Οδηγούμε το νέο Kia Rio και αναφέρουμε. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Τι τεχνολογίες φέρει και πότε θα έρθει στη χώρα μας;
Οδηγούμε το νέο Kia Rio
Απεσταλμένοι στην Πορτογαλία οδηγούμε την τέταρτη γενιά του Kia Rio. Όπλα του ο νέος 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας, η δυναμική σχεδίαση, η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και οι προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Από γατάκι... τίγρης. Αυτή είναι η εικόνα που θέλησαν να περάσουν οι άνθρωποι της Kia κατά την ευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου τους μοντέλου, του νέου Kia Rio.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με κινητήρες από 1.000 κ.εκ.
- Δυναμική σχεδίαση, βελτιωμένη κύλιση
- Up to date σε τεχνολογίες
- Στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι
Πώς θα το καταφέρει όμως; Αυτή, άλλωστε, είναι η ερώτηση που ενδιαφέρει αφήνοντας στην άκρη τα παραπάνω νούμερα των θεωρητικών και υπευθύνων marketing. Η απάντηση: Κάνοντάς το ωριμότερο, εφοδιάζοντάς το με τεχνολογίες του σήμερα, εξελίσσοντας τη σχεδίασή του, αναβαθμίζοντας την ποιότητά του, φορώντας του νέους κινητήρες και γενικότερα διευρύνοντας το αγοραστικό του κοινό. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με την σειρά.
Πιο ωραίο, πιο δυναμικό
Το νέο Kia Rio είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των σχεδιαστικών τμημάτων της κορεάτικης φίρμας στη Γερμανία και την Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών, με την πάντα στενή επαφή του κεντρικού τμήματος σχεδιασμού στην Namyang της Ν. Κορέας. Ο σκοπός αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου καθολικά αρεστού στα γούστα του καταναλωτικού κοινού και στις τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική, Ασία). Αντικειμενικά, το 4ης γενιάς Rio έρχεται με δυναμικότερη σχεδίαση από τον προκάτοχό του, η οποία γίνεται πιο διακριτή στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος με τις «κοφτερές» του γραμμές. Συγκεκριμένα διαθέτει μακρύτερο εμπρός καπό και πρόβολο, αλλά και πιο δυναμικό προφυλακτήρα που στέλνει ψηλότερα πάνω στο καπό τα νέα φώτα, τα οποία στο εσωτερικό τους έχουν σχεδιαστεί σε μορφή U. Στο κέντρο του προφυλαχτήρα δεσπόζει ο μεγάλος αεραγωγός, ενώ η «piano black» γρίλια που θυμίζει μύτη τίγρης, όπως ισχυρίζεται η μάρκα, εκτείνεται σε ολόκληρη τη μάσκα έως να συναντήσει τα νέα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, αλλαγές διακρίνονται και στους προβολείς ομίχλης , οι οποίοι πλέον φιλοξενούνται στα δυο άκρα του προφυλακτήρα, δίνοντας αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους. Στο πλάι και πίσω από την άλλη, φαίνεται μια πιο κουπέ αισθητική, με μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα και μια διακριτική αεροτομή. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο είναι πιο ωραίο και μοντέρνο από πριν, από εκεί και πέρα όμως είναι και υποκειμενικό το θέμα σχεδίαση…
Αναφορικά τέλος με τις διαστάσεις, το μήκος του είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο φτάνοντας τα 4.065 χλστ., το πλάτος του έχει μεγαλώσει κατά 5 χλστ. φτάνοντας στα 1.725 χλστ. και το μεταξόνιο του έχει φτάσει στα 2.580 χλστ., δηλαδή 10 χλστ. περισσότερα από τον προκάτοχο του, κάτι που συνεπάγεται με αυξημένους εσωτερικούς χώρους. Η μόνη διάσταση στην οποία μίκρυνε είναι το ύψος, αφού κόντυνε κατά 5 χλστ., έχοντας πλέον ύψος 1.450 χλστ.
Πολυ καλο οπως ολα τα ΚΙΑ αλλωστε!
Οσο αφορά την απόσβεση μεταξύ τιμής πετρελαίου και βενζίνης πλέον εδώ στην ελλάδα ο καθένας μας κρατάει το αμάξι γύρω το λιγότερο 10 χρόνια στην ξεφτίλα plus άρα η απόσβεση έχει γίνει και δεν υφίσταται η διαφορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου. Το κανούργιο ΚΙΑ RIO πάρα πολύ ωραίο.
Και πολύ ωραίο και καλύτερο το νέο Kia Rio!
Πιστευω τοτε οτι ο 1000ρης θα εχει παραπανω προτιμηση αν η καταναλωση οπως λετε ειναι στα 7 λιτρα και ο ντιζελ στα 6 λογω αποσβεσης συμφερει ο TGI
Η εξωτερικη εμφανιση του rio ειναι πιο συντηρητικη-συμβατικη σε σχεση με το τωρινο μοντελο αλλα ετσι νομιζω οτι η εταιρεια διευρυνει τις ηλικιακες ομαδες που επιθυμουν να το αποκτησουν. Το εσωτερικο ειναι απιστευτο για ατοκινητο β κατηγοριας δεν εχω λογια. Αυτο που εχω να επισημανω ειναι οτι θελουν μεγαλη βελτιωση στην αισθηση του τιμονιου διοτι ως κατοχος ΚΙΑ εχω να πω οτι ειναι πολυ σκληρο και η παραμικρη διορθωση κατα την οδηγηση ειναι αισθητη.
Πήγα για service σήμερα το Rio μου (μοντέλο 2015) και είχε προς το παρόν βιτρίνα το βασικό μοντέλο του καινούργιου... πρώτη απογοήτευση το κακής (φαινομενικά τουλαχιστον) ποιότητας πλαστικό χερούλι στην πόρτα... δεύτερη απογοήτευση στο πάνελ που βλέπουμε την οθόνη αφής αυτό είχε μια πολύ πολύ μικρή ασπρόμαυρη... εντάξει entry model αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... θα μπορούσαν να βάλουνε μια μεγαλύτερη έστω και ασπρόμαυρη!! πολύ οικονομία από τη μεριά της ΚΙΑ στο βασικό μοντέλο... ούτε το γερμανικό polo έτσι