Το Tivoli θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα 1,6 με 115 ίππους.
Οδηγούμε: Tivoli 1,6 d
25.388 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2015)
Με έναν νέο κινητήρα diesel 1,6 λίτρων κάτω από το καπό του, το Tivoli της SsangYong έρχεται για να τεθεί αντιμέτωπο με τον σκληρό ανταγωνισμό των compact SUV/Crossover.
Με μια ματιά- Με νέο diesel κινητήρα 1,6 λίτρων-115 PS- Σε εκδόσεις 4Χ2 και 4Χ4- Κατανάλωση από 4,2 λτ./100 χλμ.- Διαθέσιμο άμεσα από 17.970 ευρώΤο Tivoli είναι το μοντέλο εκείνο μέσω του οποίου η SsangYong επιχειρεί τη δική της προϊοντική επίθεση στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο, που το έχουμε γνωρίσει ήδη στη βενζινοκίνητή του εκδοχή στις αρχές του καλοκαιριού, τοποθετείται στην compact (μικρή) κατηγορία των SUV-Crossover, φέρνοντας για πρώτη φορά τη SsangYong απέναντι σε προτάσεις ιδιαίτερα δημοφιλείς όπως το Juke της Nissan, το Captur της Renault, το Citroen C4 Cactus ή το Suzuki Vitara. Και εάν στη βενζινοκίνητη εκδοχή του με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα των 128 ίππων το Tivoli δείχνει λίγο εκτός του turbo ανταγωνισμού του, πλέον η SsangYong απαντά, λανσάροντας έναν ολοκαίνουργιο 1.600άρη turbodiesel κινητήρα με 115 ίππους και 300 Nm ροπής, που τοποθετεί το Tivoli ακριβώς στο επίκεντρο του ανταγωνισμού, επιτρέποντας μάλιστα στην εταιρεία να κάνει βλέψεις πιο υψηλές από κάθε άλλη φορά.
Εμείς, ταξιδέψαμε μέχρι τη Φρανκφούρτη για να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο των ιδιαίτερα περήφανων για αυτό Κορεατών, και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Η αισθητική του δεν διαφοροποιείται από αυτή της βενζινοκίνητης έκδοσης.
πολύ καλό σε όλα του και σε τιμή !