Πιο δυναμική εμφάνιση διαθέτει η σειρά GT Line, όπου στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουν τα ice cube LED φώτα ημέρας, καθώς και η γνωστή μας πλέον tiger nose.
Οδηγούμε: Ceed GT Line
32.394 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2015)
Εκτός από μια σειρά από αισθητικές αναβαθμίσεις, με τη νέα έκδοση Cee`d GT Line η Kia καλωσορίζει τον νέο downsized turbo κινητήρα της 1,0 T-GDI, καθώς και το νέο 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η πρώτη επαφή με το Cee`d GT Line έγινε στην έκθεση της Γενεύης, όπου και παρουσιάστηκε μαζί με το SportSpace Concept. Η εν λόγω έκδοση τοποθετείται ανάμεσα στις απλές εκδόσεις του Cee`d και στην γρήγορη GT έκδοση. Διαθέτει δυναμική εμφάνιση, αλλά πρωτίστως νέο 1.000άρη κινητήρα και 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που «κουμπώνει» στη diesel version.
Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα πλευρικά μαρσπιέ του μοντέλου GT, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
Πάρα πολύ καλό αμάξι με ποιότητα και δεν σπάει δεν χαλάει,και με 7 χρόνια εγγύηση για να μην ξεχνιόμαστε.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Autotriti γιατί οι γρήγορες Εκδόσεις. Της Kia δεν πουλήσαν. Στην χώρα μας ποια η γνώμη σας
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
προτιμω τον ecoboost . .
Και κάτι άλλο αγαπητό Autotriti...Ο 1000άρης κινητήρας θα πληρώνει τέλη?
ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 120ΗΡ. Α! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...
α ..ξεχασα την φορντ που γτιαχνει αμαξια πρωτης κατηγορίας , το φοκους , το μοντέο, ποιος δεν θα ηθελε να εχει τετοια αμαξια;
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
το μονο πλην τα υψηλα τελη...κατα τα αλλα...αμαξαρα!