ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο εμπρός μέρος του ανανεωμένου Opel Insignia την παράσταση κλέβει η νέα μάσκα της Opel, που είναι πιο χαμηλή και φαρδιά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο εμπρός μέρος του ανανεωμένου Opel Insignia την παράσταση κλέβει η νέα μάσκα της Opel, που είναι πιο χαμηλή και φαρδιά.

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Opel Insignia

11.462 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2013)

Πίσω από τις διακριτικές αισθητικές βελτιώσεις του ανανεωμένου Opel Insignia υπάρχουν πλέον οι μηχανολογικές και ψηφιακές επεμβάσεις για τη συνέχεια των στιγμών δόξας του.

Το Ιnsignia ήταν μοντέλο σταθμός για την Opel μιας και κατέδειξε με τον καλύτερο τρόπο την αποφασιστικότητα της εταιρείας να γυρίσει σελίδα στη μεσαία κατηγορία και όχι μόνο. Με κύριο όπλο τη σχεδίαση και την τεχνολογία κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον των αγοραστών και να γίνει το «χρυσό παιδί» της Opel, αφού πάνω από 600.000 Insignia μέχρι σήμερα έχουν βρει ιδιοκτήτη. Είναι λοιπόν προφανές πως η Opel θέλει πάση θυσία να διατηρήσει τη δυναμική και την επιτυχία του μεσαίου μοντέλου της, που παρουσιάζει πληρότητα σε όλα τα επίπεδα. Με αυτό το σκοπό λοιπόν προχώρησε στην καθιερωμένη ανανέωση που κάθε μοντέλο δέχεται στο μέσο περίπου της εμπορικής του καριέρας.
Ενέσεις κομψότητας και δυναμισμού
Στο εμπρός μέρος του ανανεωμένου Opel Insignia την παράσταση κλέβει η νέα μάσκα της Opel, που είναι πιο χαμηλή και φαρδιά, τα μακρόστενα φώτα με μαύρο εσωτερικό φινίρισμα, χρωμιομένα στοιχεία και LED φώτα ημέρας σε σχήμα λεπίδας. Νέοι είναι και οι προφυλακτήρες.
Σε ότι αφορά στο πίσω μέρος, είναι σαφείς οι αναφορές στο Cascada, ενώ πλέον το προφίλ των 4θυρων και 5θυρων εκδόσεων διαφέρει σαφώς από των προηγούμενων μοντέλων. Η γραμμή οροφής του 5θυρου μοντέλου «σβήνει» στην αεροτομή, ενώ στο 4θυρο συνεχίζεται κατά μήκος του άκρου της αεροτομής. Τα πίσω φώτα επίσης είναι τεχνολογίας LED.  To Ιnsignia δείχνει πλέον πιο χαμηλό, πιο φαρδύ και συνολικά πιο πολυτελές. Οι επεμβάσεις στη σχεδίαση είχαν θετική επίδραση στην αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή να είναι στο 0,25, μια κορυφαία επίδοση για την κατηγορία (0,28 στο στέισον Sports Tourer).
Με turbodiesel 99 γρ. και βενζινοκινητήρες SIDI Turbo
Από τους βενζινοκινητήρες ξεχωρίζουν οι νέοι τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1,6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) και ο 2,0 SIDI απόδοσης 170 και 250 ίππων αντίστοιχα. Ανάλογα με την επιλογή του μηχανικού συνόλου, δίνεται η δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων με σύστημα Start/Stop ή αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1,4 τούρμπο με 140 ίππους. Στη γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνεται και 2,0 CDTI πετρελαιοκινητήρας ο οποίος στις εκδόσεις 120 και 140 (υπάρχει και με 163) καταναλώνει μόλις 3,7 λτ./ 100 χλμ. και εκπέμπει 99 γρ.CO2/χλμ! Διαθέσιμος θα είναι και ο 2λιτρος BiTurbo CDTI, με απόδοση 195 ίππους και 400 Nm ροπής. Υπάρχει και μια έκδοση LPG, με τον 1,4 Turbo κινητήρα βενζίνης των 140 ίππων, καθώς και έκδοση OPC με τούρμπο 2,8 V6 325 ίππων. Οι κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου είναι διαθέσιμες και με τετρακίνηση all wheel drive.
Πιο εργονομικό και hi-tech εσωτερικό 
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Opel Insignia είναι ευδιάκριτες οι αισθητικές επεμβάσεις που έχουν γίνει, με τον νέο πίνακα οργάνων (με ψηφιακό ταχύμετρο και δυνατότητα διαμόρφωσης ανάλογα τις προτεραιότητες του οδηγού), την κεντρική κονσόλα με (επιτέλους) λιγότερους διακόπτες, το νέο σύστημα infotainment, με την ονομασία inteliLink, το νέο τιμόνι με ομαδοποιημένα χειριστήρια ελέγχου λειτουργιών και τη χρήση ποιοτικότερων υλικών. Κάποια πλαστικά πάντως στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας και του τούνελ δεν δείχνουν αντάξια του συνόλου. Η συνολική εικόνα ποιότητας πάντως της καμπίνας δικαιώνει τους ανθρώπους της Opel. Όπως και η hi-tech αίσθηση.
Η νέα γενιά infotainment του Insignia ελέγχεται μέσω μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8” Από την αρχική οθόνη, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τα υπο-μενού όπως, πλοήγηση, μουσική, ιντερνετικό ραδιόφωνο, ιστοσελίδα καιρού ή σύνδεση smartphone μέσω μπουτόν, οθόνη αφής, φωνητικούς ελέγχους ή το νέο touchpad. Το τελευταίο είναι ενσωματωμένο στην κεντρική κονσόλα και προσφέρει έναν νέο τρόπο πρόσβασης στο σύστημα infotainment με τις κινήσεις των δακτύλων, όπως ένα «ποντίκι».
Oι χώροι επιβατών και αποσκευών παραμένουν ως είχαν και φυσικά αποτελούν ένα από τα πλεονεκτήματα του Insignia.
Στο δρόμο  - Ακόμα πιο άνετο και ήσυχο
Ο νέος 1,6 SIDI κινητήρας είναι ροπάτος και ελαστικός, ταιριάζοντας απόλυτα στο Insignia. Οδηγώντας για πολλά χιλιόμετρα ένα 5θυρο Insignia με τον κινητήρα αυτό δε χορταίναμε να καταπίνουμε χλμ. στην autobahn. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου ακόμα και πάνω από τα 150 χλμ., όπου μόνο ο αέρας κάνει αισθητή την παρουσία του. Οι επαναριθμημένες αναρτήσεις (η Opel κάνει λόγο για 60% νέα στοιχεία ανάρτησης με νέα σάιλεντ μπλοκ, αμορτισέρ, ελατήρια, μπράτσα και αντιστρεπτικές) έχουν βελτιώσει τα επίπεδα άνεσης από τη μια και έχουν βελτιώσει το κράτημα από την άλλη. Στις στροφές το αναβαθμισμένο τιμόνι πείθει περισσότερο, οι κλίσεις είναι μικρότερες και μέσα σε όλα, ο κινητήρας, που δε σε κρεμάει ποτέ δίνει το απαραίτητο τράβηγμα από καμπή σε καμπή. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Insignia περιλαμβάνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την ενεργητική ασφάλεια, ενώ φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα για το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πλαίσιο FlexRide της Opel, που επεμβαίνει σε τιμόνι, κινητήρα, αναρτήσεις, ESP και τετρακίνηση. Καλύτερα είναι και τα φρένα με αίσθηση και αποτελεσματικότητα, που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για κριτική. Ο κύριος ρόλος όμως του Insignia είναι αυτός του χιλιομετροφάγου και σίγουρα πλέον είναι υποψήφιο για Όσκαρ.
Country Tourer με crossover διαθέσεις
Το Country Tourer δεν είναι παρά μια υπερυψωμένη στέισον βάγκον έκδοση του Opel Insignia με τετρακίνηση και ψιλο-crossover εμφάνιση για να αντιμετωπίσει μοντέλα, όπως τα Audi A4 Allroad, VW Passat Alltrack και Skoda Octavia Scout.
Το σύστημα 4×4 φέρει συμπλέκτη Haldex και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Η κατανομή της ροπής μπορεί να φθάσει ακόμη και το 0/100, ανάλογα με τις πληροφορίες που λαμβάνει το σύστημα για την κλίση του οχήματος, την επιτάχυνση, τη γωνία του τιμονιού κλπ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER