ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το εσωτερικό του Audi Q2 κερδίζει τις εντυπώσεις με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και επιλογή των υλικών, αλλά και με την high-tech εικόνα του.

Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα και high-tech εικόνα

72.140 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2016

Μπαίνοντας στο θάλαμο των επιβατών η Audi έχει φροντίσει ώστε να προσφέρει τα υψηλότερα δυνατά στάνταρ στον τομέα της ποιότητας, σε ένα αποτέλεσμα που μπορεί να χαρακτηριστεί άψογο ιδίως στη συναρμογή και το φινίρισμα, καθώς και δίχως αμφιβολία, το καλύτερο σε μοντέλο SUV αυτών των διαστάσεων. Πιο αναλυτικά, ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό ντύνεται από αφρώδες πλαστικό κορυφαίας ποιότητας, ανάλογο με αυτό που συναντούμε στο ταμπλό του Audi A3, ενώ όλα τα υπόλοιπα υλικά που είναι σκληρά στην αφή, είναι επίσης άκρως ποιοτικά και δείχνουν ότι θα αντέξουν δίχως πρόβλημα στο πέρασμα των ετών. 


Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στη ντιζαϊνάτη οριζόντια λωρίδα στο χρώμα του αμαξώματος, η οποία κόβει στα δύο το ταμπλό, αποτελούμενη από ένα ειδικό πλαστικό υψηλής ποιότητας. Στον τομέα της σχεδίασης, τα αυτοκίνητα που είχαμε στη διάθεσή μας στη Ζυρίχη διέθεταν τον εντυπωσιακό, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών Audi Virtual Cockpit, ο οποίος δημιουργεί μια high-tech εικόνα στον όλο θάλαμο. Από κοντά έρχεται και η στάνταρ παρουσία της σταθερής οθόνης του συστήματος πολυμέσων MMI πάνω στην κονσόλα, η οποία συμπληρώνεται με τους λιγότερους δυνατούς διακόπτες ακριβώς από κάτω της, στα πρότυπα του εσωτερικού του Audi A3. Στον τομέα της πρακτικότητας δεν έχουμε κάποιο παράπονο, αφού υπάρχουν μεγάλες ποτηροθήκες πάνω στην κονσόλα και θέσεις για μπουκάλια στα πλαϊνά των θυρών, μαζί και με μια έξτρα θήκη για μικροαντικείμενα πίσω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

Η εργονομία κρίνεται καλή, ιδίως αφότου ο οδηγός εξοικειωθεί με τις λειτουργίες και τα συστήματα του Audi Virtual Cockpit και μόνο η μη εργονομική θέση του περιστροφικού διακόπτη για την ένταση του ηχοσυστήματος πάνω στην κονσόλα (κρύβεται από τον επιλογέα ταχυτήτων) αποτελεί μια μικρή παραφωνία. Κανένα παράπονο τέλος δεν έχουμε και από την υψηλή και πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης, ούτε φυσικά από το μικρό σε διαστάσεις και σπορτίφ τιμόνι.

Tags: AUDI
 
  • Σρακ

    Germanotsolias από ότι βλέπω στο θέμα ανάκλησης έχεις μαύρα μεσάνυχτα...Τώρα εάν θεωρείς το a3 καλό θα σου απαντούσα ναι πριν 10 χρόνια....Έχει τους πιο αδύναμους κινητήρες της αγοράς και τους πιο αναξιόπιστους...Μία μάρκα που την πληρώνεις ακριβά γιατί υπάρχουν κάτι σαν εσένα λίγοι όπως λες και κορόιδα....Μάθαμε και αυτό το a3 premiun.....ΕΡΕ μυαλά.

     
  • Raimon

    germanotsolias μάλλον ρε φίλε έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Ποια η διαφορά της audi με wv και skoda?Ακριβώς τα ίδια είναι και ότι κινητήρα βγάλει η wv τα βάζουν και σε άλλα....Θα μας πεις για audi δεκαετία του 90 ρε φίλε ΑΣΕ μας....Όσο για ανακλήσεις για κοίτα καλυτερα ...Χα χα χα γέλασα να σαι καλά...Κινητήρες wv απαράδεκτοι και πολλά χρόνια πίσω...Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τώρα πιό άσχημο δεν παίζεται...Μπράβο για άλλη μία φορά ακόμη σε αυτόν των τεράστιο όμιλο wv....

      1
  • anti-vw

    Eτσι για να μην ξεχνιόσαστε εκεί στο λαμογιο-group.Mυνήσεις κάργα. http://www.autoblog.gr/2016/11/09/to-ilinois-mhnyse-thn-vw-logw-dieselgate/

      6
  • anti-vw

    Πάλι καλά που υπάρχετε κι εσείς κι ενημερωνόμαστε σωστά γιατί αν περιμέναμε από τα άλλα μέσα στη χώρα θα ήμασταν βαθιά νυχτωμένοι.

      3
  • anti-vw

    Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το group. Βέβαια φίλος με πασσατ έβαζε στις 12 την νύχτα 1 λίτρο λάδι και πάντα αυτό κάνει ανά τακτά διαστήματα όπως μου έχει πει και βρίζει τα 40000 χιλιάρικα που έδωσε. Εγώ όμως συνεχίζω να υποστηρίζω το VW Group.


      6
  • Γιαννης

    @germanotsolias τη γκαμπουρα του γκρουπ την εχεις δει καθολου με τις ανακλησεις; το οτι και η premium audi ειχε προγραμματακι για τους ρυπους και τωρα κανει ανακληση το ειδες ή βλεπεις μονο οτι θελεις;;;

      13
  • germanotsolias

    1)Δε σας υποχρεωσε κανεις να παρετε το 1000αρι,υπαρχει και ο 1.4 TSi με μικρη διαφορα τιμης! 2)Ναι πληρωνεις και το σηματακι(αν και ενα α3 ειναι μολις 2-3χιλ ακριβοτερο απο ενα γκολφ).Αλλο αουντι και αλλο η εταιρια-ανακληση,καθε απενταρος τζαμπατζης και γυφτος μπορει να εχει αυτοκινητο της εταιριας-ανακληση ενω τα αουντι ειναι για λιγους και καλους. 3)Για την ανακληση μαμουθ 4,2 εκατ οχηματων (μαντεψτε ποιας εταιριας) τα μαθατε;

      11
  • Berlin

    to pio sidomo anekdoto einai toyota den xalane pote! to idame sto lm :) oso afora tin timi to amaksiou poli kakos pou den rotisane ton kathena sas prosopika poso dinete na to parete.... opos i idioi klapsarides einai kai sto honda pou einai akrivotero apo mia mercedes a45! otan vgeni ena amaksi den kitazoun tin ellada alla ton pagosmio xarti i ellada den vriskete stis protes agores opote den ipologizete gt einai mikri agora pou sinexos siriknonete....an einai xristiko ena tetio amaksi auto tha to krini o kathenas prosopika otan dialeksi na to agorasi.... to ti "tha" agorasete den exei kamia simasia me ti pas sto telos kai agorazi an agorasis kai den minis sto palio sou amaksi gt den iparxi salio.... i klapsa i mizeria kai i merolipsia den exei teliomo edo mesa!

      18
  • anti-vw

    περιμένουν να πουλήσουν σε τίποτα λοβοτημένους έλληνες που θεωρούν ότι τα προιόντα του γκρούπο είανι τα κορυφαία στον κόσμο,ευτυχώς για τα συνεργεία να έχουν δουλειά και μην κλέισουν.

      32
  • atermon

    Θα ηθελα να ρωτησω αυτο ειναι το μελλον της audi? εγω βλεπω ενα καλα ρουστραρισμενο Polo με 10 εκ. μεγαλυτερο υψος.κανω λάθος?και τιμη διπλασια ενος polo. οσο για χωρους μη μου πει κανενας οτι εχει γιατι εχω οδηγησει το μεγαλυτερο q3 και τους ειδα οριακα επαρκεις...λυπαμαι για τα σχεδιαστικα τους μονοπατια απεχουν παρασαγγας απο alfa romeo και αλλες μάρκες!

      30
  • Πειραιωτης

    Θελω να γνωριζω τον λογο γιατι να δωσω 23 χιλ. ευρω στο 1000αρι της audi...τοσο υπολογιζουν να το διαθεσουν στην ελληνικη αγορα...που μαλιστα το βρισκω υπερβολικα μεγαλο ποσο αλλα και αρκετα συνηθισμενο αφου καμια νεα προταση δεν φερνει γιατι δειχνει μικροτερο της σειρας Q και τιποτα περισσοτερο και να μην κοιταξω το διαστημικο και σαφως πανεμορφο toyota c-hr που και ποιοτητα αριστη θα εχει οπως εχουν κανει γνωστο απο την ιαπωνικη φιρμα και εφοδιασμενο στα σπλαχνα του με το τουρμπο 1.2 λιτρων του auris θα ειναι οπως και νεοτατο φινετσατο και σιγουρα ποιο φτηνο απο το γερμανικο? Μηπως ειναι σε αλλη κατηγορια,η εχουν αξια μεγαλυτερη οι τεσσερις κυκλοι σε ιματζ απο το οβαλ με της τρεις ελλειψης στην μασκα του μεγαλυτερου κατασκευαστη του πλανητη και μαλιστα σε ενα αριστο σχεδιαστικα περιτυλιγμα που θα το ζηλευουν ολοι? Να μην κανω φυσικα κουβεντα για το αναμενομενο και νεο suv της lexus το ct που θα ειναι και υβριδικο ισως ακομα και τουρμπο και θα χτυπηση στην καρδια το γερμανικο ανταγωνισμο σαν η προταση του πολυτελους μπραντ του ιαπωνικου κολοσσου. Εγω ψηφιζω χωρις κοπο δαγκωτο c-hr γιατι ετσι μου αρεσει!!

      31