ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και ποιότητα το νέο Lexus LBX. Στη χώρα μας θα έρθει τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και ποιότητα το νέο Lexus LBX. Στη χώρα μας θα έρθει τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου.

Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Lexus LBX Hybrid

20.377 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2023)

- Είναι το μικρότερο Lexus, αλλά γνήσιο Lexus σε τεχνολογία και ποιότητα
- Premium κύλιση στο δρόμο
- Νέο υβριδικό σύστημα κίνησης με 136 άλογα

Compact διαστάσεις, Lexus DNA

Η Lexus παρουσίασε το νέο LBX στην Βαλένθια της Ισπανίας και εμείς βρισκόμαστε εδώ για να μεταδώσουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις για το μοντέλο που θα έρθει τον Μάρτιο στην Ελλάδα.

Είναι το μικρότερο σε διαστάσεις μοντέλο της Lexus, αλλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε χαρακτήρα, τεχνολογία ή ποιότητα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Lexus. Baby RX μας το χαρακτήρισαν οι άνθρωποι της ιαπωνικής μάρκας πολλάκις κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίασή του που ήμασταν προσκεκλημένοι, εμείς οφείλουμε να συμφωνήσουμε ότι κατάφεραν να παρουσιάσουν ένα SUV πόλης με χαρακτηριστικά που δεν συναντάς στην κατηγορία.

Head up display, 9 αερόσακοι, αυτόματο παρκάρισμα σε προκαθορισμένη θέση, σύστημα ασφαλούς εξόδου από το αυτοκίνητο, έξυπνα φώτα που σβήνουν μερικώς τη δέσμη τους μέχρι και θερμαινόμενοι υαλοκαθαριστήρες είναι μερικά από τα high-lights που δεν βρίσκεις αλλού, άρα η φράση «τα ακριβά αρώματα χωράνε σε μικρό μπουκάλι» του ταιριάζει γιατί είναι compact με ακριβές τεχνολογίες της Lexus.
 

Premium κύλιση στο δρόμο

Θα προσπεράσουμε γρήγορα την τυπική περιγραφή για την εμφάνιση, τις εξοπλιστικές εκδόσεις, τα προαιρετικά πακέτα, το εσωτερικό ή τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές γιατί σας τα έχουμε πει αναλυτικά κατά την παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στο Μιλάνο με το οποίο είχαμε ξαναγνωριστεί και έτσι θα μπούμε κατευθείαν στο ψητό, τον σχολιασμό μας για αυτό, δηλαδή το πως είναι το νέο LBX στο δρόμο και από την καμπίνα των επιβατών. `Aλλωστε, και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Lexus μας είπαν ότι η οδηγική εμπειρία ήταν στο επίκεντρο της εξέλιξής του.

Αρχικά λοιπόν θα πούμε πως το Lexus LBX δεν είναι ένα Toyota Yaris Cross με καλύτερα και πιο premium υλικά, αλλά ένα μοντέλο με διαφορές στην πλατφόρμα, τον κινητήρα , το σύστημα διεύθυνσης μέχρι και  την μπαταρία. Με το που μπαίνεις στην καμπίνα αντιλαμβάνεσαι ότι κάθεσαι χαμηλά για SUV πράγμα που είναι θετικό γιατί «αισθάνεσαι» καλύτερα το μοντέλο χωρίς να χάνεις από την περιφερειακή ορατότητα.

Έπειτα, από τα πρώτα κιόλας μέτρα θα εκτιμήσεις την ποιότητα κύλισης. Οκ, οι δρόμοι της Ισπανίας δεν έχουν καμία σχέση με τους σεληνιακούς της Ελλάδας, όμως η ανάρτηση του μοντέλου απορροφά καλά τις κακοτεχνίες και ταυτόχρονα δεν το αφήνει να πάρει πολλές κλίσεις.

Πολύ καλή επίσης είναι και η ηχομόνωση. Τα μοντέλα των αυτοκινήτων της δοκιμής είχαν ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα και πραγματικά κινούμασταν στο κέντρο της Βαλένθια χωρίς να ακούμε την φασαρία απέξω ή τον κινητήρα όταν έμπαινε σε λειτουργία. Βέβαια, στον ανοικτό αυτοκινητόδρομο θα σημειώσουμε πως μετά τα 120 χλμ./ώρα ακούγεται ένας αεροδυναμικός θόρυβος ή ο το κιβώτιο στο kickdown.

Από εκεί και πέρα, στα θετικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα προσμετρήσουμε το feedback από το τιμόνι γιατί μπορείς να κινηθείς σβέλτα και με σωστή πληροφόρηση για το που κοιτάνε οι τροχοί.
 


Καλή ποιότητα κύλισης και ανάλαφρο πάτημα το το μικρότερο SUV της ιαπωνικής πολυτελούς μάρκας.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καλή ποιότητα κύλισης και ανάλαφρο πάτημα το το μικρότερο SUV της ιαπωνικής πολυτελούς μάρκας.

Με νέο Hybrid σύστημα 136 ίππων

Το νέο Lexus LBX είναι αποκλειστικά υβριδικό και φέρει τη νέα γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota, όπου ένας 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, όπως στο Yaris Cross, όμως εδώ η απόδοση είναι στα 136 άλογα και η ροπή στα 185 Nm. Κινητήρας και κιβώτιο έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και η διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου. Αυτή μάλιστα είναι πιο αποδοτική και επιτρέπει την πρόσθετη υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιτάχυνση και επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα του αυτοκινήτου.

Στην πράξη το σημαντικό είναι ότι νιώθεις την επιτάχυνση από στάση πιο έντονη και σταθερή όσο κρατάς το γκάζι, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο θα επιτύχεις καλύτερες ρεπρίζ. Τα 136 άλογα δηλαδή είναι ικανά για να κινήσουν άνετα και σβέλτα το μοντέλο, αν και να είμαστε ειλικρινείς η πόλη είναι η έδρα του. Εκεί μάλιστα η κατανάλωση θα πέσει κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ. που σημαίνει πως θα παίξει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία. `Aποψή μας, το μοντέλο είναι ικανά στημένο και για περισσότερα ακόμη άλογα, όμως σύμφωνα με τους ανθρώπους της Toyota δεν θα υπάρξει κάποια άλλη έκδοση.
 

Η γνώμη μας: Θέλει να φέρει νέους πελάτες στην Lexus

Στόχος της Lexus με το LBX είναι να φέρει νέους πελάτες στην μάρκα, πελάτες από την ευρωπαϊκή μάλιστα απαιτητική αγορά. Έχει επενδύσει στη σχεδίαση που είναι πιο εντυπωσιακή από τις φωτογραφίες, την ποιότητα κατασκευής, την τεχνολογία και δεν έχει κάνει εκπτώσεις. Η δε τιμή του είναι θεωρούμε ανταγωνιστική σε σχέση με τον ανταγωνισμό και για όσα συνολικά προσφέρει, γιατί μπορεί να ξεκινάει από τα 31.300 ευρώ, αλλά συνοδεύεται από το σήμα της Lexus και έχει πολυτελή χαρακτήρα ανάλογα με τα μεγαλύτερά της μοντέλα.
 

Autotriti.gr
VW