Οδηγούμε: Νέο Opel Astra GSe με 225 PS & κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.
GSe πλέον σημαίνει γρήγορο και εξηλεκτισμένο. Διατηρώντας την ίδια φιλοσοφία, αλλά αλλάζοντας ριζικά τη συνταγή, η Opel επαναφέρει το ακρωνύμιο GS για τα σπορ μοντέλα της κάνοντας την αρχή με το Astra.
Στο δρόμο με το νέο Opel Astra GSe
Το Opel Astra είναι το μοντέλο που αναβίωσε τις εκδόσεις GS για την Opel στη Stellantis εποχή της. Για όσους δεν γνωρίζουν, με τα γράμματα GS χαρακτηριζόντουσαν τα αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας και είχαμε να τα δούμε από το προηγούμενης γενιάς Corsa. Μπορεί κάποτε να ήταν συνυφασμένα με θορυβώδη σύνολα που καταπίνουν βενζίνη, ωστόσο εναρμονίστηκαν με τη νέα τάξη πραγμάτων που θέλει χαμηλή κατανάλωση και το ρεύμα στο παιχνίδι. Όπερ και εγέννετο η επιλογή ενός plug-in hybrid συνόλου για να βασιστεί η GSe έκδoση του Astra.
225 ίπποι και κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ..
Ξεκινώντας από το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το Astra Grand Sport Electric ή πιο απλά GSe συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία 12,4 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς ορίζεται στους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής και η Opel υπόσχεται κατανάλωση 1,2 λτ./100 χλμ., αλλά αυτό είναι νούμερο που θα δείτε μόνο αν πηγαίνετε ηλεκτρικά μέσα σε κίνηση.
Στην υβριδική λειτουργία, όπου οι δυο κινητήρες δουλεύουν ταυτόχρονα, το Astra είναι γραμμικό κι εντυπωσιακό από στάση, εναλλάσσεται μεταξύ των δυο φύσεων του έντεχνα και η κατανάλωση γυροφέρνει στα 5,0 λτ./100 χλμ..
Αν η μπαταρία αδειάσει, όπως π.χ. σε ένα ταξίδι, ο βενζινοκινητήρας θα ζητήσει πάνω από 8,0 λτ./100 χλμ., τιμή που δεν την λες και ιδανική.
Στην υβριδική λειτουργία, όπου οι δυο κινητήρες δουλεύουν ταυτόχρονα, το Astra είναι γραμμικό κι εντυπωσιακό από στάση, εναλλάσσεται μεταξύ των δυο φύσεων του έντεχνα και η κατανάλωση γυροφέρνει στα 5,0 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 2 | Όχι supercar, αλλά σίγουρα με σπορ προσανατολισμό |