ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγούμε το νέο Kia Rio και αναφέρουμε. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Τι τεχνολογίες φέρει και πότε θα έρθει στη χώρα μας;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο Kia Rio και αναφέρουμε. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Τι τεχνολογίες φέρει και πότε θα έρθει στη χώρα μας;

Οδηγούμε το νέο Kia Rio

33.950 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)

Απεσταλμένοι στην Πορτογαλία οδηγούμε την τέταρτη γενιά του Kia Rio. Όπλα του ο νέος 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας, η δυναμική σχεδίαση, η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και οι προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

What`s new

Από γατάκι... τίγρης. Αυτή είναι η εικόνα που θέλησαν να περάσουν οι άνθρωποι της Kia κατά την ευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου τους μοντέλου, του νέου Kia Rio.

Από γατάκι... τίγρης. Αυτή είναι η εικόνα που θέλησαν να περάσουν οι άνθρωποι της Kia κατά την ευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου τους μοντέλου, του νέου Kia Rio.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  • Με κινητήρες από 1.000 κ.εκ.
  • Δυναμική σχεδίαση, βελτιωμένη κύλιση
  • Up to date σε τεχνολογίες
  • Στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι
Από γατάκι... τίγρης. Αυτή είναι η εικόνα που θέλησαν να περάσουν οι άνθρωποι της Kia κατά την ευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου τους μοντέλου, του νέου Kia Rio. Και μάλιστα, όχι μόνο για το μοντέλο καθαυτό, αλλά για τη μάρκα συνολικά. Γιατί ως στόχο έχουν το τέταρτης γενιάς Rio, το οποίο πούλησε 450.000 μονάδες το 2016 έχοντας μερίδιο 15% επί των συνολικών πωλήσεων της Kia μετά τα Sportage και Ceed, να βάλει το λιθαράκι στην αύξηση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων της μάρκας, μαζί φυσικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της. Και όλα αυτά τονίζοντας πως το Rio παίζει στην πιο σκληρή κατηγορία της Ευρώπης, στην οποία οι ανταγωνιστές του έχουν παρουσία 20 και περισσότερων ετών (σ.σ. θυμίζουμε πως η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2000, η 2η το 2005 και η 3η το 2011).

Πώς θα το καταφέρει όμως; Αυτή, άλλωστε, είναι η ερώτηση που ενδιαφέρει αφήνοντας στην άκρη τα παραπάνω νούμερα των θεωρητικών και υπευθύνων marketing. Η απάντηση: Κάνοντάς το ωριμότερο, εφοδιάζοντάς το με τεχνολογίες του σήμερα, εξελίσσοντας τη σχεδίασή του, αναβαθμίζοντας την ποιότητά του, φορώντας του νέους κινητήρες και γενικότερα διευρύνοντας το αγοραστικό του κοινό. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με την σειρά.
 
Πιο ωραίο, πιο δυναμικό
Το νέο Kia Rio είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των σχεδιαστικών τμημάτων της κορεάτικης φίρμας στη Γερμανία και την Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών, με την πάντα στενή επαφή του κεντρικού τμήματος σχεδιασμού στην Namyang της Ν. Κορέας. Ο σκοπός αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου καθολικά αρεστού στα γούστα του καταναλωτικού κοινού και στις τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική, Ασία). Αντικειμενικά, το 4ης γενιάς Rio έρχεται με δυναμικότερη σχεδίαση από τον προκάτοχό του, η οποία γίνεται πιο διακριτή στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος με τις «κοφτερές» του γραμμές. Συγκεκριμένα διαθέτει μακρύτερο εμπρός καπό και πρόβολο, αλλά και πιο δυναμικό προφυλακτήρα που στέλνει ψηλότερα πάνω στο καπό τα νέα φώτα, τα οποία στο εσωτερικό τους έχουν σχεδιαστεί σε μορφή U. Στο κέντρο του προφυλαχτήρα δεσπόζει ο μεγάλος αεραγωγός, ενώ η «piano black» γρίλια που θυμίζει μύτη τίγρης, όπως ισχυρίζεται η μάρκα, εκτείνεται σε ολόκληρη τη μάσκα έως να συναντήσει τα νέα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, αλλαγές διακρίνονται και στους προβολείς ομίχλης , οι οποίοι πλέον φιλοξενούνται στα δυο άκρα του προφυλακτήρα, δίνοντας αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους. Στο πλάι και πίσω από την άλλη, φαίνεται μια πιο κουπέ αισθητική, με μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα και μια διακριτική αεροτομή. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο είναι πιο ωραίο και μοντέρνο από πριν, από εκεί και πέρα όμως είναι και υποκειμενικό το θέμα σχεδίαση…

Αναφορικά τέλος με τις διαστάσεις, το μήκος του είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο φτάνοντας τα 4.065 χλστ., το πλάτος του έχει μεγαλώσει κατά 5 χλστ. φτάνοντας στα 1.725 χλστ. και το μεταξόνιο του έχει φτάσει στα 2.580 χλστ., δηλαδή 10 χλστ. περισσότερα από τον προκάτοχο του, κάτι που συνεπάγεται με αυξημένους εσωτερικούς χώρους. Η μόνη διάσταση στην οποία μίκρυνε είναι το ύψος, αφού κόντυνε κατά 5 χλστ., έχοντας πλέον ύψος 1.450 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON