ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Subaru Outback είναι μοντέλο 5ης γενιάς, με 20 συνεχή χρόνια παρουσίας στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Subaru Outback είναι μοντέλο 5ης γενιάς, με 20 συνεχή χρόνια παρουσίας στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.

Οδηγούμε: Νέο Subaru Outback

8.216 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2015)

Με πιο εντυπωσιακή παρουσία, πάντα με τετρακίνηση αλλά, κυρίως, φορτωμένo με εξελιγμένες τεχνολογίες ασφαλείας, το νέο Outback, έρχεται να «κάτσει» στην κορυφή των Subaru, ως ο πρεσβευτής μιας νέας γενιάς μοντέλων που ενσωματώνει το όραμα της μάρκας. Να έχει τα ασφαλέστερα SUV της αγοράς.

Το νέο Subaru Outback είναι μοντέλο 5ης γενιάς, με 20 συνεχή χρόνια παρουσίας στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας (και πωλήσεις 4,83 εκ. μονάδων). Κοινός παρονομαστής όλων των γενιών Outback ήταν και συνεχίζει να είναι η καθιέρωση της ιδέας του crossover.
 Δηλαδή ενός αυτοκινήτου που συνδυάζει τις αρετές ενός συμβατικού μοντέλου (πολυτελείας στην προκειμένη περίπτωση) με τις δυνατότητες ενός SUV. Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της εταιρείας, η νέα γενιά της οποίας έρχεται να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο αξίες όπως η ποιοτική κύλιση, οι εξελιγμένες τεχνολογίες ασφαλείας, όπως το Eye Sight κά. Παράλληλα, το νέο μοντέλο υιοθετεί νέα αισθητική αλλά και αναβαθμισμένη ποιότητα, προκειμένου να ισχυροποιήσει τη θέση του στην αγορά. Στην Ελλάδα το αναμένουμε μέσα στο Μάρτιο. 
Εμφάνιση: «Περισσότερο Outback»Αυτό το θέμα βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη του νέου κορυφαίου μοντέλου της Subaru, προκειμένου να προβληθεί περισσότερο η αίσθηση της ποιότητας αλλά και της χρηστικότητας. Με διαστάσεις πολύ κοντά στο παλιό μοντέλο, το design είναι περισσότερο εκφραστικό, αλλά παραμένει «σκληροτράχηλο» με τη σφραγίδα της Subaru. Από εκεί και πέρα τα περιφερειακά προστατευτικά φροντίζουν το αμάξωμα στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ υπάρχουν ακόμα μεγάλοι προβολείς ομίχλης και ράγες οροφής που πλαισιώνουν τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά). Στο εμπρός μέρος η μάσκα και τα φωτιστικά εξασφαλίζουν την αισθητική συνέχεια με τα άλλα Subaru, ενώ τα πίσω φώτα μοιάζουν φυσική συνέχεια των εμπρός. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκεί γίνεται χρήση φώτων LED που αναβαθμίζουν την ποιότητα, τη χρηστικότητα και την οικονομία.Εσωτερικό: Ανετο και σπορτίφΚαι πάλι, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Subaru, το εσωτερικό υιοθετεί τη λογική της άνεσης και του σπορτίφ χαρακτήρα, με σύγχρονες τεχνολογίες, οδηγοκεντρική σχεδίαση και ποιοτικό περιβάλλον. Ο πίνακας οργάνων έχει τρισδιάστατη σχεδίαση (binocular look), το 3άκτινο τιμόνι φιλοξενεί πάνω του τους διακόπτες για τις περιφερειακές λειτουργίες, ενώ στην κεντρική κονσόλα εντυπωσιάζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Μεγάλη σημασία δόθηκε στην αίσθηση ποιότητας, όπως αυτή αποτυπώνεται από τα μαλακά πλαστικά σε όλο το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, ακόμα και τα μέρη όπου «αναπαύονται» τα χέρια οδηγού και επιβατών.Χώροι: Κορυφαία αξία Η χώροι ήταν πάντα από τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου. Το ίδιο ισχύει και στο καινούργιο. Η καμπίνα αναδύει ένα αίσθημα άνεσης και καλής περιφερειακής ορατότητας, ενώ έχουν αλλάξει κάποιες αναλογίες για ακόμα καλύτερα χωροταξικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα το πλαίσιο της οροφής έχει ανασχεδιαστεί για περισσότερη ευρυχωρία. Οι μπροστινές κολόνες έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός, έχουν προστεθεί εμπρός φινιστρίνια, για καλύτερη περιφερειακή ορατότητα, ενώ για τον ίδιο λόγο έχουν τοποθετηθεί και πλευρικοί εξωτερικοί καθρέπτες πάνω στις πόρτες. 
Παράλληλα, υπάρχει διαθέσιμη και μια ηλεκτρικά ανοιγόμενη 5η πόρτα, που μπορεί να σταματήσει σε διάφορες θέσεις . Η Subaru ανακοινώνει ότι οι χώροι έχουν μεγαλώσει και όλες οι εσωτερικές διαστάσεις για τους καθήμενους, κάτι που εκτός από την άνεση, εξυπηρετεί και την ασφάλεια. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 22 λτ. φτάνοντας τα 512, ενώ έχει απόλυτα κανονικό σχήμα και χρηστική πρόσβαση. Στο δρόμο: Αναβάθμιση εκ βάθρωνΤο νέο Outback έχει αναβαθμιστεί σε όλα τα μηχανικά του μέρη, για να προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία, σε ποικιλία εδαφών, αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια. Από την ανάρτηση (πιο άκαμπτος εμπρός άξονας κατά 16%) και το τιμόνι (με βελτιωμένη ευαισθησία στους κραδασμούς κατά 53% και καλύτερο λόγο υποβόηθησης), μέχρι τα φρένα και την ακαμψία (αυξημένη κατά 67%) έχουν όλα περάσει από το χέρι των μηχανικών. Για παράδειγμα οι ταλαντώσεις του αμαξώματος έχουν ελαττωθεί, καθώς οι νέες ρυθμίσεις έχουν επιτρέψει χαμηλότερο κέντρο βάρους, χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η απόσταση από το έδαφος (που είναι η ίδια με του παλιού μοντέλου). 
Η ανάρτηση έχει εξελιχθεί με γνώμονα την καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ έχει γίνει και πιο στιβαρή για αποτελεσματικότερα απόσβεση, κατά το πέρασμα από εδαφικές ανωμαλίες. Επίσης, το ηλεκτρικό τιμόνι έγινε πιο ακριβές. Με το σύστημα Active Torque Vectoring (που φρενάρει τον εσωτερικό τροχό για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές) έχει αναβαθμιστεί η οδηγική αίσθηση και ασφάλεια στο δρόμο. Τέλος ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική βελτιστοποίηση (κατά 10,6% σε σχέση με πριν) κάτι που αφήνει μακριά τους αεροδυναμικούς θορύβους και βελτιώνει την κατανάλωση. Όλα αυτά μας δίνουν έναν ιδανικό σύντροφο για το ταξίδι που φροντίζει για την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών σε όλες τις συνθήκες. Ακόμα και στις στροφές το, βαρύ, Outback καταφέρνει να κρύψει επιμελώς τον όγκο του, παραμένοντας φιλικό και ασφαλές, χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό. Τιμόνι και φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.ΤετρακίνησηΗ γνωστή συμμετρική τετρακίνηση της Subaru, με τρία διαφορικά και μόνιμη κατανομή της ροπής σε όλους τους τροχούς συνδυάζεται, πλέον, με το σύστημα X-Mode. Αυτό ρυθμίζει τις επιμέρους παραμέτρους κατά την κίνηση του οχήματος (κινητήρας, τετρακίνηση, φρένα, κιβώτιο) και δίνει τη βέλτιστη πρόσφυση, ανάλογα το οδόστρωμα. Παράλληλα, το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης κατωφερειών (Hill Descent Control) πλαισιώνει το όχημα, για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα ανάλογα τις συνθήκες. Κινητήρες – κιβώτια: Το βασίλειο τoυ boxer Κάτω από το καπό του νέου Outback βρίσκονται κατά παράδοση σύνολα boxer (4κύλινδρα με αντικριστά σετ κυλίνδρων). Στην κορυφή υπάρχει ο 2,5λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 175 ίππων και των 235 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενων σχέσεων CTV (Lineatronic κατά τη Subaru). To μοτέρ αυτό έχει αναβαθμιστεί σε πολλές παραμέτρους, για καλύτερο «άπλωμα» της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά και καλύτερο ήχο. Επίσης υπάρχει και ο boxer 4κύλινδρος diesel κινητήρας – ο πρώτος του είδους σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής – των 150 ίππων και των 350 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται και με το κιβώτιο Lineatronic και με 6άρι χειροκίνητο. 
Είναι τεχνολογίας Euro6, ενώ οι αναβαθμίσεις στην τουρμπίνα του έχουν επιτρέψει καλύτερη περιβαλλοντική συμπεριφορά (εκπέμπει 159 γρ.χλμ. και η  εργοστασιακή κατανάλωσή του ανέρχεται στα 6,1 λτ./100 χλμ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τους κινητήρες, εκτενείς βελτιώσεις έχουν δεχτεί και τα κιβώτια για ομαλότερη διαχείριση της ισχύος, καλύτερη απόκριση αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση. Σον 2λιτρο diesel κινητήρα που οδηγήσαμε στη Σλοβενία, στο δρόμο προς την Τεριέστη, και μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, όχι τόσο με τη δύναμή του, όσο με τη ροπή του και την ποιότητα λειτουργίας, η κατανάλωση που είδαμε δεν ανέβηκε πάνω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. Τονίζουμε ότι στη χώρα μας το μοντέλο θα λανσαριστεί με τον diesel κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο.  Τεχνολογία ασφαλείας Ίσως το πιο σημαντικό κεφάλαιο στο νέο Subaru Outback είναι αυτό της ενσωματωμένης τεχνολογίας. Το νέο μοντέλο διαθέτει το νέο σύστημα EyeSight, που αποτελεί αναβάθμιση των μέχρι τώρα εφαρμογών. Η λειτουργία του βασίζεται σε διπλές κάμερες που έχουν αναβαθμίσει την οπτική τους γωνία (κατά 40%) και το εύρος λειτουργίας τους (μέχρι 50 χλμ./ ώρα), σε σχέση με πριν, προκειμένου να βοηθήσουν στην ενεργητική ασφάλεια, πλαισιώνοντας συστήματα όπως το Pre – Collision Breaking Control και το Adaptive Cruise Control. 
Παράλληλα, η αυξημένη ακαμψία, η συμμετρική τετρακίνηση σε συνδυασμό με το προηγμένο ESP (VDC - που είναι παρμένο αυτούσιο από το WRX STI) χαρίζουν, σύμφωνα με τη Subaru, στο Outback την καλύτερη ικανότητα αποφυγής κινδύνων στην κατηγορία του. Τέλος, το νέο Outback έχει ενισχυμένο πλαίσιο, με μειωμένο βάρος, και υπόσχεται κορυφαία απόδοση σε εμπρόσθιες και οπίσθιες συγκρούσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πιο πρόσφατα και πιο σκληρά τεστ του EuroNCAP, το νέο Outback έχει επιτύχει βαθμολογία 5 αστέρων.

Tο εσωτερικό υιοθετεί τη λογική της άνεσης και του σπορτίφ χαρακτήρα, με σύγχρονες τεχνολογίες, οδηγοκεντρική σχεδίαση και ποιοτικό περιβάλλον.

Tο εσωτερικό υιοθετεί τη λογική της άνεσης και του σπορτίφ χαρακτήρα, με σύγχρονες τεχνολογίες, οδηγοκεντρική σχεδίαση και ποιοτικό περιβάλλον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA