ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έφτασε η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έφτασε η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic.

Οδηγούμε: Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x2

13.885 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2013)

Νέοι ορίζοντες ανοίγουν για το ολόφρεσκο, 4ης γενιάς, Honda CR-V, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο με τον ιδανικό, για τα ελληνικά δεδομένα, 1.600άρη turbodiesel του Civic, αλλά και χωρίς τετρακίνηση…

Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995. Η νέα, τέταρτη γενιά, του οχήματος ελεύθερου χρόνου της Honda βασίστηκε στην επιτυχία των προκατόχων του για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα, πρακτικότητα και φινέτσα. Είναι όμως αλήθεια, πως για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, η προσφορά κινητήρων από τα 2 λτ. και πάνω (2,0 λτ. βενζίνη και 2,2 λτ. turbodiesel), μόνο αρωγός δε θα μπορούσε να είναι στην προσπάθεια προσέλκυσης αγοραστών.
Λίγα κυβικά και δικίνητο
Έφτασε όμως η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic, και ο οποίος θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Με το προσθιοκίνητο CR-V η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά crossover, το οποίο καταναλώνει λιγότερο και εκπέμπει λίγα γρ.CO2/χλμ., θέλοντας να τονίσει και τον οικολογικό του χαρακτήρα. Η νέα έκδοση δεν έχει καμιά διαφορά στη σχεδίαση, διατηρώντας φυσικά το δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα, που ξεχωρίζει την 4η γενιά του. Ακόμα και το δικίνητο CR-V είναι ένα εντυπωσιακό crossover. 
Στο μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, που θέλει την ευμεγέθη γρίλια να «σβήνε»ι μέσα στα φώτα. Κάτω, πλαστικές ενισχύσεις περιβάλουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ. 
Η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται από τη μετακίνηση του παρμπρίζ κατά 60 χλστ. προς τα εμπρός και τη μείωση του χώρου που καταλαμβάνει το καπό. Αυτό έκανε εφικτή την καλύτερη εκτίμηση των ορίων του αμαξώματος από τη θέση του οδηγού, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου.
Από 26.000 ευρώ
Το νέο δικίνητο Honda CR-V 1,6 i-DTEC θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον ερχόμενο Οκτώβριο με τιμή, που θα ξεκινάει κάπου στις 26.000 ευρώ (με απόσυρση). Η ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρει το μοντέλο με 2 επίπεδα εξοπλισμού, Comfort και Elegance, με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να είναι πλούσιος σε κάθε περίπτωση. Με τον 1,6 i-DTEC κινητήρα, το CR-V αποκτά ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά οδικά του χαρακτηριστικά για τα δεδομένα της κατηγορίας, θα  αποτελέσει χωρίς αμφιβολία πόλο έλξης για το αγοραστικό κοινό των δικίνητων crossover, που συνεχώς μεγαλώνει.  
Εσωτερικό-Χώροι: Παραμένει ποιοτικό και πρακτικό
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο ποιοτικό και υπερπρακτικό εσωτερικό του CR-V 4ης γενιάς με τον χαρακτηριστικό τρισδιάστατο σχεδιασμό, αλλά και το «γκρουπάρισμα» των διακοπτών σε λογικές ομάδες που εξυπηρετούν την εργονομία. Σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως η Ηonda προσπάθησε να μεγιστοποιήσει αξίες, όπως η ποιότητα και την ευρυχωρία. 
Πραγματικά, η επιλογή των υλικών έχει γίνει προσεκτικά με σκοπό να εξυπηρετηθούν τα γούστα των Ευρωπαίων καταναλωτών, ενώ ο σχεδιασμός έχει αναβαθμίσει το αίσθημα της άνεσης στο εσωτερικό. Στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό συναντάμε μαλακό πλαστικό, ενώ πάνω και κάτω από αυτό πιο σκληρά μεν, αλλά γερά συναρμολογημένα τμήματα. Εργονομικά, μόνο ο υπολογιστής ταξιδίου προβληματίζει κάπως, όντας αδικαιολόγητα περίπλοκος στο χειρισμό του με τα μπουτόν, που υπάρχουν πάνω στο τιμόνι. 
Καμία αλλαγή δεν είχαμε φυσικά στην ευρυχωρία, που είναι καλύτερη από ποτέ, με 5 ενήλικες να βολεύονται με άνεση έχοντας ταυτόχρονα στη διάθεσή τους το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (589 λτ.). Φυσικά, θα πρέπει να θυμίσουμε πως το νέο CR-V έγινε πιο ευρύχωρο σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ μίκρυνε εξωτερικά (κατά 5 χλστ. στο μήκος και κατά 3 εκ. στο ύψος). Αυτό επέτρεψε αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 147 λίτρα (με τις πλάτες των πίσω θέσεων πεσμένες), ενώ, με τα καθίσματα στη θέση τους, ο χώρος αυξήθηκε στα 589 λίτρα. Παράλληλα, αυξήθηκε το εσωτερικό μήκος και «κατέβηκε» το κατώφλι φόρτωσης. 
Παθητική ασφάλεια: Kαι επίσημα 5 αστέρων
Όπως φάνηκε από τα αποτελέσματά στην πρόσφατη δοκιμή του από τον οργανισμό του Euro NCAP, το CR-V είναι ένα από τα ασφαλέστερα  μοντέλα της κατηγορίας του. Απέσπασε τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων και βαθμολογήθηκε με 93% στην προστασία των ενηλίκων, 74% των παιδιών, 68% των πεζών και 66% για τα συστήματα ασφαλείας.
Κινητήρας – Οικονομικός και ροπάτος 
Ο 1,6 i-DTEC είναι γνωστός από το Civic, όπου και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά. Διαθέτει αλουμινένια, 16V, κυλινδροκεφαλή, «έξυπνο» τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και Start/Stop. Είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC. Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τη μείωση του βάρους, των διαστάσεων και των τριβών. Η ονομαστική απόδοση είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.
Στην πράξη, ο 1,6 i-DTEC προσφέρει στο CR-V ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, φροντίζοντας να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Δεν τρελαίνεται να «στροφάρει» ψηλά, εκεί όπου δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα, ωστόσο τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να  μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής του. 
Χάρη στην πιο «πυκνή»  (σε σχέση με του αντίστοιχου Civic) κλιμάκωση του κιβωτίου, τα σχεδόν παραπάνω 250 κιλά καλύπτονται έντεχνα, όταν ο κινητήρας λειτουργεί ανάμεσα στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Πιο πάνω το πάτημα του γκαζιού ουσιαστικά μόνο θόρυβο θα προσφέρει, ενώ πιο χαμηλά το ιδανικό προσπέρασμα θα χρειαστεί κατέβασμα. Τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχονται σε 8,2 δλ. σύμφωνα με τη Honda, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. 
Σε κάθε περίπτωση, στο CR-V 1.6 i-DTEC υπάρχει το επιτυχημένο ECON mode της Honda, το οποίο βοηθά στην ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και το Eco Assist που συμβουλεύει τους οδηγούς πώς το οδηγικό τους στυλ επηρεάζει την οικονομία καυσίμου. Η Ηοnda υπόσχεται 4,5 λτ./100 χλμ. και στην πράξη με συνετή οδήγηση, τα καταφέραμε οδηγώντας σε επαρχιακούς δρόμους γύρω από την Πράγα, σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου. Τα 119 γρ. CO2/χλμ. εξασφαλίζουν χαμηλά τέλη.  
Στο δρόμο – Στρίβει σχεδόν σαν συμβατικό μικρομεσαίο!
Οδηγώντας το CR-V με τον 1,6 i-DTEC κινητήρα στους δρόμους της Πράγας, εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο κοντά είναι στη συμπεριφορά σε σχέση με ένα κλασικό μικρομεσαίο ή και μεσαίο αυτοκίνητο, παρά το ύψος και την απόσταση από το έδαφος. Καμία σχέση με τη συνήθη για την κατηγορία αίσθηση… φορτηγού και το μυστικό κρύβεται στο μειωμένο βάρος. 
Αν στα 47 κιλά, που εξοικονομήθηκαν από τον κινητήρα (που όντας μικρότερος τοποθετήθηκε πιο χαμηλά με προφανή οφέλη στο κέντρο βάρους)  προστεθούν και τα 69 από το σασί κυρίως λόγω απουσίας τετρακίνησης, τότε φτάνουμε στα -116 κιλά. Αυτή η μείωση, επέτρεψε στους δαιμόνιους τεχνικούς της Honda να βελτιώσουν δραματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του CR-V κάνοντας τις απαραίτητες επεμβάσεις. Για παράδειγμα, τοποθέτησαν πιο παχιά πίσω αντιστρεπτική και ταυτόχρονα αύξησαν την ακαμψία στελεχών της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. 
Παράλληλα, τοποθέτησαν πιο μαλακά εμπρός ελατήρια, αλλά και πιο σφιχτά αμορτισέρ, ενώ το μειωμένο βάρος επέτρεψε τη χρήση μικρότερης διαμέτρου δισκόφρενων, για…μεγαλύτερη μείωση του βάρους. Σε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τους τεχνικούς.  Το ηλεκτρικό η τιμόνι έχει σωστό βάρος και εξαιρετική ακρίβεια, η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υπεράνω κριτικής, ενώ το μπροστινό μέρος κρατάει γερά και το πίσω δείχνει ιδιαίτερα συμμετοχικό. 
Το CR-V έχει την πιο σπορτίφ και πιο κοντινή σε κλασικό ΙΧ συμπεριφορά ανάμεσα στα δικίνητα crossover, με σωστή και ραφιναρισμένη συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα . Ένα μικρό τίμημα πληρώνεται στην άνεση, ειδικά πάνω σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα, που σε κάνει να μην ψάχνεις πουθενά την τετρακίνηση, υπερτερεί. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL