5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το SEAT Ateca, το οποίο εκπλήσσει ευχάριστα με το στήσιμό του καθώς παρά το αυξημένο μέγεθός του στρίβει σαν Leon, χωρίς η ανάρτηση να επιτρέπει κλίσεις.
Οδηγήσαμε το νέο SEAT Ateca και αναφέρουμε
26.820 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2016)
Πως τα καταφέρνει στην πράξη το πρώτο SUV της SEAT; Μάθετε τα πάντα γι΄αυτό, καθώς και τις τιμές του στην ελληνική αγορά.
Με το Ateca η SEAT αποκτά ένα αυτόνομο και ικανότατο Crossover αυτοκίνητο και ουσιαστικά το πρώτο SUV στην γκάμα της, το οποίο με τις ευλογίες του ομίλου και βασιζόμενο στο εξαιρετικό Tiguan, φιλοδοξεί να μπει δυνατά σε αυτή την αναπτυσσόμενη κατηγορία. Το Ateca βάση διαστάσεων στοχεύει ακριβώς στην καρδιά αυτής της κατηγορίας προβάλλοντας πολύ καλή εικόνα σε όλους τους τομείς, ενώ παράλληλα κλέβει τις εντυπώσεις με τον 1.000άρι κινητήρα βενζίνης (το μόνο στην κατηγορία) της βασικής του έκδοσης και την εξαιρετική τιμή του που ξεκινά από τα 19.950 ευρώ.
Καλαίσθητο με δυναμική αισθητική
Αισθητικά, το Ateca είναι καλαίσθητο και σύγχρονο σχεδιαστικά ακολουθώντας την λογική σχεδίασης του Leon. Οι έντονες γραμμές και οι καθαρές επιφάνειες συνθέτουν την δυναμική του εικόνα με το αυξημένο του ύψος να του χαρίζει και επιβλητικότητα. Tα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω (Full LED στην πλούσια έκδοση XCELLENCE) με την ξεχωριστή τους αισθητική τονίζουν τον δυναμισμό του νέου μοντέλου και παράλληλα σφραγίζουν την ταυτότητά του, όντας στοιχείο των νέων SEAT.
Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα φώτα, τα οποία οριοθετούνται στο άνω μέρος τους από το πλευρικό νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Καλαίσθητο με δυναμική αισθητική
Αισθητικά, το Ateca είναι καλαίσθητο και σύγχρονο σχεδιαστικά ακολουθώντας την λογική σχεδίασης του Leon. Οι έντονες γραμμές και οι καθαρές επιφάνειες συνθέτουν την δυναμική του εικόνα με το αυξημένο του ύψος να του χαρίζει και επιβλητικότητα. Tα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω (Full LED στην πλούσια έκδοση XCELLENCE) με την ξεχωριστή τους αισθητική τονίζουν τον δυναμισμό του νέου μοντέλου και παράλληλα σφραγίζουν την ταυτότητά του, όντας στοιχείο των νέων SEAT.
Ξεκινάει με 20 χιλιάρικα και είναι καλή τιμή; Πλάκα μας κάνετε; Σε αυτή την τιμή θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4χ4 και με τον TSI 1,4. Άπατο θα πάει. Με το χιλιάρη κινητήρα και τόσο βάρος θα καίει τον αγλέουρα για να κινηθεί αξιοπρεπως/.
19.990 για 1.000αρι και χωρις ζαντες...μαλιστα...και γιατι να μην παω στο kadjar???? καλα εννοειται οτι με το 3008 η κατηγορια παει σε αλλο επιπεδο...πιστευω πως το tiguan και ateca θα πανε ακλαυτα...
Ερώτηση κρίσης πρός το περιοδικό,το ateca είανι ακριβώς ίδιο με το tiguan,μόνο το ταμπλό αλλάζει μέσα,αφού έχετε οδηγήσει και τα δύο μπορείτε να μας πείτε ποιό είναι καλύτερο;γιατί με την λογική την δική μου εφόσον είναι 2 πανομοιότυπα αυτοκίνητα του group vw δεν αξίζει να δώσεις παραπάνω για το tiguan και μην μου πείτε ποιότητα κτλ.,γιατί το ξαναλέω είναι το ίδιο αμάξι.
Αφού το δοκιμάσατε ήδη, την προηγούμενη Τρίτη, βάλτε τουλάχιστον την πρόσφατη δοκιμή του, η οδήγηση του πριν την πρόσφατη δοκιμή ήταν τον Οκτώβριο. Είναι ωραίο και σοβαρό, το λες και Leon SUV.