ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εξαιρετική σταθερότητα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλό θόρυβο στο εσωτερικό, προσφέρει στο δρόμο το Audi Q2.

Στο δρόμο: Ευχάριστο οδηγικά, με σπορ στοιχεία και εξαιρετική σταθερότητα

72.432 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2016

Για το χτίσιμο του νέου Q2 η Audi βάδισε σε γνωστά μονοπάτια και κυρίως, στην υιοθέτηση της πλατφόρμας πασπαρτού MQB (εδώ, στο μικρότερο μέχρι σήμερα μέγεθός της), με ανάρτηση γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτου πίσω άξονα για τις 4X2 εκδόσεις ή πολλαπλούς συνδέσμους για τις 4Χ4. H απόσταση από το έδαφος έχει κρατηθεί χαμηλά για μοντέλο του είδους (145 χλστ.), όπως και το συνολικό βάρος, αφού το Q2 με τον 1.000άρη TFSI ζυγίζει μόνο 1.205 κιλά, ενώ το 1,4 TFSI δεν ξεπερνά τα 1.280 κιλά. Υπάρχει επίσης στάνταρ κρεμαγιέρα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, προαιρετική ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ, αλλά και ESP που απενεργοποιείται σε δύο στάδια. 


Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της αεροδυναμικής, με τον σχετικό συντελεστή να μειώνεται στο cd: 30. Στην πράξη, το Audi Q2 στο δρόμο εμφανίζει μια εξαιρετικά ευπρόσδεκτη σπορτίφ συμπεριφορά, με το πολύ καλό πλαίσιο, την πιο σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση και τη χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος, να εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και χαμηλές κλίσεις στις στροφές. Εξαιρετική είναι και η ευστάθεια του αυτοκινήτου στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι που φθάνουν στο πολύ καλά μονωμένο εσωτερικό, ενώ και το τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση και τις μικρές διαστάσεις, παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα από τα ατού επίσης του αυτοκινήτου, ενώ και η άνεση στους άψογους σε κατάσταση ελβετικούς δρόμους, ήταν παραπάνω από ικανοποιητική – εδώ επιφυλασσόμαστε μόνο για να δούμε το αυτοκίνητο και στους ελληνικούς δρόμους. 

Στην πόλη τέλος, το Audi Q2 εκμεταλλεύεται τις compact διαστάσεις του για να κινηθεί και ελιχθεί με ευκολία, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού σε εμβαδόν πίσω τζαμιού, δεν είναι από τα ατού του αυτοκινήτου.

Tags: AUDI
 
  • Σρακ

    Germanotsolias από ότι βλέπω στο θέμα ανάκλησης έχεις μαύρα μεσάνυχτα...Τώρα εάν θεωρείς το a3 καλό θα σου απαντούσα ναι πριν 10 χρόνια....Έχει τους πιο αδύναμους κινητήρες της αγοράς και τους πιο αναξιόπιστους...Μία μάρκα που την πληρώνεις ακριβά γιατί υπάρχουν κάτι σαν εσένα λίγοι όπως λες και κορόιδα....Μάθαμε και αυτό το a3 premiun.....ΕΡΕ μυαλά.

     
  • Raimon

    germanotsolias μάλλον ρε φίλε έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Ποια η διαφορά της audi με wv και skoda?Ακριβώς τα ίδια είναι και ότι κινητήρα βγάλει η wv τα βάζουν και σε άλλα....Θα μας πεις για audi δεκαετία του 90 ρε φίλε ΑΣΕ μας....Όσο για ανακλήσεις για κοίτα καλυτερα ...Χα χα χα γέλασα να σαι καλά...Κινητήρες wv απαράδεκτοι και πολλά χρόνια πίσω...Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τώρα πιό άσχημο δεν παίζεται...Μπράβο για άλλη μία φορά ακόμη σε αυτόν των τεράστιο όμιλο wv....

      1
  • anti-vw

    Eτσι για να μην ξεχνιόσαστε εκεί στο λαμογιο-group.Mυνήσεις κάργα. http://www.autoblog.gr/2016/11/09/to-ilinois-mhnyse-thn-vw-logw-dieselgate/

      6
  • anti-vw

    Πάλι καλά που υπάρχετε κι εσείς κι ενημερωνόμαστε σωστά γιατί αν περιμέναμε από τα άλλα μέσα στη χώρα θα ήμασταν βαθιά νυχτωμένοι.

      3
  • anti-vw

    Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το group. Βέβαια φίλος με πασσατ έβαζε στις 12 την νύχτα 1 λίτρο λάδι και πάντα αυτό κάνει ανά τακτά διαστήματα όπως μου έχει πει και βρίζει τα 40000 χιλιάρικα που έδωσε. Εγώ όμως συνεχίζω να υποστηρίζω το VW Group.


      6
  • Γιαννης

    @germanotsolias τη γκαμπουρα του γκρουπ την εχεις δει καθολου με τις ανακλησεις; το οτι και η premium audi ειχε προγραμματακι για τους ρυπους και τωρα κανει ανακληση το ειδες ή βλεπεις μονο οτι θελεις;;;

      13
  • germanotsolias

    1)Δε σας υποχρεωσε κανεις να παρετε το 1000αρι,υπαρχει και ο 1.4 TSi με μικρη διαφορα τιμης! 2)Ναι πληρωνεις και το σηματακι(αν και ενα α3 ειναι μολις 2-3χιλ ακριβοτερο απο ενα γκολφ).Αλλο αουντι και αλλο η εταιρια-ανακληση,καθε απενταρος τζαμπατζης και γυφτος μπορει να εχει αυτοκινητο της εταιριας-ανακληση ενω τα αουντι ειναι για λιγους και καλους. 3)Για την ανακληση μαμουθ 4,2 εκατ οχηματων (μαντεψτε ποιας εταιριας) τα μαθατε;

      11
  • Berlin

    to pio sidomo anekdoto einai toyota den xalane pote! to idame sto lm :) oso afora tin timi to amaksiou poli kakos pou den rotisane ton kathena sas prosopika poso dinete na to parete.... opos i idioi klapsarides einai kai sto honda pou einai akrivotero apo mia mercedes a45! otan vgeni ena amaksi den kitazoun tin ellada alla ton pagosmio xarti i ellada den vriskete stis protes agores opote den ipologizete gt einai mikri agora pou sinexos siriknonete....an einai xristiko ena tetio amaksi auto tha to krini o kathenas prosopika otan dialeksi na to agorasi.... to ti "tha" agorasete den exei kamia simasia me ti pas sto telos kai agorazi an agorasis kai den minis sto palio sou amaksi gt den iparxi salio.... i klapsa i mizeria kai i merolipsia den exei teliomo edo mesa!

      18
  • anti-vw

    περιμένουν να πουλήσουν σε τίποτα λοβοτημένους έλληνες που θεωρούν ότι τα προιόντα του γκρούπο είανι τα κορυφαία στον κόσμο,ευτυχώς για τα συνεργεία να έχουν δουλειά και μην κλέισουν.

      32
  • atermon

    Θα ηθελα να ρωτησω αυτο ειναι το μελλον της audi? εγω βλεπω ενα καλα ρουστραρισμενο Polo με 10 εκ. μεγαλυτερο υψος.κανω λάθος?και τιμη διπλασια ενος polo. οσο για χωρους μη μου πει κανενας οτι εχει γιατι εχω οδηγησει το μεγαλυτερο q3 και τους ειδα οριακα επαρκεις...λυπαμαι για τα σχεδιαστικα τους μονοπατια απεχουν παρασαγγας απο alfa romeo και αλλες μάρκες!

      30
  • Πειραιωτης

    Θελω να γνωριζω τον λογο γιατι να δωσω 23 χιλ. ευρω στο 1000αρι της audi...τοσο υπολογιζουν να το διαθεσουν στην ελληνικη αγορα...που μαλιστα το βρισκω υπερβολικα μεγαλο ποσο αλλα και αρκετα συνηθισμενο αφου καμια νεα προταση δεν φερνει γιατι δειχνει μικροτερο της σειρας Q και τιποτα περισσοτερο και να μην κοιταξω το διαστημικο και σαφως πανεμορφο toyota c-hr που και ποιοτητα αριστη θα εχει οπως εχουν κανει γνωστο απο την ιαπωνικη φιρμα και εφοδιασμενο στα σπλαχνα του με το τουρμπο 1.2 λιτρων του auris θα ειναι οπως και νεοτατο φινετσατο και σιγουρα ποιο φτηνο απο το γερμανικο? Μηπως ειναι σε αλλη κατηγορια,η εχουν αξια μεγαλυτερη οι τεσσερις κυκλοι σε ιματζ απο το οβαλ με της τρεις ελλειψης στην μασκα του μεγαλυτερου κατασκευαστη του πλανητη και μαλιστα σε ενα αριστο σχεδιαστικα περιτυλιγμα που θα το ζηλευουν ολοι? Να μην κανω φυσικα κουβεντα για το αναμενομενο και νεο suv της lexus το ct που θα ειναι και υβριδικο ισως ακομα και τουρμπο και θα χτυπηση στην καρδια το γερμανικο ανταγωνισμο σαν η προταση του πολυτελους μπραντ του ιαπωνικου κολοσσου. Εγω ψηφιζω χωρις κοπο δαγκωτο c-hr γιατι ετσι μου αρεσει!!

      31