5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο δυναμική όψη απέκτησε το SEAT Leon CUPRA χάρη στα νέα φώτα και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά.
Οδηγούμε: Νέο SEAT Leon CUPRA 300 PS
12.168 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2017)
Οδηγούμε στην πίστα και στους δρόμους γύρω από την Βαρκελώνη το «φρεσκαρισμένο» Leon CUPRA , που με 300 άλογα έγινε το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της SEAT.
What`s new
- Οθόνη 8 ιντσών και ηλεκτρικό χειρόφρενο στην καμπίνα
- 300 άλογα και 380 Nm
- Και τετρακίνητη έκδοση ST
- 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.
- Αμεσα διαθέσιμο από 28.000 ευρώ
Εδώ και 20 χρόνια οι εκδόσεις CUPRA (από το Cup Racing) αποτελούν το δεσμό των «καυτών» πολιτικών εκδόσεων με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της SEAT Sport. Αν και πριν ένα χρόνο περίπου η SEAT παρουσίασε το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της φίρμας, το Leon CUPRA με τα 290 άλογα (από 280), σήμερα και στα πλαίσια της προϊοντικής αναβάθμισης επανέρχεται με 300 άλογα και 380 Nm ροπής (από 350). Τα καλά νέα αφορούν και τις 3 εκδόσεις αμαξώματος, SC 3θυρο, 5θυρο και ST στέισον βάγκον. Για το τελευταίο μάλιστα για πρώτη φορά σε αυτή τη γενιά προσφέρεται και τετρακίνηση 4Drive, που σε συνδυασμό με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δλ!!! Το νέο SEAT Leon CUPRA είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμές από 28.000 ευρώ για την έκδοση SC, 30.500 για την 5θυρη και 37.500 για την ST με σύστημα τετρακίνησης 4Drive.
Έτσι ξεχωρίζει
Εκτός από το σχετικό ταμπελάκι με την ένδειξη «300» στο πίσω μέρος, το αναβαθμισμένο Leon CUPRA ξεχωρίζει χάρη στα full LED φώτα, στις μαύρες μεσαίες και πίσω κολώνες, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά, στις κόκκινες δαγκάνες φρένων με το λογότυπο CUPRA, στις νέας σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών και στα 2 νέα χρώματα (Mystery Blue & Desire Red), ενώ υπάρχει και Perfomance Pack, το οποίο μεταξύ άλλων προσφέρει μεγαλύτερους μπροστινούς δίσκους και ελαστικά Michelin Pilot Cup 2. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στην καλοδεχούμενη νέα και πιο εξελιγμένη οθόνη αφής 8 ιντσών (από 6,5Ά' για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, στo κουμπί εκκίνησης και παύσης του κινητήρα στις επενδύσεις με αλκαντάρα και στις ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Δυστυχώς για όχημα της κατηγορίας το χειρόφρενο έγινε ηλεκτρικό….
Πως πάει;
Ο κινητήρας δεν έγινε μόνο πιο ισχυρός, αλλά απέκτησε και 380 Nm ροπής από τις 1.800 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. Στην πράξη το SEAT Leon CUPRA SC, που είχαμε στη διάθεσή μας επιταχύνει δαιμονισμένα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, χωρίς κενά ή δισταγμούς. Παράλληλα ο ήχος, που ενισχύεται τεχνητά, είναι ευχάριστος και πωρωτικός, ειδικά στα αφήματα του γκαζιού όπου τα σκασίματα εισβάλουν στην καμπίνα. Διατηρείται φυσικά το Cupra Driving Profile από όπου διαλέγεις προγράμματα Comfort, Eco, Sport, Individual και Cupra. Εκτός από τον ήχο του μοτέρ που ακούς στην καμπίνα, η επιλογή σου αλλάζει τις ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ εμπρός διαφορικό, στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC, αλλά και στο βάρος του τιμονιού με τη κρεμαγέρα μεταβλητού βήματος. Σύμφωνα με τη SEAT και ανάλογα με την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται από 4,9 δλ (στην ST 4Drive έκδοση με DSG) και η τελική είναι σε όλες τις περιπτώσεις 250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με εξαιρετικά σπορ συμπεριφορά στο ορεινό στροφιλίκι, αλλά και ιδιαίτερα πολιτισμένη εικόνα μέσα στην πόλη ή στην εθνική οδό, το Leon CUPRA μας εντυπωσίασε και μέσα στην πίστα Castelloli, στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Εκεί βρεθήκαμε για μερικούς καυτούς γύρους πίσω από τον γνωστό οδηγό της SEAT Ζορντί Ζανέ και τον Νιλ Μοντσεράτ, Πρωταθλητή Ισπανίας στα GT, που οδηγούσαν ένα αγωνιστικό Leon Cup Racer 350 ίππων. Με αστείρευτη δύναμη από τις 1.500- 7.000 σ.α.λ., με το μπλοκέ να δουλεύει φανταστικά και την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα με μηδενικές κλίσεις στην επιλογή CUPRA, το Leon έδειξε σα στο σπίτι του μέσα στην απαιτητική πίστα με τις μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Φανταστικά και τα φρένα, ενώ η τετρακίνηση της έκδοσης ST, που οδηγήσαμε σε ειδική πίστα μειωμένης πρόσφυσης, έκανε «παπάδες» εξασφαλίζοντας απίστευτη πρόσφυση και απόλυτα ουδέτερες αντιδράσεις.
Διαβάστε περισσότερα και πιο εκτενή ανάλυση στο τεύχος του Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη 28/2.
Καταιγιστικές είναι οι επιδόσεις του νέου SEAT Leon CUPRA με τους 300 ίππους, που το καθιστούν το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της ισπανικής φίρμας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με πιο «άγρια» σχεδίαση- Οθόνη 8 ιντσών και ηλεκτρικό χειρόφρενο στην καμπίνα
- 300 άλογα και 380 Nm
- Και τετρακίνητη έκδοση ST
- 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.
- Αμεσα διαθέσιμο από 28.000 ευρώ
Εδώ και 20 χρόνια οι εκδόσεις CUPRA (από το Cup Racing) αποτελούν το δεσμό των «καυτών» πολιτικών εκδόσεων με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της SEAT Sport. Αν και πριν ένα χρόνο περίπου η SEAT παρουσίασε το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της φίρμας, το Leon CUPRA με τα 290 άλογα (από 280), σήμερα και στα πλαίσια της προϊοντικής αναβάθμισης επανέρχεται με 300 άλογα και 380 Nm ροπής (από 350). Τα καλά νέα αφορούν και τις 3 εκδόσεις αμαξώματος, SC 3θυρο, 5θυρο και ST στέισον βάγκον. Για το τελευταίο μάλιστα για πρώτη φορά σε αυτή τη γενιά προσφέρεται και τετρακίνηση 4Drive, που σε συνδυασμό με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δλ!!! Το νέο SEAT Leon CUPRA είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμές από 28.000 ευρώ για την έκδοση SC, 30.500 για την 5θυρη και 37.500 για την ST με σύστημα τετρακίνησης 4Drive.
Έτσι ξεχωρίζει
Εκτός από το σχετικό ταμπελάκι με την ένδειξη «300» στο πίσω μέρος, το αναβαθμισμένο Leon CUPRA ξεχωρίζει χάρη στα full LED φώτα, στις μαύρες μεσαίες και πίσω κολώνες, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά, στις κόκκινες δαγκάνες φρένων με το λογότυπο CUPRA, στις νέας σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών και στα 2 νέα χρώματα (Mystery Blue & Desire Red), ενώ υπάρχει και Perfomance Pack, το οποίο μεταξύ άλλων προσφέρει μεγαλύτερους μπροστινούς δίσκους και ελαστικά Michelin Pilot Cup 2. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στην καλοδεχούμενη νέα και πιο εξελιγμένη οθόνη αφής 8 ιντσών (από 6,5Ά' για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, στo κουμπί εκκίνησης και παύσης του κινητήρα στις επενδύσεις με αλκαντάρα και στις ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Δυστυχώς για όχημα της κατηγορίας το χειρόφρενο έγινε ηλεκτρικό….
Πως πάει;
Ο κινητήρας δεν έγινε μόνο πιο ισχυρός, αλλά απέκτησε και 380 Nm ροπής από τις 1.800 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. Στην πράξη το SEAT Leon CUPRA SC, που είχαμε στη διάθεσή μας επιταχύνει δαιμονισμένα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, χωρίς κενά ή δισταγμούς. Παράλληλα ο ήχος, που ενισχύεται τεχνητά, είναι ευχάριστος και πωρωτικός, ειδικά στα αφήματα του γκαζιού όπου τα σκασίματα εισβάλουν στην καμπίνα. Διατηρείται φυσικά το Cupra Driving Profile από όπου διαλέγεις προγράμματα Comfort, Eco, Sport, Individual και Cupra. Εκτός από τον ήχο του μοτέρ που ακούς στην καμπίνα, η επιλογή σου αλλάζει τις ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ εμπρός διαφορικό, στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC, αλλά και στο βάρος του τιμονιού με τη κρεμαγέρα μεταβλητού βήματος. Σύμφωνα με τη SEAT και ανάλογα με την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται από 4,9 δλ (στην ST 4Drive έκδοση με DSG) και η τελική είναι σε όλες τις περιπτώσεις 250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με εξαιρετικά σπορ συμπεριφορά στο ορεινό στροφιλίκι, αλλά και ιδιαίτερα πολιτισμένη εικόνα μέσα στην πόλη ή στην εθνική οδό, το Leon CUPRA μας εντυπωσίασε και μέσα στην πίστα Castelloli, στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Εκεί βρεθήκαμε για μερικούς καυτούς γύρους πίσω από τον γνωστό οδηγό της SEAT Ζορντί Ζανέ και τον Νιλ Μοντσεράτ, Πρωταθλητή Ισπανίας στα GT, που οδηγούσαν ένα αγωνιστικό Leon Cup Racer 350 ίππων. Με αστείρευτη δύναμη από τις 1.500- 7.000 σ.α.λ., με το μπλοκέ να δουλεύει φανταστικά και την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα με μηδενικές κλίσεις στην επιλογή CUPRA, το Leon έδειξε σα στο σπίτι του μέσα στην απαιτητική πίστα με τις μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Φανταστικά και τα φρένα, ενώ η τετρακίνηση της έκδοσης ST, που οδηγήσαμε σε ειδική πίστα μειωμένης πρόσφυσης, έκανε «παπάδες» εξασφαλίζοντας απίστευτη πρόσφυση και απόλυτα ουδέτερες αντιδράσεις.
Διαβάστε περισσότερα και πιο εκτενή ανάλυση στο τεύχος του Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη 28/2.
πολυ απλα δεν εχει αντιπαλο
οσο καλο και να ειναι οσο και το σχεδιο του να ειναι "μπροστα" απο την εποχη του οσο οσο οτιδηποτε και να κανει η συγκεκριμενη μαρκα εταιρεια καλο θα την εχω χαμηλα...δυστυχως.
Πολυ ανταγωνιστικο πακετο,με εγγυηση seat sport.
Το DSG είναι 6άρι
Ρε James γιατί δεν ψάχνεις στο διαδίκτυο; Τόσες ιστοσελίδες διαρρέουν νεότερα για το μοντέλο, και μάλιστα πολυ πιο γρήγορα απο εδω. Ούτως ή αλλως οι σελίδες που έχουν ενα συγκεκριμένο θέμα είναι του τύπου "το μήλο κάτω απο την μηλιά πέφτει".
Να ρωτήσω το autotriti μήπως ξέρει για το κιβώτιο (γιατί επίσημα ούτε η αντιπροσωπεία δεν ξέρει) και εννοώ το DSG του. Είναι 6αρι ή έχει το νέο 7αρι του ομίλου; Επίσης σαν υποψήφιος αγοραστής θεωρώ απαράδεκτο τον μήνα κυκλοφορίας του να βγαίνει ο αντιπρόεδρος της Seat και να ανακοινώνει πως σε 7-8 μήνες θα παρουσιαστεί το Cupra R που θα είναι σίγουρα 4κινητο με περισσότερα άλογα και πολύ ανθρακονήματα. Αυτομάτως απορρίπτεται δηλαδή σε περίπτωση που θέλει κάποιος κάτι άμεσα...