ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γκάμα των κινητήρων του Audi Q2 απλώνεται από τον 3κύλινδρο 1.000άρη TFSI μέχρι τους 2λιτρους diesel και βενζίνης κινητήρες, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό.

Κινητήρες-Κιβώτια: Πληρότητα turbo από 1,0 λίτρα

72.132 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2016

Η Audi εφοδιάζει το νέο Audi Q2 με μια πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel. Στην πρώτη περίπτωση συναντούμε τον νεότερο 1.000άρη TFSI των 116 ίππων και 200 Nm ροπής, ακολουθεί ο 1.400άρης TFSI με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων και μέγιστη ισχύ 150 ίππων (ροπή: 250 Nm), ενώ έπεται ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και 320 Nm ροπής. Στους diesel, ξεκινάμε από τον πολύ ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά 1,6 TDI με 116 άλογα και 250 Nm ροπής, ενώ συνεχίζουμε με δύο εκδόσεις ισχύος του 2λιτρου TDI των 150 και 190 ίππων (340 και 400 Nm αντίστοιχα η ροπή). Στα κιβώτια, έχουμε στάνταρ το 6τάχυτο μηχανικό και προαιρετικά το 7άρι αυτόματο S tronic, ενώ πέρα των δικίνητων εκδόσεων, η κορυφαία έκδοση κάθε καυσίμου διαθέτει στάνταρ αυτόματη τετρακίνηση quattro, η οποία διατίθεται προαιρετικά και με τον 2λιτρο TDI των 150 ίππων.


Στην πράξη
Η πρώτη μας οδηγική επαφή με το Audi Q2 στη Ζυρίχη ξεκίνησε με τον 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα, ένα μοτέρ αρκετά ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό 6άρι κιβώτιο (προαιρετικά υπάρχει και το 7τάχυτο S tronic) και χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία του, σε συνδυασμό με την αρκετή ροπή των 250 Nm, που συμβάλει στην ευκολία κίνησης. Η απόδοση του συνόλου είναι παραπάνω από ικανοποιητική και σε συνδυασμό με το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί τη χαμηλά διαθέσιμη ροπή (από τις 1.500 στροφές μόλις), για να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια στην πόλη και εκτός. Οι επιδόσεις έδειξαν να είναι αρκετά καλές και τα προσπεράσματα γίνονται χωρίς πρόβλημα, αν και όσοι ζητούν περισσότερη δύναμη, θα πρέπει να απευθυνθούν στους μεγαλύτερους diesel και κυρίως στον εξαιρετικό 2λιτρο TDI των 190 ίππων και 400 Nm ροπής, που κινεί σε ρυθμούς μικρού GT το Q2. 
Από την πλευρά της βενζίνης, οδηγήσαμε τον 1,4 TFSI των 150 ίππων με το S tronic κιβώτιο, έναν συνδυασμό που λύνει τα χέρια του οδηγού, προσφέροντας ευρωστία, γρήγορες επιδόσεις και αντίστοιχα προσπεράσματα. Η εναλλαγή από τους 2 στους 4 κυλίνδρους μέσω του συστήματος απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων γίνεται πολύ ομαλά και χωρίς ο οδηγός να το αντιλαμβάνεται, ενώ η μέση κατανάλωση μπορεί εύκολα να πέσει κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ. Πάντως, για τους λάτρεις της οικονομίας, η επιλογή του 1,6 TDI είναι μονόδρομος, με ένα νούμερο κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ. να είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί στην πράξη.

Tags: AUDI
 
  • anti-vw

    περιμένουν να πουλήσουν σε τίποτα λοβοτημένους έλληνες που θεωρούν ότι τα προιόντα του γκρούπο είανι τα κορυφαία στον κόσμο,ευτυχώς για τα συνεργεία να έχουν δουλειά και μην κλέισουν.

      32
  • Πειραιωτης

    Θελω να γνωριζω τον λογο γιατι να δωσω 23 χιλ. ευρω στο 1000αρι της audi...τοσο υπολογιζουν να το διαθεσουν στην ελληνικη αγορα...που μαλιστα το βρισκω υπερβολικα μεγαλο ποσο αλλα και αρκετα συνηθισμενο αφου καμια νεα προταση δεν φερνει γιατι δειχνει μικροτερο της σειρας Q και τιποτα περισσοτερο και να μην κοιταξω το διαστημικο και σαφως πανεμορφο toyota c-hr που και ποιοτητα αριστη θα εχει οπως εχουν κανει γνωστο απο την ιαπωνικη φιρμα και εφοδιασμενο στα σπλαχνα του με το τουρμπο 1.2 λιτρων του auris θα ειναι οπως και νεοτατο φινετσατο και σιγουρα ποιο φτηνο απο το γερμανικο? Μηπως ειναι σε αλλη κατηγορια,η εχουν αξια μεγαλυτερη οι τεσσερις κυκλοι σε ιματζ απο το οβαλ με της τρεις ελλειψης στην μασκα του μεγαλυτερου κατασκευαστη του πλανητη και μαλιστα σε ενα αριστο σχεδιαστικα περιτυλιγμα που θα το ζηλευουν ολοι? Να μην κανω φυσικα κουβεντα για το αναμενομενο και νεο suv της lexus το ct που θα ειναι και υβριδικο ισως ακομα και τουρμπο και θα χτυπηση στην καρδια το γερμανικο ανταγωνισμο σαν η προταση του πολυτελους μπραντ του ιαπωνικου κολοσσου. Εγω ψηφιζω χωρις κοπο δαγκωτο c-hr γιατι ετσι μου αρεσει!!

      31
  • atermon

    Θα ηθελα να ρωτησω αυτο ειναι το μελλον της audi? εγω βλεπω ενα καλα ρουστραρισμενο Polo με 10 εκ. μεγαλυτερο υψος.κανω λάθος?και τιμη διπλασια ενος polo. οσο για χωρους μη μου πει κανενας οτι εχει γιατι εχω οδηγησει το μεγαλυτερο q3 και τους ειδα οριακα επαρκεις...λυπαμαι για τα σχεδιαστικα τους μονοπατια απεχουν παρασαγγας απο alfa romeo και αλλες μάρκες!

      30
  • Berlin

    to pio sidomo anekdoto einai toyota den xalane pote! to idame sto lm :) oso afora tin timi to amaksiou poli kakos pou den rotisane ton kathena sas prosopika poso dinete na to parete.... opos i idioi klapsarides einai kai sto honda pou einai akrivotero apo mia mercedes a45! otan vgeni ena amaksi den kitazoun tin ellada alla ton pagosmio xarti i ellada den vriskete stis protes agores opote den ipologizete gt einai mikri agora pou sinexos siriknonete....an einai xristiko ena tetio amaksi auto tha to krini o kathenas prosopika otan dialeksi na to agorasi.... to ti "tha" agorasete den exei kamia simasia me ti pas sto telos kai agorazi an agorasis kai den minis sto palio sou amaksi gt den iparxi salio.... i klapsa i mizeria kai i merolipsia den exei teliomo edo mesa!

      18
  • Γιαννης

    @germanotsolias τη γκαμπουρα του γκρουπ την εχεις δει καθολου με τις ανακλησεις; το οτι και η premium audi ειχε προγραμματακι για τους ρυπους και τωρα κανει ανακληση το ειδες ή βλεπεις μονο οτι θελεις;;;

      13
  • germanotsolias

    1)Δε σας υποχρεωσε κανεις να παρετε το 1000αρι,υπαρχει και ο 1.4 TSi με μικρη διαφορα τιμης! 2)Ναι πληρωνεις και το σηματακι(αν και ενα α3 ειναι μολις 2-3χιλ ακριβοτερο απο ενα γκολφ).Αλλο αουντι και αλλο η εταιρια-ανακληση,καθε απενταρος τζαμπατζης και γυφτος μπορει να εχει αυτοκινητο της εταιριας-ανακληση ενω τα αουντι ειναι για λιγους και καλους. 3)Για την ανακληση μαμουθ 4,2 εκατ οχηματων (μαντεψτε ποιας εταιριας) τα μαθατε;

      11
  • anti-vw

    Eτσι για να μην ξεχνιόσαστε εκεί στο λαμογιο-group.Mυνήσεις κάργα. http://www.autoblog.gr/2016/11/09/to-ilinois-mhnyse-thn-vw-logw-dieselgate/

      6
  • anti-vw

    Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το group. Βέβαια φίλος με πασσατ έβαζε στις 12 την νύχτα 1 λίτρο λάδι και πάντα αυτό κάνει ανά τακτά διαστήματα όπως μου έχει πει και βρίζει τα 40000 χιλιάρικα που έδωσε. Εγώ όμως συνεχίζω να υποστηρίζω το VW Group.


      6
  • anti-vw

    Πάλι καλά που υπάρχετε κι εσείς κι ενημερωνόμαστε σωστά γιατί αν περιμέναμε από τα άλλα μέσα στη χώρα θα ήμασταν βαθιά νυχτωμένοι.

      3
  • Raimon

    germanotsolias μάλλον ρε φίλε έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Ποια η διαφορά της audi με wv και skoda?Ακριβώς τα ίδια είναι και ότι κινητήρα βγάλει η wv τα βάζουν και σε άλλα....Θα μας πεις για audi δεκαετία του 90 ρε φίλε ΑΣΕ μας....Όσο για ανακλήσεις για κοίτα καλυτερα ...Χα χα χα γέλασα να σαι καλά...Κινητήρες wv απαράδεκτοι και πολλά χρόνια πίσω...Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τώρα πιό άσχημο δεν παίζεται...Μπράβο για άλλη μία φορά ακόμη σε αυτόν των τεράστιο όμιλο wv....

      1
  • Σρακ

    Germanotsolias από ότι βλέπω στο θέμα ανάκλησης έχεις μαύρα μεσάνυχτα...Τώρα εάν θεωρείς το a3 καλό θα σου απαντούσα ναι πριν 10 χρόνια....Έχει τους πιο αδύναμους κινητήρες της αγοράς και τους πιο αναξιόπιστους...Μία μάρκα που την πληρώνεις ακριβά γιατί υπάρχουν κάτι σαν εσένα λίγοι όπως λες και κορόιδα....Μάθαμε και αυτό το a3 premiun.....ΕΡΕ μυαλά.