ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην πολύ απαιτητική πίστα προδιαγραφών DTM, Lausitzring  της Γερμανίας, μήκους 4,5 χλμ. κληθήκαμε να οδηγήσουμε το νέο Honda Civic Type R.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην πολύ απαιτητική πίστα προδιαγραφών DTM, Lausitzring  της Γερμανίας, μήκους 4,5 χλμ. κληθήκαμε να οδηγήσουμε το νέο Honda Civic Type R.

Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R με 320 PS (+video)

16.573 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2017)

Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R των 320 ίππων, εντός και εκτός πίστας στη Γερμανία, το οποίο κατάφερε να πάρει πίσω το στέμμα του βασιλιά του Nurburgring στα προσθιοκίνητα, και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη γνωριμία.

Το νέο Type R έρχεται για να γιορτάσει το ένα τέταρτο του αιώνα, από το ντεμπούτο του πρώτου μοντέλου Type R της Honda. Διπλή γιορτή μάλιστα μιας και η τελευταία ενσάρκωση του hothatch ανέβηκε ξανά στο θρόνο του βασιλιά της πίστας του Nurburgring, όντας το ταχύτερο προσθιοκίνητο παραγωγής κάνοντας το γύρο των 20,83 χλμ. του Nurburgring σε 7 λεπτά και 43,8 δλ.

Το νέο Type R μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με την σταθερότητά του και την εξαιρετική του ακρίβεια, ενώ για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ανθεκτικό στη βίαιη χρήση.

Το νέο Type R μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με την σταθερότητά του και την εξαιρετική του ακρίβεια, ενώ για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ανθεκτικό στη βίαιη χρήση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Δράκος σε εμφάνιση
Αισθητικά, η νέα 5η γενιά του Civic Type R είναι macho, τόσο μάλιστα που για κάποιους θεωρείται υπερβολική. Εν τούτοις, όλα τα στοιχεία έχουν τοποθετηθεί μετά από εκτενή μελέτη των μηχανικών της Honda, με κύριο γνώμονα τη λειτουργικότητα, αλλά και την βέλτιση αεροδυναμική, και όχι μόνο την εμφάνιση. Ειδικότερα, στον πρόβολο συναντούμε ένα νέο προφυλακτήρα με έντονες ακμές και πλήθος αεραγωγών, όπως επίσης και τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους διαμέσου της στιλπνής μαύρης γρίλιας, που φιλοξενεί το λογότυπο της φίρμας, μαζί με το χαρακτηριστικό «R». Οι μυώδεις ώμοι του Type R συνυπάρχουν αρμονικά με το εξίσου μυώδες καπό, συνθέτοντας την «επιθετική» εικόνα του ιαπωνικού μοντέλου, η οποία τονίζεται με ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Έπειτα, στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κλέβει η τριπλή απόληξη της εξάτμισης, όπως και η μεγάλη αεροτομή που δεσπόζει στην κορυφή της πόρτας του χώρου αποσκευών. Τέλος, η προσοχή στη λεπτομέρεια ξεχωρίζει και εδώ παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο οι Ιάπωνες σχεδιαστές συνέδεσαν αρμονικά τα φωτιστικά σώματα, με τη γραμμή που διατρέχει το πίσω μέρος από άκρη σε άκρη. Ας δούμε όμως τι άλλαξε στο νέο Type R!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA