινητήρες wv απαράδεκτοι και πολλά χρόνια πίσω...Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τώρα πιό άσχημο δεν παίζεται...Μπράβο για άλλη μία φορά ακόμη σε αυτόν των τεράστιο όμιλο wv....
Germanotsolias από ότι βλέπω στο θέμα ανάκλησης έχεις μαύρα μεσάνυχτα...Τώρα εάν θεωρείς το a3 καλό θα σου απαντούσα ναι πριν 10 χρόνια....Έχει τους πιο αδύναμους κινητήρες της αγοράς και τους πιο αναξιόπιστους...Μία μάρκα που την πληρώνεις ακριβά γιατί υπάρχουν κάτι σαν εσένα λίγοι όπως λες και κορόιδα....Μάθαμε και αυτό το a3 premiun.....ΕΡΕ μυαλά.